Belize

25-04-2015 15:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Maandag vertrekken we voor 3,5 week naar mexico om door te reizen naar Belize

We hadden in gedachte een gave trektocht door het binnenland te maken en de oversteek naar Guatemala te maken alleen toen wisten we nog niet dat ik nu 18 weken zwanger zou zijn ;)

Dus nu op zoek naar de mooie bestemmingen aan de kust van Belize

We reizen van cancun naar playa del carmen, dan Bacalar, dan verder naar Belize

Heeft iemand ervaring of tips? Voor bestemmingen, bijzondere plekken of reistips, allemaal welkom :)!

Thanks vast!
Waarom niet?
Leg in Playa del Carmen contact met Mauricio Gonzales Gonzales. Hij is goede gids die je waarschijnlijk tips geeft ook wanneer je niet met hem mee reist. Ik heb oa een onbekende maya Site met hem bezocht dichtbij de grens Mexico Belize. Lagune bezocht etc en in het junglehuis van een Duitse gelogeerd. Je kunt hem vinden op Facebook onder deze naam met toevoeging van de plaats pdc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Op het vasteland van Belize ben ik alleen in Belize City geweest, maar dat vond ik geen aanrader. De eilanden daarentegen.. Heb je gedacht aan Caye Caulker? Een van de leukste vakantiebestemmingen waar ik ben geweest! Wat een ontzettend leuk eiland! Leuke kleine accommodaties, lekker eten, zwemmen, snorkelen. Echt een feestje vond ik!
Sunlight over me no matter what I do
Caye Caulker inderdaad. Erg leuk rasta-eiland en je kunt er geweldig mooi snorkelen. Ze rijden er met golfkarretjes, dus geen auto's, het is er heerlijk relaxt en toch gezellig. Witte zandstranden, palmbomen en azuurblauwe warme zee.
Thanks meiden!! caye caulker is idd onze eerste bestemming

Welk hotel zaten jullie? Aanrader ?
Waarom niet?
Ik wet het niet meer, het was in 2002. Aan het strand, dat weet ik nog wel. Een wit hotelletje. Ik vond het er prachtig. Er liepen tegen de avond allemaal krabbetjes over het strand. :-)
In PDC zat ik in El Tukan. Ik vond dat prima, tropische tuin met zwembad, eenvoudige schone kamers met balkon aan avenida 5. Eigen strand bar, qardig personeel, ...etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Even op internet gezocht en ik denk dat het Vega-Inn was. Mooie tuin, mooi balkon met uitzicht over zee. Goeie lokatie. Maar wel wat verouderd allemaal.
Coox city garden (voormalig Posada de las iguanas) hotel spreekt mij ook aan in PDC, klein schalig, niet luxe wel charmant.
Tree Tops Guesthouse. Was leuk! Wij hadden een gewone kamer, maar als je kunt, neem dan een van de suites op het dak. Fantastisch uitzicht! De eigenaresse is heel behulpzaam en heeft uitstekende tips. Ooh, ik zou mezelf nu best even willen teleflitsen naar Belize
Danku!! Leuk ook de tip van de tourguide viva-amber, die ga ik zeker even opzoeken op fb!

Tot over een maandje :)!
Waarom niet?
Fijne vakantie Zooimooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven