Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar ik zit op de hei in een sessie enzo. Geen tijd meer
quote:yasmijn schreef op 31 maart 2015 @ 12:48:

Die mafklapper Bredanaar wilde al zijn posts en topics verwijderd zien. En daar moest ik om lachen. Ik vind dat helemaal niet raar. Ik moet lachen om iets wat ontopic is, maar dat mag dus niet. Direct 24 uur.

Heb wel gemerkt dat het heel erg aan de mod van dienst ligt. Ja ik had het gezien. Volgende keer eerst maar kijken wie er dienst heeft van de mods
quote:yasmijn schreef op 31 maart 2015 @ 12:44:

[...]

Dat klopt. Daar kreeg ik 24 uur voor. Zonder waarschuwing overigens. En terecht!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 31 maart 2015 @ 13:00:

[...]

En terecht!Precies. Alsof er voor de zelfverklaarde forumqueen andere regels gelden, tssskkkk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2015 @ 13:16:

[...]

Precies. Alsof er voor de zelfverklaarde forumqueen andere regels gelden, tssskkkk.Opzouten met die afsprakenforummers en hun zgn verworven rechten!
Ha yas

Hei ze. En welkom terug
De grap is, dat als je een beetje een druk RL hebt, je dus niet eens iets meekrijgt van je eigen 24-uurs ban
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 31 maart 2015 @ 12:48:

Die mafklapper Bredanaar wilde al zijn posts en topics verwijderd zien. En daar moest ik om lachen. Ik vind dat helemaal niet raar. Ik moet lachen om iets wat ontopic is, maar dat mag dus niet. Direct 24 uur.

Heb wel gemerkt dat het heel erg aan de mod van dienst ligt. De roze of de blauwe?
Je bent zelf een theepot
Yas welkom terug uit het gevang. En dat zo na je vakantie enzo, tragisch!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:yasmijn schreef op 31 maart 2015 @ 12:44:

[...]

Dat klopt. Daar kreeg ik 24 uur voor. Zonder waarschuwing overigens.

.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 31 maart 2015 @ 17:36:

[...]

.

Kijk nou uit, op lachen staat een ban blijkbaar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Ik ga maar meteen voor een perma !
Gelukkig, ik ben veilig. Ik lach nooit
Ik ben ook blij dat ik een graftak ben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2015 @ 19:13:

Ik ben ook blij dat ik een graftak ben.Blijheid is wel gevaarlijk hoor! Nog 1 stap verder en ineens lach je.
quote:Amaqanda schreef op 31 maart 2015 @ 19:16:

[...]

Blijheid is wel gevaarlijk hoor! Nog 1 stap verder en ineens lach je.Maak je geen enkele zorgen
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2015 @ 19:18:

[...]

Maak je geen enkele zorgen Is dat correct Nederlands?
Ik ben ooit geband voor het gebruik van de kots smiley. Waarom een smiley toevoegen als je hem niet mag gebruiken?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2015 @ 19:13:

Ik ben ook blij dat ik een graftak ben.Ik ook!
Nu we het anonimiseren en bansysteem weer behandeld hebben: voor wanneer staat het glijen weer op de agenda?
quote:Wollstonecraft2 schreef op 31 maart 2015 @ 19:19:

[...]

Is dat correct Nederlands?
Life is short. Eat dessert first.
quote:O.L.L.A schreef op 31 maart 2015 @ 19:47:

Ik ben ooit geband voor het gebruik van de kots smiley. Waarom een smiley toevoegen als je hem niet mag gebruiken?Hoe zou het eigenlijk zijn met het verzoek van Istar voor nieuwe smileys? Zou wel leuk zijn als we eens wat andere smileys konden kiezen.
quote:ThunderassMan schreef op 31 maart 2015 @ 19:49:

Nu we het anonimiseren en bansysteem weer behandeld hebben: voor wanneer staat het glijen weer op de agenda?Het is dat ik nog geen plaatjes mag plakken............
quote:ThunderassMan schreef op 31 maart 2015 @ 19:49:

Nu we het anonimiseren en bansysteem weer behandeld hebben: voor wanneer staat het glijen weer op de agenda?Even met MissI overleggen
quote:Wollstonecraft2 schreef op 31 maart 2015 @ 19:19:

[...]

Is dat correct Nederlands?Ik weet het eigenlijk niet. Een vriend van mij zegt dat altijd dus het is in onze vriendenkring helemaal ingeburgerd. De nadruk helemaal op 'ééénkele'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven