wetransfer

17-04-2015 17:12 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je bestanden van wetransfer ook op je usb stick downloaden want mijn computer is vol dus kan niet downloaden
Ik zou zeggen, probeer het. Anders kun je altijd nog iets van je comp op de USBstick zetten en zo ruimte maken. Of je schoont de zaak een keer een beetje op Een volle computer lijkt me niet fijn werken.
Ja, gewoon je USB-stick selecteren als er gevraagd wordt waar het bestand moet worden opgeslagen. Wel eerst die USB-stick in je computer steken hè
Ik zou doen wat chocolol zegt: wat van je computer op stick zetten en zo ruimte maken om te downloaden. En als je ruimte tekort komt: cloud of externe schijf?
Hangt van je browser en pc-instellingen af, niet van wetransfer. Sommige browsers slaan alles eerst op in je temp-directory, en kopieren het daarna naar de plek waar het heen moet. Anderen doen het in 1 keer. Gewoon probleren.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Je kan instellen waar je downloads opgeslagen worden. Dit moet je in je browserinstellingen doen. Dan kun je dus ook instellen dat je downloads naar je stick gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven