September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Jppie, wel goed uitgekiend dat jullie deze week de sperma sample gaan inleveren

Laat je man het goed warm houden totdat hij het kan inleveren (in beoekzak stoppen of zo?)

En goed dat je volgende week niet gaat achterhalen wanneer je eisprong is. Bespring je man vooral wanneer je zin hebt om hem te besprungen
@poppie, dat gaan we doen Heb ook geen testen of wat dan ook in huis liggen, gewoon geregeld sex hebben. Denk ook doordat ik niet meer temperatuur, ook manlief minder door zal hebben als ik wat meer aanstalten maak Maar goed, de afgelopen week hebben we ook geregeld om de 2 dagen sex gehad dus dat moet volgende week ook wel lukken.

Hij heeft al een keer eerder zaad ingeleverd ( vorige relatie) dus weet wel hoe het moet..

Het was bij die poli niet zo dat je zelf kan plannen wanneer je het wilt inleveren ( had ik vantevoren eigenlijk wel gedacht). Ze had ook volgende week maandagmorgen 08.00uur ( dus manlief zei al oh dan moet ik om 07.00 al trekken ..) ook wel lol om gehad..

maar ik gaf aan dat ik dat niet wilde ivm eisprong die ik ergens volgende week verwacht. Deze week is nog veiliger..
Dank je wel allenaal.

ons dochtertje is ziek, misselijk waardoor ze niet drinkt. Bv loopt niet goed, nu ook bijvoeding. Vandaag bleek dat ze ook geelzucht heeft. Ze ligt nu in een couveuse onder een blauwe lamp. We zijn dus nog steeds in het ziekenhuis.
Mila, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Hopelijk is ze snel weer beter en mag je haar mee naar huis nemen.

Jppi, gelukkig hebben jullie nog wel humor. Ik moest wel lachen om dat 'trekken'. Toch hoop ik dat het 'raak' is voordat jullie de molen helemaal in gaan.
Gefeliciteerd Mila! Je verhaal lijkt op t verhaal van mijn dochter. Uiteindelijk fles voeding gaan geven omdat ze na 2 weken nog niet goed kon drinken, ze was ook net zo klein en daardoor wat 'zwak'. Kostte me veel energie kolven, proberen, fles geven. Hopelijk doet jou dochtertje t goed zodra ze wat aangesterkt is, mijne bleef ook afvallen.
Mijn zoon zag ook behoorlijk gelig in het begin, maar was gelukkig geen geelzucht en is vanzelf weer bijgetrokken. Maar wat heftig dat jullie nog langer in het ziekenhuis moeten blijven en dat je dochter onder de lamp mag

Hoe krijgt ze haar drinken nu? Via een sonde via een flesje?

En dan wel gewoon borstvoeding die ze aangeleverd krijgt deels? Kolf je? (dat is ook nodig om de productie beter op gang te krijgen, moest ik toen bij mijn dochter ook omdat mijn borsten achterbleven qua productie doordat ik aan de magnesiumsulfaat troep infuus lag)

Of al volledig over op kunstvoeding?
Wat vevelend Mila! hopelijk is het snel allemaal goed!

Deze start helpt zeker niet mee voor de BV. Als je heel graag BV wil geven raad ik je wel aan om door te zetten!!

Hier hebben we op een gegeven moment even kort geprobeerd aan te leggen, maar dat wilde ze toch niet omdat er niks uitkwam of omdat ze ook misselijk was. Dan ging man bijvoeding geven en ik kolven. Mijn produtie kwam ook amper op gang en de lactatiekundige heeft me toen aangeraden om 1-2 dagen overdag a 2 uur te kolven. Binnen 1 dag was de productie al zoveel beter en toen begon ze wel met drinken aan de borst.

In het ziekenhuis kan je altijd om een lactatiekundige vragen voor als je dochter zich iets beter voelt!

Er zijn ook nog wat trucjes mogelijk met een spuitje of sonde langs je tepel zodat je dochter he gevoel heeft aan de borst te drinken en ze ook meteen stimuleert bij jou!

Veel succes
Bedankt allemaal.

ze krijgt haar voeding via flesje en spuitje maar het gaat heel moeizaam. Ik kolf nu, aan de borst leggen is te vermoeiend voor haar.
Spuitje herken ik idd ook nog! Sterkte ermee! Hopelijk is ze snel uitgerust genoeg
Hoi meiden,

mijn gebruikersnaam heb ik veranderd in sohappy, dus geen jppi23 meer. Zal het aanpassen in de tabel.

