Werk & Studie alle pijlers

Werkloos

24-04-2015 14:15 12 berichten
Ik kan geen werk vinden word er zo vreselijke moedeloos van, ik wil echt niet meer :(
Wat wil je niet meer? Werken? Opgelost lijkt me!
wow me hele bericht is weg zo raar ? sorry er stond nog een hele lap tekst haha
Zoveel mensen die nu solliciteren. Er is een klaagtopic, misschien kun je daar aansluiten. http://forum.viva.nl/forum/werk-studie/ ... ges/242199
quote:bohogirl schreef op 24 april 2015 @ 14:18:

wow me hele bericht is weg zo raar ? sorry er stond nog een hele lap tekst haha

Ik vond het al zo dramatisch!😊

nooit de moed opgeven hoor. Deze dip is een fase. Houdt jezelf dat voor en blijf gemotiveerd. Kop op!
Super lief ana isabel ( mooie naam) het komt vast ook wel goed! dank je wel voor je reactie, en ikeaverslaafde bedankt daar heb ik wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een werken is ongezond toppic gestart. Lees dat en je voelt je beter. Geef het een plekje. En probeer in te vullen met leuke dingen :D
quote:matszy27 schreef op 24 april 2015 @ 14:38:

Ik heb een werken is ongezond toppic gestart. Lees dat en je voelt je beter. Geef het een plekje. En probeer in te vullen met leuke dingen :DDe hele dag in bed liggen ole.
quote:salepute schreef op 24 april 2015 @ 20:46:

[...]

De hele dag in bed liggen ole.misschien voor beperkte mensen als jij, haha.

[...]

De hele dag in bed liggen ole.dus dat is jou weekend invulling , wat is jou BMI ?
Boho ik schrijf nu ineen aantal topics over mijn frustratie dat mijn man geen werk kan vinden. Deprimerend gewoon.

Ik weet niet wat ik nu jou als tip moet geven

[...]

De hele dag in bed liggen ole.triest dat je een baas nodig hebt die wat van je dag moet maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven