Even voorstellen

06-05-2015 14:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik heb even gezocht waar je je op dit forum kunt voorstellen en deze subgroep rolde uit de bus.

Ik was gisteren aan het Googlen naar wat medisch gerelateerde zaken en op de een of andere manier stuitte ik op een behoorlijk lange topic hier op dit forum, die eigenlijk nog eens niks te maken had met wat ik zocht. Toch begon ik te lezen, en te lezen en te lezen. Het was een topic van 60 pagina's van jaren terug en ook best heftig. Toch aangetrokken door de vele reacties en meningen bleef ik dus lezen.

Ik ben er nog steeds niet klaar mee haha.

Jarenlang ben ik actief geweest op enkele fora met veel plezier. De laatste jaren echter is dat in het slop geraakt.

Doordat ik aan het lezen raakte hier in dat topic, kreeg ik toch weer de kriebels om een account aan te maken en evenueel ook te gaan posten.

Wie weet vind ik het hier hartstikke leuk, gezellig of interresant, of wellicht is het van korte duur. Wie weet.

Iets heel korts over mezelf :

Vrouw

30 jaar

Fulltime moeder van 3 kinderen

Intresses: Muziek, psychologie, lichaam en gezondheid, films en series, kokkerellen en ik heb een fijn sociaal leven wat ik heel belangrijk vind. Verder zijn mijn intresses heel breed en sta ik open voor een goede discussie.
Leuk dat je je hebt aangemeld, maar waarom stel je jezelf voor?..
Nou welkom dan maar he!

We zijn het hier niet zo gewoon dat nieuwe forummers zich voorstellen. Vandaar dat er ook geen langlopende voorstel-topics zijn.

Veel forum plezier gewenst!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:groenebroek schreef op 06 mei 2015 @ 14:39:

We zijn het hier niet zo gewoon dat nieuwe forummers zich voorstellen. Vandaar dat er ook geen langlopende voorstel-topics zijn.

Des te leuker als het gebeurt toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Welkom!
Bedankt voor het welkom!

Het is iets wat ik bij andere fora wel gewend ben, vandaar.
quote:Yassemin schreef op 06 mei 2015 @ 14:42:

Bedankt voor het welkom!

Het is iets wat ik bij andere fora wel gewend ben, vandaar.

Oh ok😊

Nou welkom!
De do's en dont's van een Viva-newbie
quote:Enn schreef op 06 mei 2015 @ 14:45:

De do's en dont's van een Viva-newbieBriljant!
Dankje Enn,

Ik heb de eerste pagina doorgelezen. Er zitten best bruikbare tips tussen maar moest soms ook wel een beetje lachen hoor.

Ach, het forumleven gaat soms niet over rozen he?
quote:Yassemin schreef op 06 mei 2015 @ 14:51:

Ik heb de eerste pagina doorgelezen. Er zitten best bruikbare tips tussen maar moest soms ook wel een beetje lachen hoor.

Ach, het forumleven gaat soms niet over rozen he? En toch staan er in de andere pagina´s ook heel veel nuttige tips.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, ik was ondertussen ook aan het verder lezen.

En aan het rommelen met m'n profielplaatje.
quote:Yassemin schreef op 06 mei 2015 @ 15:07:

Ja, ik was ondertussen ook aan het verder lezen.

En aan het rommelen met m'n profielplaatje.Ondertussen is dit je 3e? 😉
Ja helemaal lukken wil het nog niet.Overigens best leuk om te lezen, die do's en dont's.

Of ik me er volledig aan kan houden is een tweede.
quote:Yassemin schreef op 06 mei 2015 @ 15:16:

Ja helemaal lukken wil het nog niet.Overigens best leuk om te lezen, die do's en dont's.

Of ik me er volledig aan kan houden is een tweede.Gewoon reageren zoals je in het echt ook zou doen. Al die regels zijn over het algemeen ongeschreven.
Je eerste avatar was toch leuk?
Van harte welkom en veel forum plezier
Ja alleen bij nader inzien voelde dat (nog) niet prettig.

Ik merk het vanzelf wel hier, of ik het leuk vind. Ik ben nog steeds aan het rondlezen, reageren komt misschien later wel.
Dankjewel, Maylo.
Welkom, veel plezier met lezen en meekletsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven