Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 april 2015 om 13:18
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 april 2015 @ 13:14:
Lekker even genagel stijlt.
[img]http://www.styleite.com/wp-content/uplo ... o1_500.jpg[/img]Intrigerend plaatje. Wel rode spetters op de achtergrond, maar niet op de nagels.
Lekker even genagel stijlt.
[img]http://www.styleite.com/wp-content/uplo ... o1_500.jpg[/img]Intrigerend plaatje. Wel rode spetters op de achtergrond, maar niet op de nagels.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 26 april 2015 om 13:30
zondag 26 april 2015 om 13:33
zondag 26 april 2015 om 13:34
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 april 2015 @ 12:41:
1. claudio is de vieze plaatjesplakker.
2. dankzij claudio moet je eerst 200 keer iets roepen voordat je een plaatje mag plakken
3. kan
4. lang voor claudio hadden we BGB, BGB is de enige forummer die beschimmelde krenten, borsten met maden en andere lichaamsdelen mag postenDank meds...geloof ik
1. claudio is de vieze plaatjesplakker.
2. dankzij claudio moet je eerst 200 keer iets roepen voordat je een plaatje mag plakken
3. kan
4. lang voor claudio hadden we BGB, BGB is de enige forummer die beschimmelde krenten, borsten met maden en andere lichaamsdelen mag postenDank meds...geloof ik
zondag 26 april 2015 om 13:40
quote:yette schreef op 26 april 2015 @ 13:38:
Fraai is dat. Ben ik even in discussie met een puber over haar grensoverschrijdende internetgebruik, ben ik hier meteen de draad kwijt.Tssk, dat mag natuurlijk alleen als je volwassen bent. Straffen dat kind!
Fraai is dat. Ben ik even in discussie met een puber over haar grensoverschrijdende internetgebruik, ben ik hier meteen de draad kwijt.Tssk, dat mag natuurlijk alleen als je volwassen bent. Straffen dat kind!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu