Hey hallo

25-04-2015 19:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles goed ?

Hier even snel to the point als dat kan.

Gewoon een paar vragen aan vrouwen, en aangezien je mensen op straat niet kan gaan lopen vragen dacht ik doe ik het hier maar even.

Ik ben een jongen.

Ik heb wat mentale problemen , en ja ik ga binnenkort weer naar een therapeut/psycholoog.

Maar even wat info :

Ik mediteer voor dat ik gepest was. Dat gaat aardig.

Alleen ik durf de woorden knap mooi sexy en dat soort woorden niet te gebruiken,

naar een vrouw ook niet. ( Bijvoorbeeld, je heb je haar gedaan, ziet er mooi uit zou je zeggen, ik ga dat niet zeggen want die woorden ken ik niet,

Terwijl ik je haar wel mooi zou kunnen vinden

ik kan ze niet eens tegen mezelf zeggen ja je bent mooi of knap vandaag, dan zeg ik dan je bent oke vandaag. )

Ik kan het alleen gebruiken wanneer, er iets onmogelijks is gebeurd, zoals dat heeft die persoon knap gedaan. dan kan ik het wel.

Gaat het over uiterlijk, die persoon is knap enzo klap ik dicht. Het hoort niet bij mij.

Maarja hoe wil je ooit een relatie beginnen als je niet eens de woorden mooi knap en sexy wilt gebruiken ?

Wat denken jullie erover?
Die woorden gebruik ik ook niet tegen vreemden, dus dat vind ik op zich niet raar.
Een vrouw die alleen valt op mannen die haar knap/sexy noemen is ofwel heel onzeker, ofwel heel oppervlakkig. Het draait er om of je het geweldig goed met elkaar kunt vinden en of je met elkaar kan lachen en praten. Als dat goed zit, zul je vast ook wel op het punt komen dat het je geen moeite meer kost te zeggen dat je haar ongelooflijk sexy vindt.
Shoot first, ask questions later!
Zeg je gewoon: wat zit je haar leuk vandaag.
De woorden gebruiken die wel bij je passen. Niet iedereen is een wandelende cliché.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En als iemand vraagt: vind je mijn haar leuk zitten vandaag? Kan je dan naar alle eerlijkheid ja of nee zeggen of klap je dan ook dicht? Ik denk dat je het groter maakt dan het is, of je legt het niet goed uit...?
Misschien moet je je opgeven voor levenslang met dwang. Dit seizoen hebben ze een meisje van de angst voor de kleur geel afgeholpen. Volgend jaar jij die weer bepaalde woorden durft te gebruiken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Redbulletje

Een vrouw die alleen valt op mannen die haar knap/sexy noemen is ofwel heel onzeker, ofwel heel oppervlakkig. Het draait er om of je het geweldig goed met elkaar kunt vinden en of je met elkaar kan lachen en praten. Als dat goed zit, zul je vast ook wel op het punt komen dat het je geen moeite meer kost te zeggen dat je haar ongelooflijk sexy vindt.

Hier kan ik wel wat mee

Viva amber

De woorden gebruiken die wel bij je passen. Niet iedereen is een wandelende cliché.

Hier kan ik ook wel wat mee

Bam1984

En als iemand vraagt: vind je mijn haar leuk zitten vandaag? Kan je dan naar alle eerlijkheid ja of nee zeggen of klap je dan ook dicht?

Dan kan ik het wel zeggen als ze het vraagt, is al wel is voorgekomen, dan antwoord ik direct.

Ik denk dat je het groter maakt dan het is, of je legt het niet goed uit...? ( denk beide, ik zou alleen op dit moment niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen )
Gaat het alleen om die drie woorden, of gaat het meer in het algemeen om benoemen dat je iemand aantrekkelijk vindt?

Als je alleen moeite hebt met die woorden dan is dat wel een beetje gek, maar daar valt best mee te leven. Als je sowieso ongemakkelijk wordt van intimiteit of iemand aantrekkelijk vinden, dan is het een ander verhaal. Dan ben je volgens mij niet klaar voor een intieme relatie.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2015 14:11
Reden: provocerend
% gewijzigd
quote:zeer schreef op 25 april 2015 @ 20:51:

Onnodig kwetsend.

Meestal negeer ik dit soort reacties ,

maar in dit geval ben ik benieuwd hoezo je zoiets zegt zonder erbij te zetten waarom ?
Misschien ben je gewoon een beetje onzeker over deze dingen. en het is waar dat niet elke vrouw dat wil ( dat je zegt dat je haar helemaal geweldig en sexy vind ).Maar alsnog vind ik wel dat je het moet behandelen ook al is het niet iets dat helemaal nodig is en je het bijvoorbeeld ook anders kunt zeggen. Als jij als man toch deze onzekerheid blijft houden dan is het slecht voor je. Je moet toch in staat zijn om mensen een beetje normaal aan te spreken. Maar tot dan is het echt wel zo dat je er niet zo heel veel druk over hoeft te maken en je het ook wel anders kunt zeggen.
Kun je dit wel tegen je eigen spiegelbeeld zeggen?
Je kan zeggen wat je wil; alleen in het begin zou ik afpeilen of ze jou ook aardig vindt.

Het lijkt me niet moeilijk om je daarin in te leven. Jij bent ook niet blij met een stortvloed aan complimenten van iemand die je niet ziet zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:heyhallo123456 schreef op 25 april 2015 @ 21:13:

[...]

maar in dit geval ben ik benieuwd hoezo je zoiets zegt zonder erbij te zetten waarom ?Komt van Fok. Gewoon negeren.
Wat je van iemand vindt dat spreekt overigens vooral uit je daden. Woorden zeggen niet zoveel. Woorden kosten geen cent. Moeite doen om iemand zich prettig te laten voelen, dat kost energie. Dat is iets waard.
quote:heyhallo123456 schreef op 25 april 2015 @ 21:13:

[...]

maar in dit geval ben ik benieuwd hoezo je zoiets zegt zonder erbij te zetten waarom ?Zijn nick spreekt boekdelen: hij heeft zelf pijn en daarom reageert hij zich af.
Zijn dat de enige woorden waar je moeite mee hebt? En hoe zit het met cijfers? Heb je daar ook cijfers die je niet prettig vindt? Je zegt dat je wat psychische problemen hebt, mag ik vragen welke? Want daar zou het iets mee te maken kunnen hebben.

Ik heb wel een dwangstoornis gehad en ik herken niet dat ik dan bepaalde woorden niet mocht zeggen van mezelf maar dwangneuroses zijn divers, heel divers. Want het draait echt om het uitspreken van die woorden, je kunt het wel beamen als iemand ernaar vraagt. Dus je hebt geen moeite om te vertellen wat je van iemand vindt, je wil alleen niet het initiatief daartoe nemen. En dat heb je nu verbonden aan woorden, maar ik vraag me af of die woorden er iets mee te maken hebben.

Ik weet wel, als je angstproblemen hebt, ligt de dwangneurose vaak op de loer. Het geeft een gevoel van wel controle hebben, over een situatie die je angst inboezemt. Ik merk aan mezelf dat ik gevoelig ben voor dwanggedachtes en dwangneuroses, omdat ik een angstprobleem heb. Voor ik het door heb, ben ik met mezelf afspraken aan het maken. Nu herken ik ze op tijd en weiger ik eraan te voldoen, voor ik daar weer instink. Je bent de baas over je gedachtes iig, ik moet de mijne nog wel eens tot de orde roepen.

Jouw afpraak met jezelf zou kunnen zijn: alleen als zij aan me vraagt of ik haar mooi/leuk vind, zal ik dat beamen, ik mag het niet zelf zeggen, want dan wordt het niks en wijst ze me af.

Maar het kan ook puur een verlegenheidsprobleem zijn. Meestal als het om een dwangneurose gaat, verbind je een gevolg aan wat je wel of niet doet: als ik dit aanraak, gaat mijn moeder vandaag niet dood. Als ik dat niet doe, is het mijn schuld dat ze sterft. Dus daar kun je het onderscheid mee maken. Ik weet niet wat je psychische problemen zijn, maar dat is wat ik erin herken.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Tyche

Gaat het alleen om die drie woorden, of gaat het meer in het algemeen om benoemen dat je iemand aantrekkelijk vindt?

Als je alleen moeite hebt met die woorden dan is dat wel een beetje gek, maar daar valt best mee te leven. Als je sowieso ongemakkelijk wordt van intimiteit of iemand aantrekkelijk vinden, dan is het een ander verhaal. Dan ben je volgens mij niet klaar voor een intieme relatie.

Denk idd dat ik er niet klaar voor ben

Parbleumondieu

Kun je dit wel tegen je eigen spiegelbeeld zeggen?

Met veel moeite

Retrostar

Het lijkt me niet moeilijk om je daarin in te leven. Jij bent ook niet blij met een stortvloed aan complimenten van iemand die je niet ziet zitten

Dat klopt

Gladoortje74

Denk het wel gladoortje, cijfers geen probleem. Ik wou gewoon snel een account aanmaken en dus 123456 ;p.

Als ik zou gaan praten over mijn psychische problemen doe ik dat via privebericht, twijfel zon beeetje.

Het spreekt me aan wat je zegt over initiatief nemen.

Maar misscien heb ik daar van vroeger iets van overgehouden. Dat ik het niet meer durf ofzo.

Iets voor de psycholoog ?
Hoezo reageert er niemand meer ?

Of heb ik zo gereageerd dat niemand meer hoeft te reageren ?
We zijn gewoon uitgepraat, niet interessant meer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:viva-amber schreef op 25 april 2015 @ 20:02:

De woorden gebruiken die wel bij je passen. Niet iedereen is een wandelende cliché.Mee eens.
life's a beach and then you die
quote:retrostar schreef op 25 april 2015 @ 23:04:

Wat je van iemand vindt dat spreekt overigens vooral uit je daden. Woorden zeggen niet zoveel. Woorden kosten geen cent. Moeite doen om iemand zich prettig te laten voelen, dat kost energie. Dat is iets waard.Heel erg mee eens.
Als je dichtklapt bij knappe meisjes dan zou ik eerst wat vaker gewoon met zo'n meisje praten, voor mijn part over het weer. Dan komt het leren flirten later wel. Iemand aan het lachen krijgen lijkt me trouwens beter werken dan seksueel getinte complimenten over iemands uiterlijk.
quote:heyhallo123456 schreef op 01 mei 2015 @ 22:51:

Hoezo reageert er niemand meer ?

Of heb ik zo gereageerd dat niemand meer hoeft te reageren ?

Sorry, ik zag het topic niet meer verschijnen in mijn lijstje .

Als jij het wel tegen jezelf durft te zeggen, zou ik oefenen met een spiegel. Mag je misschien ook oefenen met een zus of moeder of broer?

En contact met een meisje moet ook opgebouwd worden. Algemene complimenten worden echter wel weer gewaardeerd. Misschien kun je ergens deze kunst afkijken van andere jongens / mannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven