Wát zeg jij daar?! Kom dat eens hier zeggen! (deel 6)
maandag 14 mei 2007 om 17:11
Waarom praten sommige mensen hier toch altijd over zichzelf?
Veel topics over zichzelf openen, en als het over een ander gaat iets altijd op jezelf betrekken, en bij iedere mogelijke vraag weer vertellen wat voor schoenen je draagt en hoe je eruit ziet en dat je (tussen neus en lip door) toch wel erg aantrekkelijk bent, en dat je rijtjeshuis een zogenaamde villa moet voorstellen.... blabla...
Veel topics over zichzelf openen, en als het over een ander gaat iets altijd op jezelf betrekken, en bij iedere mogelijke vraag weer vertellen wat voor schoenen je draagt en hoe je eruit ziet en dat je (tussen neus en lip door) toch wel erg aantrekkelijk bent, en dat je rijtjeshuis een zogenaamde villa moet voorstellen.... blabla...

maandag 14 mei 2007 om 17:29
quote:
quote: fleurtje reageerde
Ik heb hem al in het betreffende topic geplaatst, maar gezien de reactie erop, had ik hem beter hier kunnen plaatsen:
Dit topic is toch fake?
Zo niet: dan vind ik jouw vriend een ongelooflijke klootzak en jou een trut omdat je ünerhaupt zwanger wil worden van zo'n eikel. Zwangere vrouwen lelijk? Ok. Maar wat als jullie kind iets mankeert, of iets heeft wat minder mooi is (wat jij niet zal zien, maar die klootzak ongetwijfeld wel)?
In welke topic is dit? welke pijlert? kan me dit verhaal vaag voor de geest halen, weet het alleen niet te vinden... Op de babypijlert, haar vriend vindt zwangere buiken onaantrekkelijk en walgelijk.
quote: fleurtje reageerde
Ik heb hem al in het betreffende topic geplaatst, maar gezien de reactie erop, had ik hem beter hier kunnen plaatsen:
Dit topic is toch fake?
Zo niet: dan vind ik jouw vriend een ongelooflijke klootzak en jou een trut omdat je ünerhaupt zwanger wil worden van zo'n eikel. Zwangere vrouwen lelijk? Ok. Maar wat als jullie kind iets mankeert, of iets heeft wat minder mooi is (wat jij niet zal zien, maar die klootzak ongetwijfeld wel)?
In welke topic is dit? welke pijlert? kan me dit verhaal vaag voor de geest halen, weet het alleen niet te vinden... Op de babypijlert, haar vriend vindt zwangere buiken onaantrekkelijk en walgelijk.

maandag 14 mei 2007 om 17:40
Mag ik hier ven klagen over die ontzettend irritante internetredactie? Of ze openen zulke domme topics of over onderwerpen die echt al eindeloos vaak aan de orde zijn geweest. Nu weer een topic over single en seks. Daar was een heel goed (ook inhoudelijk) lopend topic wat geruimd is en dan nu weer openen. Echt, daar zakt mijn broek vanaf.

maandag 14 mei 2007 om 21:01
dinsdag 15 mei 2007 om 07:52
Ow my fucking god!!!!!!!!!!!!!!! Hoe krijg je het verzonnen,zo,n gruwelijk jeuktitel aan je topic geven,whaaaaaaaaaaa kan er niet meer kijken voorlopig tot het afgezakt is naar pagina 2. Wie nieuwsgierig is kan naar de mamapijler,ik zet hier in het wit wat er staat:
Happen naar het borstje
sorry hoor,ben ik weer de enige die het zum kotzen vind?
Happen naar het borstje

dinsdag 15 mei 2007 om 08:45
quote:Ow my fucking god!!!!!!!!!!!!!!! Hoe krijg je het verzonnen,zo,n gruwelijk jeuktitel aan je topic geven,whaaaaaaaaaaa kan er niet meer kijken voorlopig tot het afgezakt is naar pagina 2. Wie nieuwsgierig is kan naar de mamapijler,ik zet hier in het wit wat er staat: Happen naar het borstje 
Nee je bent zeker niet de enige...
Ik kots ook van dat soort titels....
Beeb,klussen mijn hubbie brrr mijn nekharen gaan er van overeind staan..

Nee je bent zeker niet de enige...
Ik kots ook van dat soort titels....
Beeb,klussen mijn hubbie brrr mijn nekharen gaan er van overeind staan..

dinsdag 15 mei 2007 om 11:20
dinsdag 15 mei 2007 om 12:14
quote:
quote: yoyo2 reageerde
"Wil je een knuffeltje? hihi, haha... grinnik...
hmm.. grr... oh wat ben ik wanhopig op zoek naar iemand, hihi, haha...
Jij bent zo'n lief meisje, grinnik... ik wil je ziehiennn... hihi haha...bloos*
Gaat dit over Daffy?:D
Deef vind mij negatief en heeft medelijden met mijn man ;(
Hullie zijn allemaal boos op mij in dat topic ;(
;)
;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 15 mei 2007 om 12:45
quote:
quote: superstar_2 reageerde
;)Ik wilde even zeggen dat ik het haat
als ik geen idee heb waar het over gaat en het topic niet kan vinden. Is het een mamma topic? Daar kom ik nooit. Zou dat het zijn?
quote: superstar_2 reageerde
;)Ik wilde even zeggen dat ik het haat

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.