All in. April

06-04-2015 14:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Vriend en ik willen deze maand op vakantie maar komen er niet zo goed uit. Vriend kreeg afgelopen donderdag te horen dat zijn vakantie tóch maar werd goedgekeurd, anders hadden wij al eerder iets geboekt, afijn.

Wij kunnen vrijdag 17 april vertrekken(eventueel ook donderdag 16 april na 20.00 uur vliegen). Terug; zondag 26 april of maandag 27 april.

Wij willen graag een vakantie, all in, zon, zee, strand. Zoveel mogelijk niks doen zeg maar.

Maar er worden zo ongelofelijk veel vakanties aangeboden dat ik er niet zo goed uitkom. Vriend maakt het niet zoveel uit, zolang het naar all-in is, warm weer (strand) en dat het eten goed is. Oh en het belangrijkste; liefst zo goedkoop mogelijk.

Ik? Zon, zee, strand, all-in, luxe, minimaal een '9' als beoordeling, en niet te ver vliegen (geen dom. rep. dus)

Voor de beeldvorming; Ik wil graag iets zoals 'Steigenberger Al Dau / Egypte'. Alleen dat vind vriend dus al te prijzig.

Iemand misschien vergelijkbare tips qua hotels? Of een reden waarmee ik vriend kan overhalen?
bats!
Als je iets zoekt wat met een 9 of hoger beoordeeld wordt is het vaak wel prijzig. En waarom niet iets wat beoordeeld wordt met 7,5 of 8. Dat is ook niet slecht zeg ik uit ervaring. Maar ja tis maar net wat je wilen niet alle beoordelingen kloppen. Heb een keer All in gedaan in Marmaris. Weet niet of daar nu mooi weer is.
Hebben ook wel gezocht op beoordelingen vanaf een '8' maar dat vonden wij het dan vaak net niet. Hoewel er ook wel een paar leuke tussen zaten, maar die waren dan helaas al vol geboekt.

Turkije vinden wij beide niet zo. Nogal slechte ervaringen mee qua eten/drinken, vele tokkies, russen etc. Wij willen nu echt luxe, maar wel betaalbaar. Hoewel ik denk dat al onze 'eisen' niet echt haalbaar zijn..
bats!
Moet je voor zon-zekerheid op dit moment sowieso niet wat verder weg?

Mijn broer en zijn vriendin zitten in de mei vakantie voor 300 nog wat euro 8 dagen all-in in Spanje (incl. vlucht). Maar dat krijgt vast geen 9...
Luxe kost gewoon meer geld. Dan moet je keuzes maken.

Turkije was ook het eerste land waar ik aan dacht. Op veel plaatsen in Europa is het nog geen gegarandeerd strandweer in april. Dus wordt het sowieso wat langer vliegen.

Wat vind je van Eilat?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Kaapverdie, La Palma, Gambia, Senegal...
Ik ben twee jaar geleden naar dit hotel geweest:

http://www.arke.nl/zonvak ... diar-lemdina/#beoordeling

Geen 9, maar zijn dikke 8 meer dan waard: mooi schoon, nieuw en zeer ruime appartementen. We hadden geen All In, dus ik kan je niet vertellen hoe het eten was, maar met een 8,4 als beoordeling lijkt me dat ook wel in orde.

Misschien niet de over-the-top luxe, maar voor ¤340,- wel prima waar voor je geld!
Geen all-in maar wel luxe en een 9.2 als waardering. Op mooie locatie en redelijk zonzeker: RIU Maspalomas Palace op Gran Canari. Echt genieten, maar durf niet te zeggen wat het is jullie periode kost. Maar zeker een aanrader!
Veel reacties al, dank!

Wij willen ook wel 'lager dan een 9' maar vaak is het wel, hoe goedkoper des te meer tokkie-volk. En dat willen wij deze vakantie dus echt even niet.

Het liefst gaan wij een weekje op het strand/zwembad liggen zonder ook maar iets te doen, ja sloffend naar het buffet en rollend richting de kamer

Zelf zaten wij heel veel te kijken richting Egypte. Maar of dat nou heel slim is betwijfel ik.
bats!
quote:Draakje90 schreef op 06 april 2015 @ 15:01:

Wij willen ook wel 'lager dan een 9' maar vaak is het wel, hoe goedkoper des te meer tokkie-volk. En dat willen wij deze vakantie dus echt even niet.

Het liefst gaan wij een weekje op het strand/zwembad liggen zonder ook maar iets te doen, ja sloffend naar het buffet en rollend richting de kamer

Wat noem jij dan tokkie?

Je te barsten eten omdat het toch "gratis" al betaald is vind ik ook nogal tokkie.

Bovendien voor kwaliteit betaal je nu eenmaal. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat niet.
quote:sugarmiss schreef op 06 april 2015 @ 15:19:

[...]

Wat noem jij dan tokkie?

Je te barsten eten omdat het toch "gratis" al betaald is vind ik ook nogal tokkie.

Bovendien voor kwaliteit betaal je nu eenmaal. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat niet.

Ho wacht! Ik ga mij niet vol lopen vreten omdat het gratis is, dat zeg ik ook nergens. Ik heb daar juist een hekel aan. Ik vind het ook niet erg om te betalen voor kwaliteit, graag zelfs (vriend alleen iets minder).

Ik probeer juist duidelijk te maken dat wij liever een hotel hebben met een gemiddelde '8' en geen tokkie-volk dan een hotel met een '9,5' en alleen maar mensen die complete maaltijden voor een weeshuis opscheppen, drank naar binnen gieten omdat het gratis is, lawaai etc.

Wij willen vooral rust, en ja, luxe. Qua hotel benoemde ik een voorbeeld in mijn OP. Misschien dat iemand met een soortgelijk hotel ervaring had of juist iets wist.
bats!
Omdat je schreef rollend richting kamer.

Maar als je vooral rust wil kun je dan niet beter voor een kleinschalig hotelletje gaan met desnoods halfpension of zo. Lijkt mij meer kans op rust dan in een groot massaal AI complex.
quote:sugarmiss schreef op 06 april 2015 @ 15:37:

Omdat je schreef rollend richting kamer.

Maar als je vooral rust wil kun je dan niet beter voor een kleinschalig hotelletje gaan met desnoods halfpension of zo. Lijkt mij meer kans op rust dan in een groot massaal AI complex.

Lopen naar de kamer is dan 'teveel inspanning' vandaar rollend. Ik ben vrij weinig van plan te doen aankomendr vakantie. Beetje rare humor heb ik soms.

Maar misschien is dat ook wel een goed idee, halfpension. Bedankt!
bats!
Rust, luxe en zo weinig mogelijk betalen is wel een beetje voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten lijkt me...
Boeken via sunweb.be? Scheelde bij onze vakantie (in mei) ¤767,00 vergeleken met de Nederlandse website. Wel vliegen vanaf Brussel.
Je zou ook nog in Marrakech kunnen kijken. Geen strand, wel luxe hotels.
Canarische eilanden of Kaapverdië als je echt zon wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven