Geld & Recht alle pijlers

WSNP

11-04-2015 16:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die de afgelopen 7 jaar heeft mee geleefd met ons ,mijn gezeur boosheid en blijdschap heeft mogen aanlezen.

Wil ik alsnog bedanken voor jullie medeleven en ook gelijk het goede nieuws vertellen.

Lief en ik zijn vrij van de WSNP we hebben een schone lei en een nieuwe start
Gefeliciteerd!
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Wat een heerlijk nieuws RM. Heel veel geluk voor nu en in de toekomst
Ik ken je verhaal niet maar wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

Veel geluk in jullie nieuwe leven.
.

Wat goed! De schone lei verklaring straks heerlijk inlijsten en boven jullie bed hangen
Ik ken je niet, ook het verhaal niet. Maar god wat zal er een last van je schouders zijn afgevallen!
Wat fijn!
Super fijn voor je!
Dank jullie wel, het komt helemaal goed hier nu even alle spanningen uit ons laten varen en binnenkort stoppen met vrijwilligerswerk

wat betreft budgetcoaching ik wil complete afstand wat dat betreft echter wel oog op ander vrijwilligers werk nl het opvoeden van een hulphond

Zaterdag a.s ben ik met lief in Herpen op bezoek bij stichting hulp hond en wie weet wat voor positiefs daar uit komt , ik heb in elk geval weer vertrouwen in de toekomst
quote:Doreia schreef op 11 april 2015 @ 16:56:

Wat goed! De schone lei verklaring straks heerlijk inlijsten en boven jullie bed hangen
lieve RM, ik ken je verhaal wel en ben echt superblij voor je en ook trots op jullie want ik heb je volgens mij zelden horen zeuren of klagen terwijl er zeker weten zware tijden waren!

Petje af en een fijne toekomst samen gewenst

lieve groet &
Gefeliciteerd Ronnie!

Wat zal dat een fijn gevoel zijn. Jullie hebben het toch maar even gefikst ondanks dat het zeker niet altijd makkelijk zal zijn geweest.

Geniet ervan. En een hulphond, wat een onwijs goed en zinvol vrijwilligerswerk zeg!

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wat goed! Gefeliciteerd!
Van harte!
Gefeliciteerd en alle goeds voor de toekomst !!!
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Gefeliciteerd!
quote:Doreia schreef op 11 april 2015 @ 16:56:

Dat lijkt me een heel goed idee.

Gefeliciteerd, en een heel gelukkige en schuldenvrije toekomst gewenst.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
gefeliciteerd met de schone lei
Gefeliciteerd veel plezier de komende tijd. Lekker genieten voor nu.
Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Ik ken je verhaal ook niet, heb wel eens hier en daar iets gelezen over je ellende in deze. Normaliter heb ik geen/weinig medelijden met mensen die het zo ver laten komen MITS ze zelf de hand in de boezem mogen steken. Jouw verhaal is, wat ik in dat beetje gelezen denk te hebben meegekregen nogal een héél stuk breder dan enkel een potje boven je stand leven. Bovendien vind ik jou best een lieverd en lijk je me een nuchter mens dus ik jubel breed met je mee, heb net een vers glas koele witte wijn naast me staan en dat hef ik en proost met plezier op jouw vanaf nu hopelijk financieel spiegelgladde toekomst (en behalve het financiele de rest ook glad uiteraard ;-]!) You go!!!

Gefeliciteerd met je nieuwe toekomst en ga het lekker vieren, na 7 jaar mag dat potdorie ook wel eens

(en het is dat een fles bubbels die ik niet in huis heb niet in een vlopje past, ik geen dozen noch postzegels meer heb en de Primera en de slijter hier al dicht is anders stuurde ik vandaag nog een fles naar je op ) Nou ja, denk die fles er maar bij
Fijn voor jullie!

Proficiat en ik wens jullie een mooie, schuldenvrije toekomst toe.
Wat knap! En wat lijkt mij dat een opluchting voor jullie. (Ik ken het verhaal ook niet, maar geldsores is niet fijn weet ik uit eigen ervaring).

Ik kan het me goed voorstellen dat je het woord budget nu niet meer wilt horen.

Hopelijk gaat het lukken met de hulphond, dat lijkt mij ook een geweldig mooi "project"! Succes!
Allereerst gefeliciteerd!

Maar hoezo nieuw vrijwilligerswerk? Waarom niet op zoek gaan naar een betaalde baan?
Wat lief dank jullie allemaal voor jullie heel lieve berichten.

We zijn dolgelukkig en zeggen regelmatig tegen elkaar we hebben het geflikt, maarhet moet nog even doordringen, de 1e stap die ik gelijk gezet heb nadat we het zeker wisten is een afspraak met de tandarts

ik die als de dood voor de dingen die er gedaan moeten worden door de tandarts verheug me op woensdag as.

nu kan ik elke maand iets laten doen 20 april as worden er een aantal kiezen door de kaakchirurg verwijderd en dan kan het ook alleen maar vooruit gaan metmijn gebit en kan ik weer echt glimlachen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven