Geld & Recht alle pijlers

Ervaring webcamsites?

23-04-2015 11:34 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand ervaring met webcamsites?

Ik wil als webcamgirl willen beginnen om geld te verdienen naast mijn studie, maar ik heb geen idee welke sites oke zijn en welke niet. Als je ze googled wordt je ook niet veel wijzer ;)

en voor de kritische dames: nee, ik ben niet dom. Mijn IQ is bovengemiddeld, ik studeer geneeskunde, ik ben niet lui en ik ben ook geen hoer. Ik ben gewoon een meid van 18 die erg tevreden is met haar eigen lichaam (altijd complimentjes gehad) en geld nodig heeft. En nee, een normale baan is door de intensiteit van mijn geneeskundestudie niet mogelijk, als webcamgirl kan ik ten minste mijn eigen tijden bepalen ;)

Iemand tips voor sites of dingen waar ik op letten?
quote:tutu87 schreef op 23 april 2015 @ 11:50:

Je mag mij even mailen. Mrsjdreamers@hotmail.com doe het al jaren met veel plezier en heb wel.wat betrouwbare sites voor jeHuh? Dat is concurrentie he. Hm.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn broer kent een meisje die dat doet, die heeft wel eens uren met de webcam op haar voeten gericht lopen chatten. Die man had namelijk een voet fetish hahaha
Voor iemand met een "bovengemiddeld IQ" vind ik dit voor je carrière niet zo'n slimme actie. Alles kan door de beller opgenomen en online gezet worden (voorbeelden genoeg), fouten ga je een keer maken of je omgeving komt erachter en je wordt er niet stinkend rijk van.

18 Jaar, doe normaal en verzin iets beters.
In verband met jou toekomstige job zou ik eerder kiezen voor telefoonwerk dan des noods in de erotiek want wat andere hier zeggen je hoeft maar de verkeerde te treffen en je bent de sjaak dat zou zonde zijn.
quote:ray_41 schreef op 24 april 2015 @ 12:06:

Voor iemand met een "bovengemiddeld IQ" vind ik dit voor je carrière niet zo'n slimme actie. Alles kan door de beller opgenomen en online gezet worden (voorbeelden genoeg), fouten ga je een keer maken of je omgeving komt erachter en je wordt er niet stinkend rijk van.

18 Jaar, doe normaal en verzin iets beters.Bedankt voor je geweldige opbouwende kritiek! Had ik nog nooit eerder gehoord! En daar heb ik natuurlijk een topic voor geopend, zodat mensen me kunnen vertellen dat het niet slim is en dat ik fouten ga maken! Thanks!
Nou fout maken zal ik niet zeggen maar je moet wel voorzichtig zijn en goed nadenken voordat je hier aan begint
Tja, als jullie hadden gelezen, dan had je kunnen lezen dat TO voor de vermomming gaat, en alle risico's goed heeft overdacht. Dus de kans om herkend te worden is heel erg klein, al is het niet uit te sluiten.
quote:medicalgirl schreef op 24 april 2015 @ 12:55:

[...]

Bedankt voor je geweldige opbouwende kritiek! Had ik nog nooit eerder gehoord! En daar heb ik natuurlijk een topic voor geopend, zodat mensen me kunnen vertellen dat het niet slim is en dat ik fouten ga maken! Thanks!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Jij mag er dan goed overnagedacht hebben je bent echt niet de eerste die zo'n topic opent. De meesten denken compleet niet na en zien alleen een manier om makkelijk geld te verdienen.

Dus iemand afblaffen die je alleen probeert te waarschuwen is onnodig.

En dan nog zelf met pruik en masker en doek is er altijd een kans dat je herkent word. 100% safe is het nooit.

Dus ja je hebt er goed over nagedacht en probeert je in te denken.

Maar nee slim om dit als bijbaan te doen is het nog steeds niet.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dan ben je een online hoer... Je hebt wel een slut mindset. Ga gewoon als callgirl werken.
Èn wat heeft je iq en opleiding te maken met het feit dat je een slet bent ?
Kan je in de zomer niet gewoon werken als prikkendokter?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Informeer naar myfreecams.
quote:salepute schreef op 24 april 2015 @ 19:11:

Dan ben je een online hoer... Je hebt wel een slut mindset. Ga gewoon als callgirl werken.

Nou nou zeg. Dat is per definitie sowieso al niet waar.

Een callgirl of prostituee ( hoer komt zo neerbuigend over maar zo bedoel jij het ook) heeft seks net mannen voor geld.

Een webcamgirl of vrouw die seksueel getinte smsjes stuurt heeft dat niet.

Die windt de man in kwestie alleen op.

Groot verschil ( ook in verdiensten).

En een slet is ze zeker niet.

Een slet is heel wat anders.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:hankypankyshanghai schreef op 24 april 2015 @ 21:14:

Informeer naar myfreecams.Voor een coin of 20 tieten kijken
Als je schermt met je hoge iq moet je wel nog even werken aan je spelling 😂
quote:violetskies schreef op 24 april 2015 @ 21:14:

Kan je in de zomer niet gewoon werken als prikkendokter?Of als pikkendokter.
Je bent 18, je zit dus in je eerste jaar? Prima dat je dit wil gaan doen hoor, anoniem en zo, ik kan saaiere baantjes verzinnen

Maar dat je eerste jaar geneeskunde al te zwaar is om er een mainstream baantje naast te doen, is natuurlijk pertinente onzin. Als dat echt zo is, moet je je misschien even achter de oren krabben of je wel op je plek zit.
Ik snap de keuze die je wilt maken, het klinkt ook allemaal leuk en natuurlijk word je excited van de sites die adverteren met hoeveel geld je wel niet kan verdienen. In dit vak kan je zeker veel geld verdienen, maar daar is zeker veel input van het cammodel van nodig. Denk aan: Vaste dagen/tijden dat je online bent, altijd een big smile ookal is het rustig etc. Zo bouw je een vaste klanten kring op die uiteindelijk voor jouw kiest ipv de andere 100 online dames. Wanneer je dit allemaal doet, en er ook plezier in hebt, dan kan je zeker een leuk inkomen krijgen naast je studie.
Voel je je dan niet ontzettend goedkoop en smerig.
Bow Down Btchs
Jalina dat is best een rot opmerking waarom zou je je goedkoop en smerig moeten voelen? Het is gewoon maar werk er zullen zat vrouwen zijn die dat leuk vinden om te doen dus respect hebben voor ieder zijn of haar beroep, ik zou het haar niet aanraden omdat ze later arts gaat worden en misschien herkend kan worden.
quote:salepute schreef op 24 april 2015 @ 19:11:

Dan ben je een online hoer... Je hebt wel een slut mindset. Ga gewoon als callgirl werken.Of vakken vullen bij de AH
Ik zounhier ook erg voorzichtig mee zijn. Er zijn volgens mij best veel websites die oogenomen belden van zulke webcamsites publiceren. Dan kuan iedereen er zo zonder abonnement naar kijken. Ik kan me zo voorstellen dat een 18 jarige studente best veel aandacht krijgt op het internet, dus de kans dat je voor altijd vereeuwigd wordt lijkt me vrij groot! Liefs ilse
quote:Mano82 schreef op 27 april 2015 @ 09:38:

Jalina dat is best een rot opmerking waarom zou je je goedkoop en smerig moeten voelen? Het is gewoon maar werk er zullen zat vrouwen zijn die dat leuk vinden om te doen dus respect hebben voor ieder zijn of haar beroep, ik zou het haar niet aanraden omdat ze later arts gaat worden en misschien herkend kan worden.

Jalina maakt alleen maar rotopmerkingen op het forum. Ze heeft graag dat mensen happen.

Maar TO, ondanks dat je er goed over hebt nagedacht mbt je herkenbaarheid zou ik het je afraden. Probeer een baan te zoeken die iets gaat toevoegen aan je CV, dat zul je in de komende jaren veel meer gaan opleveren. Succesvol worden in jouw opleiding, en later werkveld, heeft niet alleen te maken met de vakken volgen en je toetsen halen.
Tja ik denk het blijekip of ze is zelf niet tevreden over zichzelf :P

TO kan je niet al in het ziekenhuis gaan bijverdienen? Of misschien hou je van sport en kan je in de avond uren en weekend les gaan geven? Groepslessen geven verdiend ook wel lekker bij
Ik cam zelf HIER, voor de dames die ook interesse hebben en het op een nederlandse site willen proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven