ECHT enge plaatjes
donderdag 2 april 2015 om 20:13
donderdag 2 april 2015 om 20:23
quote:mafalda schreef op 02 april 2015 @ 10:40:
[...]
Gatver de gatver.....het is nep maar het gaat om de structuur net zoals de reclame van Sanex meest ranzige reclame ooit.Haha ik moet stiekem even lachen, ik kan zoo slecht tegen zulke dingen met die gekke structuren, mijn man verklaart me altijd voor gek maar ik ben dus niet de enige!
[...]
Gatver de gatver.....het is nep maar het gaat om de structuur net zoals de reclame van Sanex meest ranzige reclame ooit.Haha ik moet stiekem even lachen, ik kan zoo slecht tegen zulke dingen met die gekke structuren, mijn man verklaart me altijd voor gek maar ik ben dus niet de enige!
donderdag 2 april 2015 om 22:23
donderdag 2 april 2015 om 22:24
donderdag 2 april 2015 om 22:35
donderdag 2 april 2015 om 22:38
quote:Obscure_buur schreef op 02 april 2015 @ 22:36:
Steeds? Mijn eerste nick hier. Maar ok jammer.
Oh echt? Verkeerd ingeschat dan.
Dan geldt wat Meds zegt.
Steeds? Mijn eerste nick hier. Maar ok jammer.
Oh echt? Verkeerd ingeschat dan.
Dan geldt wat Meds zegt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 2 april 2015 om 22:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2015 @ 19:41:
[...]
Daar zaten volgens mij echte foto's tussen van verongelukte mensen.
Uit elkaar gespatte hoofden en overreden kinderen en van flatgebouwen gevallen lichamen zijn nooit !!!! grappig. Ook de reacties van mensen op dat soort beelden niet.
Snap echt niet waarom diegene dat soort dingen plakte; dan heb je toch wel een kronkeltje, hoor.Zeg maar gerust een Kronkel met een hoofdletter.
[...]
Daar zaten volgens mij echte foto's tussen van verongelukte mensen.
Uit elkaar gespatte hoofden en overreden kinderen en van flatgebouwen gevallen lichamen zijn nooit !!!! grappig. Ook de reacties van mensen op dat soort beelden niet.
Snap echt niet waarom diegene dat soort dingen plakte; dan heb je toch wel een kronkeltje, hoor.Zeg maar gerust een Kronkel met een hoofdletter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 april 2015 om 22:41
donderdag 2 april 2015 om 22:42
donderdag 2 april 2015 om 22:51
quote:mama_lin schreef op 02 april 2015 @ 22:48:
[img]http://i60.tinypic.com/fygaza.jpg[/img]Rinus
[img]http://i60.tinypic.com/fygaza.jpg[/img]Rinus
Practice what you preach.
donderdag 2 april 2015 om 22:54
quote:bestpittig schreef op 02 april 2015 @ 22:41:
Oh gadverredamme, heb net een testje gedaan met afschuwelijke plaatjes met trypofobie dingen. Ik kon de helft niet eens zien, deed mijn handen voor het plaatje. Ohbah bah bah, ben nu de rest van de avond misselijk en kom noooooooit meer hier kijken
I hate to say I told you so
Erg he! Ik dacht altijd dat ik degene was die raar was en nu blijkt het dus gewoon een naam te hebben:-).
Oh gadverredamme, heb net een testje gedaan met afschuwelijke plaatjes met trypofobie dingen. Ik kon de helft niet eens zien, deed mijn handen voor het plaatje. Ohbah bah bah, ben nu de rest van de avond misselijk en kom noooooooit meer hier kijken
I hate to say I told you so
Erg he! Ik dacht altijd dat ik degene was die raar was en nu blijkt het dus gewoon een naam te hebben:-).