Prozac????
maandag 6 april 2015 om 21:37
maandag 6 april 2015 om 21:49
Ik heb eigenlijk geen pieken of dalen, ik ben gewoon een soort van geestelijk (en lichamelijk) moe. Maar de hele dag hetzelfde eigenlijk. Afleiding helpt wel gelukkig maar het komt niet uit mijzelf. Terwijl ik normaal juist blij ben met een dode levende mus. Ik snap er niks van......
Optimist tot in de kist!
zondag 12 april 2015 om 23:36
Ik heb uiteraard gevraagd aan mijn h.a. en deze week heb ik een afspraak met de psycholoog vd ms kliniek en volgende week met de psychiater vd ms kliniek. Maar tot op heden blijft alles vaag....
Ondertussen toch maar lichttherapie aan het proberen.
Het stomme is dat ik niet pieker, er is ook niks te piekeren. Ik ben gewoon een soort van geestelijk moe, of uit balans. Normaal bruis ik vd geestelijke energie maar nu is het al maanden helemaal niks.
In het geval van MS is het vaak een soort chemische depressie, de oorzaak zit dus niet in mijn omgeving ofzoiets maar meer in de onbalans in mijn "happy hormonen"
Nina en andere ook sterkte.
Ondertussen toch maar lichttherapie aan het proberen.
Het stomme is dat ik niet pieker, er is ook niks te piekeren. Ik ben gewoon een soort van geestelijk moe, of uit balans. Normaal bruis ik vd geestelijke energie maar nu is het al maanden helemaal niks.
In het geval van MS is het vaak een soort chemische depressie, de oorzaak zit dus niet in mijn omgeving ofzoiets maar meer in de onbalans in mijn "happy hormonen"
Nina en andere ook sterkte.
Optimist tot in de kist!