Geld & Recht alle pijlers

Offday

15-04-2015 16:40 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.
Maar met welke reden eisen ze dit dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien had je eerder al alimentatie over moeten maken naar hen, dan had je nu niet naar de rechter gehoeven.
quote:parbleumondieu schreef op 15 april 2015 @ 16:43:

Misschien had je eerder al alimentatie over moeten maken naar hen, dan had je nu niet naar de rechter gehoeven.Ik betaal elke maand 1800 euro. 750 euro gaat naar ex en kinderen en de rest gaat naar de schuldsanering
Narcisme is uit.
Hallo?!
Jawel maar waarom vinden zij dat je dan nog weer geld moet betalen? Wat is hun reden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De regels zijn gelukkig zo aangescherpt dat je niet meer kaalgeplukt kan worden door je ex en kinderen. Zieke mensen heb je ook om iemand zoveel geld afhandig te willen.
dat kan ze wel eisen, maar als jij je keurig aan de opgelegde alimentatieplicht hebt gehouden, is het naar mijn idee kansloos.

Hoogstens voor de toekomstige periode dat het omhoog gaat.

Heb je altijd alles betaald?
Die 750 euro krijg je deels terug van de belasting toch? En tsja...de schulden zijn toch samen gemaakt?
En wat heeft de betaling aan de schuldsanering met de alimentatie te maken? Heb je vermindering gekregen omdat je in de schuldhulp ging of zo?
Meer geld eisen is leuk. Ook al krijg je het toch niet, je hebt als zure ex wel weer voor elkaar dat er advocaatskosten gemaakt moeten worden.
quote:Enn schreef op 15 april 2015 @ 16:49:

Die 750 euro krijg je deels terug van de belasting toch? En tsja...de schulden zijn toch samen gemaakt?is afgeschaft
quote:pritzels102 schreef op 15 april 2015 @ 16:50:

Meer geld eisen is leuk. Ook al krijg je het toch niet, je hebt als zure ex wel weer voor elkaar dat er advocaatskosten gemaakt moeten worden.

Oh zo.

Dat is zuur inderdaad, als dit de reden is.
quote:gismo72 schreef op 15 april 2015 @ 16:51:

[...]

is afgeschaftJa, ook wel weer logisch.
quote:Enn schreef op 15 april 2015 @ 16:42:

Maar met welke reden eisen ze dit dan?Omdat ze geld tekort komen voor hun luxe leven.
quote:Niceguy123 schreef op 15 april 2015 @ 16:58:

[...]

Omdat ze geld tekort komen voor hun luxe leven.Zo staat het vast niet in de brief van de advocaat.
quote:Niceguy123 schreef op 15 april 2015 @ 16:58:

[...]

Omdat ze geld tekort komen voor hun luxe leven.Je klinkt enigszins verzuurd....
quote:gismo72 schreef op 15 april 2015 @ 17:06:

[...]

Je klinkt enigszins verzuurd....Tja.. Ze gebruikt de kids als machtsmiddel..
Ik neem toch aan dat er gedegen financiële afspraken op schift staan. Als jij die gewoon netjes nakomt kan ze toch de boom in met haar eisen?

Of zeg ik nou iets heel doms?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 15 april 2015 @ 17:11:

Ik neem toch aan dat er gedegen financiële afspraken op schift staan. Als jij die gewoon netjes nakomt kan ze toch de boom in met haar eisen?

Of zeg ik nou iets heel doms?Ligt wat ingewikkelder. Was failliet.. Maar heb nu weer beschikking over mijn hele inkomen. En dat wilt ze hebben zodat ze zelf niet hoeft te werken. Ze is narcist..Weet je nog?
.
Is narcisme een diagnose of een vermoeden?
verba volant, scripta manent.
Zo flauw en dom om je ex weg te zetten als narcist. Hou het zakelijk als het om geld gaat en laat het door je advocaat afhandelen.

Ik zou daar geen dag minder om slapen als ik jou was.

Als zij om een herziening vraagt van de partner- en kinderalimentatie dan is dat haar goed recht. Laat haar lekker haar gang gaan. Een rechter doet uitspraak en maak je dus niet druk en ga hier zeker niet met modder gooien; ik durf te wedden dat je die modder terug krijgt.

Dat ze je oudste dochter voor haar karretje spant is triest, maar het is niet anders. Kan je er wat aan veranderen? Zo nee, steek er dan niet te veel energie in. Steek die wel in àl je kinderen. En betaal gewoon wat je van de rechter moet betalen.
Blijkbaar betaal je nu dus niet wat is vastgelegd destijds. Tja en als je nu inderdaad wel weer het inkomen tot je beschikking hebt, is het nu tijd om dat op te eisen.
quote:gismo72 schreef op 15 april 2015 @ 17:55:

Blijkbaar betaal je nu dus niet wat is vastgelegd destijds. Tja en als je nu inderdaad wel weer het inkomen tot je beschikking hebt, is het nu tijd om dat op te eisen.Dit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven