Geld & Recht alle pijlers

WSNP

11-04-2015 16:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die de afgelopen 7 jaar heeft mee geleefd met ons ,mijn gezeur boosheid en blijdschap heeft mogen aanlezen.

Wil ik alsnog bedanken voor jullie medeleven en ook gelijk het goede nieuws vertellen.

Lief en ik zijn vrij van de WSNP we hebben een schone lei en een nieuwe start
quote:theamuts schreef op 11 april 2015 @ 17:54:

Allereerst gefeliciteerd!

Maar hoezo nieuw vrijwilligerswerk? Waarom niet op zoek gaan naar een betaalde baan?

Ik ben afgekeurd in het verleden ineens bedacht het kabinet dat er zoveel mogelijk mensen uit de wao gegooid moesten worden,ik kan niet meer in loondienst werken ik moet zoveel mogelijk stress vermijden toen ik vorrig jaar januarie een aanvulling aanvroeg op ons inkomen ben ik wederom afgekeurd.

Ik wil graag iets doen en als ik daarmee mensen een helpende hand kan toesteken dan doe ik dat graag.
quote:ronniemitchel schreef op 11 april 2015 @ 17:57:

Wat lief dank jullie allemaal voor jullie heel lieve berichten.

We zijn dolgelukkig en zeggen regelmatig tegen elkaar we hebben het geflikt, maarhet moet nog even doordringen, de 1e stap die ik gelijk gezet heb nadat we het zeker wisten is een afspraak met de tandarts

ik die als de dood voor de dingen die er gedaan moeten worden door de tandarts verheug me op woensdag as.

nu kan ik elke maand iets laten doen 20 april as worden er een aantal kiezen door de kaakchirurg verwijderd en dan kan het ook alleen maar vooruit gaan metmijn gebit en kan ik weer echt glimlachen .

Wat fijn! En wat een goede eerste stap.
Wat een fijn plan, een hulphond tijdelijk adopteren.

Ik heb voor de Stichting gewerkt in Herpen.

Prachtig toch wat honden kunnen leren en doen?

Succes en veel plezier met de hond.
quote:thee schreef op 11 april 2015 @ 17:16:

lieve RM, ik ken je verhaal wel en ben echt superblij voor je en ook trots op jullie want ik heb je volgens mij zelden horen zeuren of klagen terwijl er zeker weten zware tijden waren!

Petje af en een fijne toekomst samen gewenst

lieve groet &

Dank je wel lieverd, jij hebt ons heel erg gesteund in de zwaarste periode, weet je nog de dag van de moord bij ons in de straat en de paket bezorger kwam maar niet en je er zo van baalde,zat er een heerlijke fles rose bij de etenswaren die je stuurde,de zwarte kaarzen die je op onze trouw foto's ziet.

We zijn je nog steeds dankbaar voor je steun
quote:sinnombre schreef op 11 april 2015 @ 18:10:

Wat een fijn plan, een hulphond tijdelijk adopteren.

Ik heb voor de Stichting gewerkt in Herpen.

Prachtig toch wat honden kunnen leren en doen?

Succes en veel plezier met de hond.

Wat leuk een vriendin van mij heeft een hulphond ,dat is een vriendinnetje vanonze lab en ze is dol op ons zo'n heerlijke kroelkont en ik ben gewoon beter met dieren ik ksn ook nergens komen of de dieren komen naar me toe.

Ik verheug me op a.s zaterdag
Gefeliciteerd!!!! Wat een fijn nieuws :-)
Hartelijk gefeliciteerd lieve Ronnie.
RM, maar was je al die tijd dan ook niet verzekerd voor de tandarts dan? (budgetpolis via gemeente zeker?)
En kiezen verwijderen bij de KC is een eitje, écht (zegt ervaringsdeskundige). Je voelt er niks van en daarna ben je enkel blij en kun je vooruit. Triest dat je daar zo lang mee moest wachten maar nog heel even doorbijten ( )
quote:thaorchid schreef op 11 april 2015 @ 18:43:

En kiezen verwijderen bij de KC is een eitje, écht (zegt ervaringsdeskundige). Je voelt er niks van en daarna ben je enkel blij en kun je vooruit. Triest dat je daar zo lang mee moest wachten maar nog heel even doorbijten ( )Precies nog heel even
Gaat helemaal goed komen en ik kan me voorstellen dat je woensdag breed lachend bij de KC naar binnen wappert en dan: óp naar een big smile (en komt deze smiley even goed uit En daarna met een dikke bakkes maar een even grote, zij het een waarschijnlijk scheve smile weer naar buiten loopt, het is het waard

(en denk aan perio-aid)
Ik had je elders al gefeliciteerd maar ik doe het hier nog maar een keer..

Wat een fantastisch nieuws,gefeliciteerd en nu lekker genieten van alles wat op je pad komt..
quote:thaorchid schreef op 11 april 2015 @ 18:37:

RM, maar was je al die tijd dan ook niet verzekerd voor de tandarts dan? (budgetpolis via gemeente zeker?)Het 1e wat er gebeurd is dat alle aanvullende verzekeringen stop gezet worden, je kan ook niet van ziektekosten verzekering veranderen, als je uiteindelijk in de wsnp gaat ben je verplicht om de basis verzekering diie je hebt aan te houden, na beeindiging wsnp met schone lei kan je vanaf november van verzekering veranderen of aanvulling et bij pakken
quote:diamond-gloss schreef op 11 april 2015 @ 19:26:

Ik had je elders al gefeliciteerd maar ik doe het hier nog maar een keer..

Wat een fantastisch nieuws,gefeliciteerd en nu lekker genieten van alles wat op je pad komt..
Nou, als je in de schuldsanering komt en beperkt wordt in alle keuzes snap ik op zich eerlijk gezegd meer dan volkomen, het geld voor de schuldeisers moet ergens vandaan komen en terecht op zich maar dat je niet eens naar de tandarts kunt? En wat als je gruwelijke pijn in je mond had gehad, had je dan serieus nergens heen gekund of was daar een potje voor? Dat vind ik te triest want kies- en tandpijn is gruwelijk en dat gun je niemand. Tel daarbij op dat een verwaarloosd gebit nog meer en veel heftiger problemen kan opleveren dan enkel gaatjes en pijn (parodontitis en alle gevolgen van dien, tot hartfalen aan toe) en dan snap ik niet dat daar niet een uitweg/oplossing voor is. Triest.
Van harte, ronnie!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ook ik ken je verhaal niet, maar: Gefeliciteerd! Op naar betere tijden.
Wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd! Op naar een mooie toekomst en een lieve hond.
Wat fijn, geniet er maar van!
RM, je weet trouwens wat je moet doen bij de kc toch? Je pakt hem voorzichtig bij zijn zaakje en zegt heel vriendelijk: Zó, we gaan elkaar toch geen pijn doen hè?

Succes gegarandeerd
quote:thaorchid schreef op 11 april 2015 @ 21:58:

RM, je weet trouwens wat je moet doen bij de kc toch? Je pakt hem voorzichtig bij zijn zaakje en zegt heel vriendelijk: Zó, we gaan elkaar toch geen pijn doen hè?

Succes gegarandeerd Arme man
quote:ronniemitchel schreef op 11 april 2015 @ 18:14:

[...]

Dank je wel lieverd, jij hebt ons heel erg gesteund in de zwaarste periode, weet je nog de dag van de moord bij ons in de straat en de paket bezorger kwam maar niet en je er zo van baalde,zat er een heerlijke fles rose bij de etenswaren die je stuurde,de zwarte kaarzen die je op onze trouw foto's ziet.

We zijn je nog steeds dankbaar voor je steun

Ja dat van die moord weet ik nog. En ook de foto's

Ik stuur je straks even een pb (want weet niet of ik nog een kloppend mailadres heb).
quote:thaorchid schreef op 11 april 2015 @ 20:20:

Nou, als je in de schuldsanering komt en beperkt wordt in alle keuzes snap ik op zich eerlijk gezegd meer dan volkomen, het geld voor de schuldeisers moet ergens vandaan komen en terecht op zich maar dat je niet eens naar de tandarts kunt? En wat als je gruwelijke pijn in je mond had gehad, had je dan serieus nergens heen gekund of was daar een potje voor? Dat vind ik te triest want kies- en tandpijn is gruwelijk en dat gun je niemand. Tel daarbij op dat een verwaarloosd gebit nog meer en veel heftiger problemen kan opleveren dan enkel gaatjes en pijn (parodontitis en alle gevolgen van dien, tot hartfalen aan toe) en dan snap ik niet dat daar niet een uitweg/oplossing voor is. Triest.Dat hoeft ook zeker niet in alle gevallen. Maar de zorgverzekeraar wil niet aanvullend verzekeren als je in het verleden wanbetaler bent geweest/geworden. Dan verzekeren ze je pas weer aanvullend als je alle achterstand hebt betaald of na schone lei. RM, heb jij vanaf dit jaar een tandverzekering nu? Anders moet je nog altijd het volle pond betalen en dat zou zonde zijn toch?
Hey RM, ik ben je bijdragen wel eens tegengekomen, ook toen ik nog onder een andere nick postte. Gefeliciteerd dat jullie klaar zijn! Wat een lange zit is dat geweest. Hoe ziet je toekomst er verder uit? Werk je? Hebben jullie het direct breder of valt dat tegen?
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Nee gee n tandartsverzekering dat kan pas in november.

maar het zou met verzekering niet zo veel schelen, nu ben ik hoe dan ook altijd mijn eigenrisico kwijt aan medicijnen die ik gebruiken moet,maar er word maar een heel klein deel vergoed en moet je nog bij betalen.

Aankomende woensdag ga ik naar de tandarts om een stappenplan te maken op aanraden van de kaakchirurg ( nu kan het gelukkig ook) omdat mijn holtes aan de linkerkant van mijn gezicht helemaal vol rotzooi zitten en dat kan van mijn gebit komen.

Maar ik kan door de stappen plan ook afspreken om elke keer iets aan mijn gebit te laten doen zodat ik steeds het geld bijelkaar kan sparen zo nodig

De schuldeissers ( deurwaarders ) krijgen niks bij the weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven