Gewoon even een zeiktopic

03-05-2015 14:36 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even de frustraties van mij afschrijven, misschien herkent iemand het en wil ook van bepaalde frustraties af en wil het hier neerplempen

* Ik heb een hekel aan betweters, en ik ken er genoeg helaas. Ik ben er zelf ook eentje, maar ik mag dat en dat wil niet iedereen accepteren.

* Ik haat sporten en wil het ook niet want ik vind het niet nodig, maar sommigen willen dat ik ga sporten en dat frustreert mij weer zo erg dat ik het dus ook echt niet ga doen ondanks dat ik weet dat het beter is om wel te doen maar gewoon om dwars te liggen het niet ga doen.

* Ik drink elk weekend lekker mijn biertje en blijf dat ook doen. Sommigen vinden het beter om niet zoveel te drinken omdat ik soms de film kwijt ben en niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen. Maar ik vind het niet erg dus waarom zou ik dan niet meer drinken?

Waarom vindt iedereen ergens iets van?

Bemoei je met je eigen denk ik dan en niet met mij.

Welke frustraties hebben jullie?
Dwarsbongel haha

Waarom mag jij wel betweten dan?

Ik kan ook niet tegen dat gebemoei
Ik heb er een bloedhekel aan als anderen mij vertellen wat ik moet doen op ieder vlak. Ik ben volwassen en kan prima zelf beslissingen nemen.

Als ik raad nodig heb vraag ik er wel om.

Dat ongevraagde bemoeien vind ik vreselijk.
Ben je gechipt TO? Dat ze je dan thuis kunnen brengen als je dronken langs de kant van weg gevonden wordt?

Bonuhbakkie, ik mag dat gewoon omdat ik het ben
Bieb, chippen is niet nodig, de taxichauffeurs weten inmiddels allemaal wel wie ik ben en waar ik woon
Ik erger mij aan mensen (1 iemand in mijn specifieke geval) die enkele panden verhuren maar geen stuiver willen uitgeven aan het onderhoud daarvan waardoor de huurders met de gevolgen zitten. Welke redelijk verstrekkend kunnen zijn. Aan de hoogmoedige houding als je ze erop aanspreekt, alsof je een lastige vlieg bent en zoveel minder bent dan "zij die een pand verhuren".

Ik erger mij aan mensen die niet zien dat de ander (ik dus) er ook weleens doorheen zit, even wat luchtige gezelligheid wil en wat lol wil hebben en daar specifiek om vraagt en dat ze dan toch uitgebreid gaan zitten klagen over zichzelf en hun situatie zodat ik, bovenop alles, ook nog eens op zo'n moment als luisterend oor mag fungeren. Terwijl ik dat continu doe en het er gewoon echt even niet bij kan hebben.

Ook voel ik me hevig gefrustreerd door het gedoe rondom geld, of beter gezegd, het niet voldoende hebben daarvan op zit moment.
Wat een gezeik
Het ergste is vaak ook nog zo dat je t daadwerkelijk ook beter weet he!?

Heb ik wel tenminste haha
en ik wil gewoon seks met een ongecompliceerde kerel.
Gewoon doen, juist alles wat anderen je vertellen niet te doen......gewoon wel doen!

En tuurlijk is mijn beter weten ook het juiste beter weten.
Hoe oud ben je Elleinspe? Mag je al alcohol drinken?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind mezelf af en toe helemaal niet volwassen, maar heb écht geen mensen nodig die zich als een soort moederfiguur gaan opstellen en me vertellen dat wat ik doe toch heus niet handig is. Mensen die zich zo opstellen hebben ook vaak een enorme plaat voor hun hoofd en denken écht dat ze iets bereiken met hun betweterigheid.

Een beetje als ex-rokers, die rokende mensen wel even zullen vertellen hoe slecht roken is. Grapjassen. (zeg ik als ex-roker )
Ik moest even kijken of dit geen oud topic was. Elle en Liv, allebei lang niet gezien toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Klopt Nous, af en toe toch even weer kijken hoe het hier is.
quote:Elleinspe schreef op 03 mei 2015 @ 15:16:

Klopt Nous, af en toe toch even weer kijken hoe het hier is.Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:CaptainJaneway schreef op 03 mei 2015 @ 14:51:

en ik wil gewoon seks met een ongecompliceerde kerel.Daar is het holodeck voor uitgevonden Captain!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Straatverkopers en/of goede doelen. Ik schenk aan goede doelen waar ik het voor nodig vind en die mij aanspreken. Ik kan heel slecht nee zeggen, dus er zijn al heelwat Euro's van mijn rekening afgeschreven.

Mensen die te laat zijn. Een keer prima. Maar altijd. Ik erger mij dood!!! (Ik heb een vriendin die nooit, maar dan ook NOOIT op tijd is. Zelfs een uur te laat om kraambezoek verschenen! En om 21:00 heb je er als kraamvrouw echt geen zin in!

Overvolle treinen en bussen. Eigenlijk gewoon OV in zijn geheel.

Ik kan echter beter stoppen. Want zo kan mijn lijst echt lang worden. Maar toch nog 1... Mensen die hun haar nooit kammen. Bah.
Mensen die lopen zuchten, steunen en overduidelijk ergens last van hebben. En als je dan vraagt wat er aan de hand is: "oh nee niks hoor". Zeg gewoon wat er is en kap met dat stomme gedoe
Oh die straatverkopers goede doelen shit is de reden waarom ik alleen nog maar online winkel.

Sowieso in het centrum kost parkeren klauwen vol geld.

En als ik dan lekker in mijn eigen cocon ongegeneerd geld wil uitgeven aan kleren die altijd nét niet in mijn maat in het rek hangen terwijl er wel 24 stuks van hetzelfde item in maat XS aanwezig is,

Dan is het LAATSTE waar ik op zit te wachten een stel iets te blije studenten die me lastig vallen voor het doodgeknuppelde zeehondjes fonds.

Vaak staan er rustig 5 a 6 verschillende lui op een zaterdag.

"Pardon mag ik u iets vragen?"

"NEE"

"nou nou u hoeft niet zo boos te doen"

"Pardon...."

"Geen interesse!"

"Ja maar u weet nog nieteens wat voor geweldige aanbieding ik voor u heb"

"pardon... mag ik"

"Excuse me? Is there a problem?"

"Doe joe spiek dutsj?"

"Nope sorry mate"

"Halloo daar mevrouwtje goedemidda..."

"NEEEEEEEEEEEEE"

"Een hele goede..."

-loopt door-

"nou zeg kunt u niks terugze..."

"Dat bepaal ik ZELF wel"

-cha chikkk- (geluid van doorladen dubbelloops jachtgeweer)
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Hoi Nous! (ik kon nog inloggen! hoera! voor de rest is het voornamelijk af en toe meelezen hier hoor)
Gisteren op een feestje 2 vervelende personen, bah vond er meteen niks meer aan.

Van die mensen die de hele sfeer bepalen en domineren.
Mensen die met zichzelf te koop lopen. Ik weet niet waarom, ik ben zelf af en toe (op een podium en met de bands waarmee ik werk) ook wel toe aan een dosis extravagante onzin, maar ik hecht toch op een bepaalde manier aan bescheidenheid en nuchterheid (en humor!). Daarnaast; Mensen zonder humor dus. Weleens een gesprek gevoerd met iemand die je grappen niet snapt?
Why own a room when you can build a house?
Een frustratie van nu dit moment is een tegenvallende film.

Zet dan uit zou je denken maar man kijkt wel en ik met een schuin oog.
Nog een; krijsende jonge kinderen in een vliegtuig. Die zijn te jong om te snappen dat de luchtdruk pijn aan hun oren kan doen. Heb ik GEEN geduld voor.
Why own a room when you can build a house?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven