Bizarre topics
woensdag 1 april 2015 om 19:12
quote:badmeester schreef op 01 april 2015 @ 19:10:
[...]
Nee serieus dat is toch niet grappig?
Nee niet serieus want ik staf nooit.
Maar waar moet ik zijn? Mogen er ook linkjes geplaatst worden hier?
[...]
Nee serieus dat is toch niet grappig?
Nee niet serieus want ik staf nooit.
Maar waar moet ik zijn? Mogen er ook linkjes geplaatst worden hier?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 1 april 2015 om 19:13
woensdag 1 april 2015 om 19:17
quote:vivapimpelmees schreef op 01 april 2015 @ 19:13:
Dit kan prima op napraat
.Niet, dan kan je posts gaan zoeken tussen geneuzel over het huishouden, jurken en weetikhetwat en daar heb ik echt geen zin in. Maar goed. Ik ga even zoeken en lezen in het topic dat jij bedoelt.
Dit kan prima op napraat
.Niet, dan kan je posts gaan zoeken tussen geneuzel over het huishouden, jurken en weetikhetwat en daar heb ik echt geen zin in. Maar goed. Ik ga even zoeken en lezen in het topic dat jij bedoelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 1 april 2015 om 19:41
woensdag 1 april 2015 om 19:53
handig, dit topic.
Ik geloof altijd alles, en op de napraat moet je dan eerst pagina's gezelligheid doorworstelen, met tussendoor 1 zinnetje 'dat en dat komt uit noorwegen'
Reactie 'Tuurlijk, hilarisch al die serieuze reacties whuhahaha'.
Hier leek het overzichtelijk, maar ook hier weer allerlei gedoe.
Moeilijk als naïeveling. Ik zie nu de hele tijd grace Kelly voor me die wordt genomen door David hasselhoff.
Ik geloof altijd alles, en op de napraat moet je dan eerst pagina's gezelligheid doorworstelen, met tussendoor 1 zinnetje 'dat en dat komt uit noorwegen'
Moeilijk als naïeveling. Ik zie nu de hele tijd grace Kelly voor me die wordt genomen door David hasselhoff.
woensdag 1 april 2015 om 20:00
quote:haakje schreef op 01 april 2015 @ 19:53:
handig, dit topic.
Moeilijk als naïeveling. Ik zie nu de hele tijd grace Kelly voor me die wordt genomen door David hasselhoff. Waar gaat dat hele Noorwegen-gedoe over eigenlijk? Heb het al een aantal keer voorbij zien komen, maar ik snap m niet geloof ik...
handig, dit topic.
Moeilijk als naïeveling. Ik zie nu de hele tijd grace Kelly voor me die wordt genomen door David hasselhoff. Waar gaat dat hele Noorwegen-gedoe over eigenlijk? Heb het al een aantal keer voorbij zien komen, maar ik snap m niet geloof ik...