WSNP
zaterdag 11 april 2015 om 16:52
zaterdag 11 april 2015 om 17:00
Dank jullie wel, het komt helemaal goed hier nu even alle spanningen uit ons laten varen en binnenkort stoppen met vrijwilligerswerk
wat betreft budgetcoaching ik wil complete afstand wat dat betreft echter wel oog op ander vrijwilligers werk nl het opvoeden van een hulphond
Zaterdag a.s ben ik met lief in Herpen op bezoek bij stichting hulp hond en wie weet wat voor positiefs daar uit komt , ik heb in elk geval weer vertrouwen in de toekomst
wat betreft budgetcoaching ik wil complete afstand wat dat betreft echter wel oog op ander vrijwilligers werk nl het opvoeden van een hulphond
Zaterdag a.s ben ik met lief in Herpen op bezoek bij stichting hulp hond en wie weet wat voor positiefs daar uit komt , ik heb in elk geval weer vertrouwen in de toekomst
zaterdag 11 april 2015 om 17:16
zaterdag 11 april 2015 om 17:16
zaterdag 11 april 2015 om 17:26
zaterdag 11 april 2015 om 17:40
Ik ken je verhaal ook niet, heb wel eens hier en daar iets gelezen over je ellende in deze. Normaliter heb ik geen/weinig medelijden met mensen die het zo ver laten komen MITS ze zelf de hand in de boezem mogen steken. Jouw verhaal is, wat ik in dat beetje gelezen denk te hebben meegekregen nogal een héél stuk breder dan enkel een potje boven je stand leven. Bovendien vind ik jou best een lieverd en lijk je me een nuchter mens dus ik jubel breed met je mee, heb net een vers glas koele witte wijn naast me staan en dat hef ik en proost met plezier op jouw vanaf nu hopelijk financieel spiegelgladde toekomst (en behalve het financiele de rest ook glad uiteraard ;-]!) You go!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe toekomst en ga het lekker vieren, na 7 jaar mag dat potdorie ook wel eens
(en het is dat een fles bubbels die ik niet in huis heb niet in een vlopje past, ik geen dozen noch postzegels meer heb en de Primera en de slijter hier al dicht is anders stuurde ik vandaag nog een fles naar je op ) Nou ja, denk die fles er maar bij
Gefeliciteerd met je nieuwe toekomst en ga het lekker vieren, na 7 jaar mag dat potdorie ook wel eens
(en het is dat een fles bubbels die ik niet in huis heb niet in een vlopje past, ik geen dozen noch postzegels meer heb en de Primera en de slijter hier al dicht is anders stuurde ik vandaag nog een fles naar je op ) Nou ja, denk die fles er maar bij
zaterdag 11 april 2015 om 17:52
Wat knap! En wat lijkt mij dat een opluchting voor jullie. (Ik ken het verhaal ook niet, maar geldsores is niet fijn weet ik uit eigen ervaring).
Ik kan het me goed voorstellen dat je het woord budget nu niet meer wilt horen.
Hopelijk gaat het lukken met de hulphond, dat lijkt mij ook een geweldig mooi "project"! Succes!
Ik kan het me goed voorstellen dat je het woord budget nu niet meer wilt horen.
Hopelijk gaat het lukken met de hulphond, dat lijkt mij ook een geweldig mooi "project"! Succes!
zaterdag 11 april 2015 om 17:57
Wat lief dank jullie allemaal voor jullie heel lieve berichten.
We zijn dolgelukkig en zeggen regelmatig tegen elkaar we hebben het geflikt, maarhet moet nog even doordringen, de 1e stap die ik gelijk gezet heb nadat we het zeker wisten is een afspraak met de tandarts
ik die als de dood voor de dingen die er gedaan moeten worden door de tandarts verheug me op woensdag as.
nu kan ik elke maand iets laten doen 20 april as worden er een aantal kiezen door de kaakchirurg verwijderd en dan kan het ook alleen maar vooruit gaan metmijn gebit en kan ik weer echt glimlachen .
We zijn dolgelukkig en zeggen regelmatig tegen elkaar we hebben het geflikt, maarhet moet nog even doordringen, de 1e stap die ik gelijk gezet heb nadat we het zeker wisten is een afspraak met de tandarts
ik die als de dood voor de dingen die er gedaan moeten worden door de tandarts verheug me op woensdag as.
nu kan ik elke maand iets laten doen 20 april as worden er een aantal kiezen door de kaakchirurg verwijderd en dan kan het ook alleen maar vooruit gaan metmijn gebit en kan ik weer echt glimlachen .