Up or down?
donderdag 9 april 2015 om 18:25
Waar loopt deze kat naartoe!?
Een nieuw vraagstuk in de categorie 'frustrerend gezichtsbedrog': Loopt deze kat naar boven of beneden?
Het ene moment denk je toch écht zéker te weten dat de kat de trap oploopt en van buiten komt, omdat de onderkant van de trap lichter is. Of, is dat licht gewoon een muur en loopt de kat naar boven?
Hoewel de vraag niet zó viral gaat op social media als het blauw/witte jurkje afgelopen februari, houdt het de gemoederen op Twitter aardig bezig.
Eén twitteraar noemt vooral de positie van de kattenstaart belangrijk. De kat gaat volgens hem de trap af, want zijn staart staat omhoog.
De maker van de foto heeft zich nog niet gemeld, dus vooralsnog blijft het gissen. Maar wat denk jij? Loopt die kat naar boven of beneden!? Daar gaan we weer...
En?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 9 april 2015 om 18:48
Ja ik wil een foto van je onderzoek, hup nog een keer met de poezels naar boven en beneden, ze mogen potverdorie toch wel iets doen voor hun voer pffffffffffffffffff
(de mijne liggen hier gewoon tegen mij aan de uitslag af te wachten )
(de mijne liggen hier gewoon tegen mij aan de uitslag af te wachten )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 9 april 2015 om 18:51
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 april 2015 @ 18:50:
Adora, als jij van de zomer slank in bikini het strand op kan, dan denk je nog even terug naar vandaag he, dat je dat te danken hebt aan mij
Als ik over 10 minuten met een infarct beneden lig, mag ik je die dan ook aanrekenen!?
Hehehehehe
Adora, als jij van de zomer slank in bikini het strand op kan, dan denk je nog even terug naar vandaag he, dat je dat te danken hebt aan mij
Als ik over 10 minuten met een infarct beneden lig, mag ik je die dan ook aanrekenen!?
Hehehehehe
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
donderdag 9 april 2015 om 18:53
donderdag 9 april 2015 om 18:56
Ik heb overigens maar 1 echt willig subject, genaamd 'Pepper' en de jongste. Die loopt voor de lol op en neer. Die ga ik even op en neer fotograferen en hier posten vanavond
Ze heeft maar een eis voor haar foto's. Ze wil dan wel dat iedereen haar echt heul heul mooi vindt. Ookal is ze rood. Dat moet dan maar even, ze doet het verder kostenloos.
Ze heeft maar een eis voor haar foto's. Ze wil dan wel dat iedereen haar echt heul heul mooi vindt. Ookal is ze rood. Dat moet dan maar even, ze doet het verder kostenloos.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
donderdag 9 april 2015 om 19:00
quote:adorabull schreef op 09 april 2015 @ 18:56:
Ik heb overigens maar 1 echt willig subject, genaamd 'Pepper' en de jongste. Die loopt voor de lol op en neer. Die ga ik even op en neer fotograferen en hier posten vanavond
Ik wacht met smart
Fideel van haar dat ze jou geen kosten berekend. Is wel een extra traktatie waard Adora.
Ik wacht met smart
Fideel van haar dat ze jou geen kosten berekend. Is wel een extra traktatie waard Adora.
donderdag 9 april 2015 om 19:35
donderdag 9 april 2015 om 19:36
quote:adorabull schreef op 09 april 2015 @ 18:46:
Overigens, om ze dat te laten doen, moet ik zelf ook vijf keer op en neer naar beneden met een bakje voer al roepende..... Poeeeeespoespoespoespoes! Nou ja, niet helemaal hoor. Meer; "ThomasThijsieMoosemsRikkepik!!!! kom kom! Kijk es! Mama heeft happehappe!"
Nog vier keer en ik hoef deze week niet naar de sportschool
Rikkepik?! En die kat neemt jou nog serieus??
Ik kan het er beiden in zien. Onze katten mogen niet naar boven, maar misschien moet ik een uitzondering maken in het kader van 'wetenschappelijk onderzoek'.
Overigens, om ze dat te laten doen, moet ik zelf ook vijf keer op en neer naar beneden met een bakje voer al roepende..... Poeeeeespoespoespoespoes! Nou ja, niet helemaal hoor. Meer; "ThomasThijsieMoosemsRikkepik!!!! kom kom! Kijk es! Mama heeft happehappe!"
Nog vier keer en ik hoef deze week niet naar de sportschool
Rikkepik?! En die kat neemt jou nog serieus??
Ik kan het er beiden in zien. Onze katten mogen niet naar boven, maar misschien moet ik een uitzondering maken in het kader van 'wetenschappelijk onderzoek'.
donderdag 9 april 2015 om 23:30