Bizarre topics

01-04-2015 18:44 83 berichten
Ligt het aan mij of worden er met name op de laatste tijd de meest bizarre topics geopend? Met name op de relatie pijler?

Mag ik voorbeelden noemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:pigwidgeon_ schreef op 01 april 2015 @ 20:21:

Nee dat ligt niet aan jou, ik zit ook vaak met verbazing te lezen. Ik denk niet zo snel dat iemand een troll is en zo ja, dan hoop ik dat anderen iets aan het topic hebben gehad.Behalve dat ik meestal eerst denk dat iemand aan het trollen is, is dit ook wat ik denk.
quote:pigwidgeon_ schreef op 01 april 2015 @ 21:59:

[...]

Was zij van Viva?Geen idee. Ik denk dat kopjekoffie deze TO bedoelt en daarom vraag ik het haar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 april 2015 @ 22:06:

[...]

Geen idee. Ik denk dat kopjekoffie deze TO bedoelt en daarom vraag ik het haar.Even gekeken in het bantopic en die Amerikaanse heeft een perma. Kan een mod-complot zijn natuurlijk
quote:kopjekoffie70 schreef op 01 april 2015 @ 21:34:

[...]

Veel Engelse woorden, vlot geschreven...etcVeel spelfouten... ;)
Opa naar de max is ook echt een heel bijzonder verhaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 april 2015 @ 22:41:

Opa naar de max is ook echt een heel bijzonder verhaal.Echt hè....
quote:Enn schreef op 01 april 2015 @ 21:40:

Zijn dat dit de topics waarover forummers het daarna hebben over de ' Amerikaanse'?Die trol die in elk topic dat hij/zij opent het heeft over een emigratie- en of bezoek aan Amerika?

Met de verdwenen nachtvlucht?

Ergens denk ik soms dat het een steeds terug kerende trol is of dat mensen het gewoon een makkelijk onderwerp vinden om over te trollen/ haar/hem/het imiteren om het forum weer even de kast op te jagen.

Soms lees je verhalen dat je denkt ; ja dit is overduidelijk. Zelfde onderwerpen maar dan in een ander jasje.
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 april 2015 @ 22:09:

[...]

Even gekeken in het bantopic en die Amerikaanse heeft een perma. Kan een mod-complot zijn natuurlijk

Zie het helemaal voor mij;

Jongens het is vrijdag middag en het forum is weer eens wat saai. Kom laten we de Amerikaanse weer even leven in blazen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven