ECHT enge plaatjes

01-04-2015 23:45 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet geschikt voor Enn bang aangelegde forummers.

Je hád het kunnen weten, Enn
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mafalda schreef op 02 april 2015 @ 10:40:

[...]

Gatver de gatver.....het is nep maar het gaat om de structuur net zoals de reclame van Sanex meest ranzige reclame ooit.

Lees nu het hele topic pas, maar jij hebt ook last van trypofobie.

Dat plaatje van die schouder is ook absolute yuk
quote:mafalda schreef op 02 april 2015 @ 10:40:

[...]

Gatver de gatver.....het is nep maar het gaat om de structuur net zoals de reclame van Sanex meest ranzige reclame ooit.Haha ik moet stiekem even lachen, ik kan zoo slecht tegen zulke dingen met die gekke structuren, mijn man verklaart me altijd voor gek maar ik ben dus niet de enige!
..
anoniem_147186 wijzigde dit bericht op 02-04-2015 20:30
Reden: Dubbel
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Doet me niks..... echt hé-le-maal niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 april 2015 @ 22:14:

[afbeelding]Woehahaha! !
Huts!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2015 @ 11:41:

[...]

Zolang Enn maar zeven kleuren schijt, dan is het goed.

En ik ruik naar viooltjes.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 april 2015 @ 13:54:

[...]

[afbeelding]Altijd gezellig weer....
Wat doe ik nou verkeerd, het is toch gewoon [img] url plaatje [/img]?
Practice what you preach.
Krijg je ervan als je steeds opnieuw een nick neemt....

Moet je eerst weer posten tot je een ons weegt om Frans te mogen plakken.
Steeds? Mijn eerste nick hier. Maar ok jammer.
quote:Obscure_buur schreef op 02 april 2015 @ 22:36:

Steeds? Mijn eerste nick hier. Maar ok jammer. je moet eerst een bewijs hebben van goed gedrag, dat kan je aanvragen na 2000 posts geloof ik
quote:Obscure_buur schreef op 02 april 2015 @ 22:36:

Steeds? Mijn eerste nick hier. Maar ok jammer.

Oh echt? Verkeerd ingeschat dan.

Dan geldt wat Meds zegt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2015 @ 19:41:

[...]

Daar zaten volgens mij echte foto's tussen van verongelukte mensen.

Uit elkaar gespatte hoofden en overreden kinderen en van flatgebouwen gevallen lichamen zijn nooit !!!! grappig. Ook de reacties van mensen op dat soort beelden niet.

Snap echt niet waarom diegene dat soort dingen plakte; dan heb je toch wel een kronkeltje, hoor.Zeg maar gerust een Kronkel met een hoofdletter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh gadverredamme, heb net een testje gedaan met afschuwelijke plaatjes met trypofobie dingen. Ik kon de helft niet eens zien, deed mijn handen voor het plaatje. Ohbah bah bah, ben nu de rest van de avond misselijk en kom noooooooit meer hier kijken
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 april 2015 @ 22:37:

[...]

je moet eerst een bewijs hebben van goed gedrag, dat kan je aanvragen na 2000 posts geloof ikOk, apart en streng hier. Dat duurt nog eeuwen voordat ik plaatjes kan spammen.
quote:Obscure_buur schreef op 02 april 2015 @ 22:42:

[...]

Ok, apart en streng hier. Dat duurt nog eeuwen voordat ik plaatjes kan spammen.Ik vraag wel even of yasmijn iets voor je kan doen
quote:Enn schreef op 02 april 2015 @ 22:23:

[...]

[afbeelding]

En ik ruik naar viooltjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mama_lin schreef op 02 april 2015 @ 22:48:

[img]http://i60.tinypic.com/fygaza.jpg[/img]Rinus
quote:bestpittig schreef op 02 april 2015 @ 22:41:

Oh gadverredamme, heb net een testje gedaan met afschuwelijke plaatjes met trypofobie dingen. Ik kon de helft niet eens zien, deed mijn handen voor het plaatje. Ohbah bah bah, ben nu de rest van de avond misselijk en kom noooooooit meer hier kijken

I hate to say I told you so

Erg he! Ik dacht altijd dat ik degene was die raar was en nu blijkt het dus gewoon een naam te hebben:-).
Dit stukje uit de film van Ghostbusters vond ik als kind zoooo eng. Weken niet van geslapen...

Het begon zo zoet...

Eucalypta en dat enge kale beessie was voor mij als kleuter ernstig eng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven