We blijven nog even op de Bahama"s heur! Niet groep, deel 12

10-05-2007 23:07 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een Strawberry Daiquiri? Caiparinha? Pina Colada?
Heb je nog een leuke bos bloemen op de kop getikt, of een kadootje?
Ik kijk nooit naar het zongfestival maar Nederland moet natuurlijk wel winnen. Het hele circus er omheen gaat langs mij heen. Ongewild krijg ik toch wel (via journaal of programma's die aanstaan op de achtergrond) mee wie erheen gaat, een stukje van het nummer en wat ze aanhebben. Ik klik op internet een verkeerd item aan en lees hoe het allemaal is afgelopen. Nog wat andere sites uit het buitenland nagelezen (ja tuurlijk is iedereen verontwaardigd dat Nederland niet naar de finale is). Zelfs even een stukje van het liedje opgezocht. Wat ik al jaren zeg, niet meer meedoen met het circus. Scheelt een hoop ellende.

Of Geer en Goor erheen sturen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Heb je nog een leuke bos bloemen op de kop getikt, of een kadootje?

Kersenbonbons voor 0,99 cent. Weet niet of ze te eten zijn.

Nee ik doe niet aan moederdag. Geen bloemen. Dat ik er eet is ook niet voor moederdag, ik noemde een dag vorige week, en wist toen niet dat het morgen moederdag is.

Oh vorige posting op verkeerde pijler geplaatst.
Had je gezegd ook, van die kersenbonbons. Nou, ik zou ze wel lusten.

Het zongvestival heb ik aan me voorbij laten gaan. Te massaal, met zoveel landen.
quote:

Het zongvestival heb ik aan me voorbij laten gaan. Te massaal, met zoveel landen. Het is songfestival met een s hoor!!!! ;)
MV *; *;

Ik dacht dat je een plaatje had gepost van mijn armen!

Ik had half december een oorontsteking dus ik kreeg antibiotica. Niks aan de hand. Toen ik de kuur af had kreeg ik 2 dagen later opeens van die vlekken op m'n armen, rug en benen! :o Ik heb er nog wel foto's van. Echt verschrikkelijk. Ik werd echt gek van de jeuk! En inderdaad, een heel heet gevoel. Het was toen net kerst en ik ben blij dat mijn moeder in de zorg werkt. Ze heeft me aangeraden om heul veul water te drinken, om al die stoffen uit je lichaam te laten verdwijnen.

En dat hielp supergoed! M'n moeder was zelfs verbaasd dat het zo snel wegging!

Maar bah, het was echt verschrikkelijk... Ik wil dat nooit meer (en ik weet dus ook meteen voor welke antibiotica ik allergisch ben :?)

In je gezicht is nog erger. Bah!
quote:

quote: mamzelle reageerde

Het zongvestival heb ik aan me voorbij laten gaan. Te massaal, met zoveel landen. Het is songfestival met een s hoor!!!! ;)

Echt?  Wrom schrijf je het dan met een z :P
Goeie tip, Agent. Ik zal hem onthouden als mijn zoon weer eens jeukerig wordt.
Hey AgentL, is weer in da house.
Ik ben trouwens weer thuis! Even een nachtje bij mams geweest.

Wilde vanmiddag alweer terug komen maar broer vroeg of ik bleef eten, anders was hij ook zo alleen. Dus hebben we gezellig pizza's gemaakt, was leuk :D

En nog even bij opa geweest. Hij strompelt wel wat rond. Doettie goed

Nog even met oma boodschappen gehaald, ook altijd gezellig. Alvast taart gegeten ihkv moederdag ;)

Daarna naar de goudsmid met broer en zus om te kijken voor een cadeau voor mamsie die straks 50 wordt. Iets heel moois gevonden... wel wat boven ons budget, maar het is wel perfect dus we schroeven ons budget wat verder op denk ik :P

Oh ja, gisteren had ik dat interrview! Veel verteld, 2 uur lang. Heb gelukkig wel het idee dat ik alles heb verteld.

Vond vandaag de uitwerking van het gesprek al in m'n mailbox. Voor maandag moet ik de onjuistheden doorgeven. Heb het ook al aan mams en broer en zussen laten lezen, en die vinden het helemaal ok.

Gisteravond trouwens nog lang met mams en broer zitten praten. Over de scheiding etc. Wel fijn dat we het daar zo goed over kunnen hebben.

En nu ben ik moe... zat volgens mij aan één stuk door te gapen in de trein :$
Leuk dat het intervieuw goed ging. Je hoefde niet met een verlept kapsel op de foto? s'Ochtends had je toch in de regen gelopen?
Gelukkig helemaal niet op de foto ;)

Maar anders had ik wel een styliste en een súpergoeie fotograaf geëist! :P
Minstens, wel even melden wanneer het komt he! Ik ben geen lid van het blad Viva.
Jaaaaaaa!! Dat laat ik jullie wel weten ;)

Jeetje, ik ben echt moe... Komt denk ik door gisteren. Heul vroeg wakker van de regen, uur eerder begonnen met werken. Tussendoor dat interview, na het werk 2 uur in de trein. Beetje tv gekeken en daarna tot vannacht ergens zitten kletsen/praten...

En was om 8u al weer wakker. Vandaag ook de hele dag vanalles gedaan, weer 2u in de trein...

Dus ik duik m'n bed in. Lekker saai, zo op zaterdag :$
Nou kan mij wel voorstellen hoor. Truste en tot morgen meis.
bah, ik moet echt weg... irriteer me nu al weer aan sto met haar materialistische praatjes... blegh! ik kots op dat mens! (en realiseer me dat sto ook in kots zit... ghe ghe)

heb d'r maar meteen een idealistische vraag in gestopt!

Ik ga slapen, ben moe. Dus. Enzo.
Een hele mooie goeie moederdag morgen.

Jaja, ik weet dat ik al vroeg ben. Kan nog niet slapen dus voordat ik morgen de laatste ben, wilde ik alle mamma's een ontbijtje aanbieden.

De vrijgezellen mogen achterin zitten.

Oja en een blommetje.

Wacht niet op mij, denk dat ik probeer uit te slapen.

Tsja en ik ............... ?!
En ook namens mij aan alle moeders onder ons: Veel plezier vandaag!!
Zo zeg, heerlijk uitgeslapen :)

Lekker stil hier, iedereen moederdag aan het vieren?

Ik ben al naar mijn moeder geweest en ik ben geen moeder, dus ik ben lekker vrij vandaag :P

Hoe zijn de werkjes die de kids op school hebben gemaakt? ;)

Ik denk dat ik even ga rellen op het Matthijs van Nieuwkerk-topic :P;)
Fleur, sterkte vandaag *;.
Ik zat ook net aan je te denken Fleur... Probeer, ondanks de narigheid, toch te genieten van je eerste moederdag als moeder! *;
Hoorden jullie die speld ook vallen? :o
goede morgen, rustig hier. Alle moeders een fijne moederdag gewenst! Is iedereen op bezoek? Ik ga zo naar schoonmoeders... Moet alleen nog steeds een beetje bijkomen van gisteravond.
Waar moest je van bijkomen zaza? Veel plezier bij je schoonmoeder!

huishoudelijke mededeling:

Het Niet-Mail-Groepje heeft mail! Het onderwerp is 'complete maillijst' en het bevat, zoals het onderwerp al zegt, de complete maillijst. Zodat we in de toekomst niemand meer vergeten.

Heb je die mail niet ontvangen? Mail mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven