ECHT enge plaatjes
donderdag 2 april 2015 om 18:45
donderdag 2 april 2015 om 19:04
quote:bestpittig schreef op 02 april 2015 @ 19:02:
Die tiehiehiet Nou hebbik um weeeeer in mijn hoofd zitten (en de vorige keer duurde het al twee weken om dat beeld kwijt te raken). Echt, ik word kotsmisselijk van dat plaatje blegh.
ECHT eng plaatje, he?
Die tiehiehiet Nou hebbik um weeeeer in mijn hoofd zitten (en de vorige keer duurde het al twee weken om dat beeld kwijt te raken). Echt, ik word kotsmisselijk van dat plaatje blegh.
ECHT eng plaatje, he?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 2 april 2015 om 19:32
quote:bestpittig schreef op 02 april 2015 @ 19:18:
PLak dan eens iets waar jij wel je maag van voelt omdraaien
Nee, joh.
Dit topic was om Enn te pesten. Bovendien heb ik zelf een hele stabiele maag. Dan moet het echt iets heeeeeel afschuwelijks ( banwaardig ) zijn wil ik het doorscrollen van ellende. Dat wil ik mezelf en een ander niet aan doen.
PLak dan eens iets waar jij wel je maag van voelt omdraaien
Nee, joh.
Dit topic was om Enn te pesten. Bovendien heb ik zelf een hele stabiele maag. Dan moet het echt iets heeeeeel afschuwelijks ( banwaardig ) zijn wil ik het doorscrollen van ellende. Dat wil ik mezelf en een ander niet aan doen.
donderdag 2 april 2015 om 19:41
quote:lionlily schreef op 02 april 2015 @ 19:37:
Ik herinner me die trol nog die een jaar of drie geleden smerige plaatjes postte. Daar heb ik er eentje van nooit meer uit mijn hoofd gekregen. Ik weet bijna zeker dat het geshopt was, maar dan nog.
Daar zaten volgens mij echte foto's tussen van verongelukte mensen.
Uit elkaar gespatte hoofden en overreden kinderen en van flatgebouwen gevallen lichamen zijn nooit !!!! grappig. Ook de reacties van mensen op dat soort beelden niet.
Snap echt niet waarom diegene dat soort dingen plakte; dan heb je toch wel een kronkeltje, hoor.
Ik herinner me die trol nog die een jaar of drie geleden smerige plaatjes postte. Daar heb ik er eentje van nooit meer uit mijn hoofd gekregen. Ik weet bijna zeker dat het geshopt was, maar dan nog.
Daar zaten volgens mij echte foto's tussen van verongelukte mensen.
Uit elkaar gespatte hoofden en overreden kinderen en van flatgebouwen gevallen lichamen zijn nooit !!!! grappig. Ook de reacties van mensen op dat soort beelden niet.
Snap echt niet waarom diegene dat soort dingen plakte; dan heb je toch wel een kronkeltje, hoor.
donderdag 2 april 2015 om 19:50
quote:bestpittig schreef op 02 april 2015 @ 19:02:
Echt he!!! Ik heb precies hetzelfde.
Google eens op "trypofobie" en veel wordt duidelijk. (Tenminste bij mij wel )
Sanex reclame (dat zou ik dus een HEEL eng plaatje noemen), daar kan ik niet naar kijken. Die horrorplaatjes die BGB hier plakt, kan ik ook (redelijk) nuchter naar kijken:-).
Echt he!!! Ik heb precies hetzelfde.
Google eens op "trypofobie" en veel wordt duidelijk. (Tenminste bij mij wel )
Sanex reclame (dat zou ik dus een HEEL eng plaatje noemen), daar kan ik niet naar kijken. Die horrorplaatjes die BGB hier plakt, kan ik ook (redelijk) nuchter naar kijken:-).
donderdag 2 april 2015 om 19:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2015 @ 19:55:
Bij die Sanexreclame zie ik ook die tiet voor me, hoor.
Das een andere tiet BGB
Bij die Sanexreclame is het volgens mij de oksel waar ze op huidniveau lekker aan het inzoomen zijn. Ik word echt spontaan misselijk. Maar het heeft dus een naam:-).
Bij die Sanexreclame zie ik ook die tiet voor me, hoor.
Das een andere tiet BGB
Bij die Sanexreclame is het volgens mij de oksel waar ze op huidniveau lekker aan het inzoomen zijn. Ik word echt spontaan misselijk. Maar het heeft dus een naam:-).