Bizarre topics
woensdag 1 april 2015 om 20:10
Ik heb dat ook met de napraat. Topics worden niet het meest besproken en dat vind ik juist interessant, soms. Maar ja, officieel mag je alleen over topics praten op de napraat, dacht ik. Daar gelden andere regels dan elders. Wat het verschil precies is, ben ik alleen vergeten.
Maar als het wel mag hier, dan kom ik het hier posten. Ik weet nu alleen geen goed voorbeeld, hahaha.
Maar als het wel mag hier, dan kom ik het hier posten. Ik weet nu alleen geen goed voorbeeld, hahaha.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
woensdag 1 april 2015 om 20:21
Nee dat ligt niet aan jou, ik zit ook vaak met verbazing te lezen. Ik denk niet zo snel dat iemand een troll is en zo ja, dan hoop ik dat anderen iets aan het topic hebben gehad.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
woensdag 1 april 2015 om 20:23
quote:badmeester schreef op 01 april 2015 @ 20:13:
Is die avatar dan Grace Kelly?
Nee, Bassie van Adriaan.
Ik heb net dat topic over het geld gelezen en wat een naïviteit van TO en een soort gewiekstheid van die man.
Maar die twee topics waardoor jij dit topic opende zijn volgens mij wel echt.
Is die avatar dan Grace Kelly?
Nee, Bassie van Adriaan.
Ik heb net dat topic over het geld gelezen en wat een naïviteit van TO en een soort gewiekstheid van die man.
Maar die twee topics waardoor jij dit topic opende zijn volgens mij wel echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 1 april 2015 om 21:09
quote:Enn schreef op 01 april 2015 @ 20:23:
[...]
[afbeelding]
Nee, Bassie van Adriaan.
Maar die twee topics waardoor jij dit topic opende zijn volgens mij wel echt.Ik dacht al wie hebt die kaaklijn?
[...]
[afbeelding]
Nee, Bassie van Adriaan.
Maar die twee topics waardoor jij dit topic opende zijn volgens mij wel echt.Ik dacht al wie hebt die kaaklijn?
woensdag 1 april 2015 om 21:22
woensdag 1 april 2015 om 21:27
quote:kopjekoffie70 schreef op 01 april 2015 @ 21:20:
De viva-redactie opent ongetwijfeld zelf topics om het forum levend te houden. Tegenwoordig kan ik ze vaak al aan de schrijfstijl herkennen.Welke stijl, vertel?
De viva-redactie opent ongetwijfeld zelf topics om het forum levend te houden. Tegenwoordig kan ik ze vaak al aan de schrijfstijl herkennen.Welke stijl, vertel?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
woensdag 1 april 2015 om 21:33
woensdag 1 april 2015 om 21:40
Zijn dat dit de topics waarover forummers het daarna hebben over de ' Amerikaanse'?Die trol die in elk topic dat hij/zij opent het heeft over een emigratie- en of bezoek aan Amerika?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 1 april 2015 om 21:44
Die had ik niet speciaal in gedachte, maar het zou best kunnen.
Zo bekend is het viva forum niet en het Nederlandse taalgebied niet zo groot. Het is zo goed als onmogelijk dat er iedere dag een stuk of 20 nieuwe gebruikers bijkomen en topics openen.
Zo bekend is het viva forum niet en het Nederlandse taalgebied niet zo groot. Het is zo goed als onmogelijk dat er iedere dag een stuk of 20 nieuwe gebruikers bijkomen en topics openen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 1 april 2015 om 21:44
quote:Enn schreef op 01 april 2015 @ 21:40:
Zijn dat dit de topics waarover forummers het daarna hebben over de ' Amerikaanse'?Die trol die in elk topic dat hij/zij opent het heeft over een emigratie- en of bezoek aan Amerika?Die heeft allang een perma volgens mij (ze is in ieder geval niet meer actief). Er is nu wel iemand die ook een heel onwaarschijnlijk leven en overal een mening over heeft, maar zonder het Amerika-gedeelte.
Zijn dat dit de topics waarover forummers het daarna hebben over de ' Amerikaanse'?Die trol die in elk topic dat hij/zij opent het heeft over een emigratie- en of bezoek aan Amerika?Die heeft allang een perma volgens mij (ze is in ieder geval niet meer actief). Er is nu wel iemand die ook een heel onwaarschijnlijk leven en overal een mening over heeft, maar zonder het Amerika-gedeelte.
woensdag 1 april 2015 om 21:45
quote:kopjekoffie70 schreef op 01 april 2015 @ 21:44:
Zo bekend is het viva forum niet en het Nederlandse taalgebied niet zo groot. Het is zo goed als onmogelijk dat er iedere dag een stuk of 20 nieuwe gebruikers bijkomen en topics openen.Je doet best veel aannames. Zijn die ook op iets concreets gebaseerd?
Zo bekend is het viva forum niet en het Nederlandse taalgebied niet zo groot. Het is zo goed als onmogelijk dat er iedere dag een stuk of 20 nieuwe gebruikers bijkomen en topics openen.Je doet best veel aannames. Zijn die ook op iets concreets gebaseerd?
woensdag 1 april 2015 om 21:55
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 april 2015 @ 21:45:
[...]
Je doet best veel aannames. Zijn die ook op iets concreets gebaseerd?
Gezond verstand
En ook bij vergelijking met internationale fora waar ik weleens kom.
[...]
Je doet best veel aannames. Zijn die ook op iets concreets gebaseerd?
Gezond verstand
En ook bij vergelijking met internationale fora waar ik weleens kom.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 1 april 2015 om 21:59
quote:Enn schreef op 01 april 2015 @ 21:40:
Zijn dat dit de topics waarover forummers het daarna hebben over de ' Amerikaanse'?Die trol die in elk topic dat hij/zij opent het heeft over een emigratie- en of bezoek aan Amerika?Was zij van Viva?
Zijn dat dit de topics waarover forummers het daarna hebben over de ' Amerikaanse'?Die trol die in elk topic dat hij/zij opent het heeft over een emigratie- en of bezoek aan Amerika?Was zij van Viva?