Deze was nog van een aantal jaren geleden waarin ik wat minder happy was en nu ben ik erg happy dus heb mijn gebruikersnaam veranderd

Manlief heef gister zijn goedje ingeleverd, volgende week krijgen we als het goed is over de post de uitslag. Dat leek mij ook wel weer apart, straks heeft hij wel minder goed zaad en krijg je dat over de post te horen.. Maar goed, we gaan van het positieve uit!

Merk dat ik toch wel bezig ben met straks naar de gynaecoloog, hopelijk niet nodig.. Zouden het zo leuk vinden om weer zwanger te worden..

Fijn weekend allemaal!
Na lange tijd niet gelezen (ik was een meelezer met ook een miskraam in januari maar geen meeschrijven) heb ik even bijgelezen. Wat een heerlijk nieuws dat zo velen van jullie ook opnieuw zeanger zijn geworden en sommigen zelfs al bevallen. En nu ook Weekend. Wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd!
Leuk om ook eens iets van een meelezer te horen! (Alhoewel de aanleiding tot meelezen uiteraard geen leuke was). Ik hoop dat het jou verder ook goed vergaan is, Noah?

Apart dat jullie de uitslag van het sperma via de post krijgen, sohappy ( ik gebruik meteen deze naam maar :-) )

Je man had al eens eerder sperma ingeleverd bij een vorige rekatie toch? Wat is daar toen voor uitslag uitgekomen?

Rookt je man? Drinkt je man regelmatig alcohol? Blowt ie? Heeft ie strak ondergoed aan? Zet ie met regelmaat een laptop direct op zijn schoot? Heeft ie een beroep als taxi chauffeur of vrachtwagenchauffeur of zit hij anderszins veel achter het stuur op de weg? Gaat hij regelmatig naar de sauna?

Het zijn allemaal zaken die negatief van invloed kunnen zijn op de sperma kwaliteit.
@poppie, roken doet hij gelukkig niet meer. Wel dat ik hem leerde kennen maar daar is hij in december 2013 meegestopt. Het valt wel mee hoeveel alcohol hij drinkt, eigenlijk doordeweeks drinken we allebei bijna nooit alcohol.

De vorige keer dat hij zaad had ingeleverd, was het in orde. Dat is ruim 3jaar geleden. En omdat hij mij al een keer zwanger heeft gemaakt, zeg maar weten we in ieder geval dat het toen wel werkte..

Hij draagt boxers van bjorn borg, dat is wel strak ondergoed.

Blowen doet ie gelukkig niet.

Hij zit elke dag zo'n 2,5uur in de auto, de ene keer rijdt hij, de andere keer niet.

Hij zit niet met regelmaat met een laptop op schoot, die staat meestal op tafel.

Sauna is ie sinds hij met mij is, nog maar 1x geweest..

Misschien worden we alsnog gebeld hoor maar ik begreep van mijn man dat hij de uitslag over de post zou krijgen. Vond ik ook wel apart.

Proberen deze week toch weer een aantal keren te vrijen en manlief te verleiden, ik kan het gewoon niet loslaten om er niet aan te denken dat me vruchtbare dagen deze week zijn en gewoon spontaan te vrijen ipv er meer aan te denken..
Nog geen moment gehad "mmmmm, ik wil je NU bespeingen?" ?

Gewoon omdat je zin in hem had losstaand van potentiele kansen?

Die momenten grijpen hoor!
jawel hoor, gelukkig wel

Afgelopen weekend nog.. Za+zon.. En gisteravond had ik ook zin maar kwam hij laat thuis van zijn werk..

Morgenavond gaan we uiteten omdat we elkaar 2 jaar kennen dus dan gaan het ook even gezellig maken..

Dacht laatst nog, nou je kan beter voor een kindje gaan als je elkaar net kent, toen hadden we elke dag sex..

@poppie, hoe gaat het met jou? en met de andere dames die bevallen zijn?
Mijn zoon is nogal demanding, dus het is eigenlijk best zwaar... en probeer dan maar eens twee kindjes gelukkig te houden terwijl je zelf ook nog gelukkig bent.... dat laatste is net als de vorige keer weer wat minder, gezien dat je redelijk vast zit met je mogelijkheden in bewegingsvrijheid en gewoon ook je eigen ding kunnen doen (hij huilt weer voordat je ergens mee kunt beginnen...).

Mijn zoon drinkt een beetje slecht en niet op de goede manier op dit moment, dus mijn tepels worden mishandeld en hij drinkt de borst niet leeg dus risico op borstontstekingen.... dus toch maar eens gaan beginnen met kolven. En toch lijkt hij voldoende binnen te krijgen als ik zie hoe goed hij toch groeit.

Maar goed, vandaag is weer zo'n dag, dus vandaar dat ik wat negatiever overkom vandaag

En buiten is het ook niet geweldig met die windkracht 6 en dreigingen van regen (alhoewel, de zon schijnt!), dus ik heb ook geen zin om naar buiten te gaan. En morgen voor het eerst de hele dag twee kindjes in mijn eentje, waarvan 1 dreumes-bijna-peuter terwijl je ook tussendoor bv geeft..... zie ik wel weer tegen op.

Dus ik heb mijn plus en mijn min dagen
Inmiddels zijn we uit het ziekenhuis en weer thuis.

deze dagen is de kraamzorg er nog. Ik vind het fijn thuis te zijn.

ons dochtertje drinkt iets beter. Hopelijk komt ze snel wat aan. Het is echt een klein meisje.

Tot nu toe 1 nacht gehad dat ze huilde. Het is een rustig kindje. Heb haar vandaag voor het eerst in het badje gedaan. Dat vond ze heerlijk.

hier is het nog erg rustig met kraamvisite. We wilden eerst even wennen en een ritme krijgen.
quote:poppie0022 schreef op 31 maart 2015 @ 09:19:

Leuk om ook eens iets van een meelezer te horen! (Alhoewel de aanleiding tot meelezen uiteraard geen leuke was). Ik hoop dat het jou verder ook goed vergaan is, Noah?

Ja, dat is het zeker gegaan. Ook ik ben weer zwanger mogen worden. In december bevallen van een prachtige dochter. Als bam-mam.
Wat leuk noah! Gefeliciteerd

Hier helaas slechter nieuws. Gister gaan bloeden en zo echo of t weg is. Was 5 weken en 3 dagen. Dus nieuwe ronde in...
Jeeetje weekend, wat *******

Hopelijk krijg je op de 1 of andere manier toch nog goed nieuws.... :(

Noah, gefeliciteerd! leuk om van een meelezer te horen!

Mila, fijn dat jullie lekker thuis zijn! dan kan je pas echt gaan wennen aan elkaar

Poppie, herkenbaar hoor!!! Heb dan (gelukkig) geen peuter rondlopen, maar dochter is ook met regelmaat onrustig en slaapt weinig overdag.. Zo kom je echt aan weinig toe en draait de hele dag om de baby....
Zoonlief heeft waarschijnlijk spruw dus we zijn onder behandeling....

Weekend
Weekend
Thnx meiden, net echo gehad en alleen nog dik slijmvlies te zien. Bloed nu ook minder dus ben t zakje ( of wat t was) vanochtend verloren. Had toen wat bloed stolsels. Hopelijk snel over, krijg nu wel onderzoeken ( eindelijk!! )

Spruw, vervelend zeg! Hopelijk snel over! Geef je bv? Anders kan je dan ook druppelen in z'n mondje.
@weekend jee wat klote! Sterkte he!

Gadver, krijg net via de app te horen dat wederom een koppel uit zijn vriendengroep een kindje verwacht dit jaar. 3e babynieus in een maand tijd.

Bah ben het ff zat om blij te zijn voor een ander..

Ben je zelf zo hard je best aan het doen om het los te laten en niet aan je vruchtbare dagen te denken..

Ik verwacht ongeveer morgen mijn eisprong, merk nog niks aan me afscheiding, daar kon ik het de vorige keer wel een beetje aan zien.

We hebben zaterdag en zondag en gisteravond sex gehad, hoop maar dat wij dan ook eindelijk een keer weer goed nieuws kunnen vertellen..

Manlief heeft het een beetje druk op zijn werk dus komt wat later thuis. En wil eigenlijk niet dat we het vanavond weer 'moeten' doen.. En ook niet dat het alleen bij mij vandaan komt.. Hij is er gewoon ff minder mee bezig wanneer de vruchtbare dagen zijn, ik kan dat gewoon niet loslaten omdat we het ook graag willen en het toch zonde vindt als we minder sex hebben in de vruchtbare dagen..
Klote sohappy! Moeilijk dat je zoveel koppels heb die nu zwanger zijn! Moeilijk zeg! Lijkt me echt erg. Hier wel 4 bezig. En eentje zwanger nu 12 weken. Wel m'n beste vriendin dus wel lastig.

Hier man dje ook niet altijd zin had tijdens de goede dagen en dan baalde ik zo, en ook ik had dan afgesproken t los te laten. Hoop dat we nu wel wat harder ons best gaan doen want wil t nu nog meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven