Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
Fijn dat er aan gewerkt wordt. En met gevaar voor eigen leven meld ik dat hier. Want ik heb gisteren voor het eerst een posting gedaan op het bug en CM topic, on topic , over dit onderwerp, en daar kreeg ik een officiële waarschuwing voor.
Ik ben heel blij als de naar boven knop verplaatst wordt. Dat scrollen is reuze vervelend.
Fijn! En fijn ook dat je vertelt dat je er mee bezig bent!
Nu die dikke reet nog uit beeld. Dank.
Ik wil ze gewoon weg hebben maar als ze blijven, dan graag de seks blogs weg. Ik zit nu steeds naar die kont, banaan en ballen grijpende vent te kijken.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Jammer, waar moet ik nu leren hoe ik mijn man onder zijn ballen kan kietelen?
Dat is veranderd zeg je. Waarom zie ik dan onder dit topic 12 weetjes over de penis en zo verwen je zijn ballen????
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 06 mei 2015 @ 18:23:

Dat is veranderd zeg je. Waarom zie ik dan onder dit topic 12 weetjes over de penis en zo verwen je zijn ballen????Wil je even een screenshot maken en naar me sturen? Ik heb die ballenblog nog niet gelezen en mijn man wil dat wel graag.
Staat die blog: "10 borrelhapjes met smegma" er nog?
Lees meer: " anale sex in 7 stappen"
Ik heb 'zo verwen je zijn ballen', een dikke kont en 'anale sex in 7 stappen'.

Wanneer gaat die verandering in?
Ik heb "12 weetjes over de penis" en "zo verwen je zijn ballen". En ook alleen die.

Fijn joh, dat die sex blogs weg zijn Er wordt weer lekker gefaald hier.
Beste forummers,

De seksblogs worden verwijderd, dus het klopt dat ze nu nog zichtbaar zijn.

met vriendelijke groet,

Lot

CommunityManager Viva
Ja staat er ook nog en "anale sex in 10 uhh 7 stappen"
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 mei 2015 @ 18:25:

Staat die blog: "10 borrelhapjes met smegma" er nog?

*proest*

Pas maar op, hier kreeg ik gisteren een Officiële Waarschuwing voor.
quote:Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.Dit staat al sinds oktober vorig jaar op het buglijstje. Wanneer wordt het verbeterd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahaha alles weg gehaald BEHALVE de sex blogs. Goed bezig daar lui!
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2015 @ 18:58:

[...]

*proest*

Pas maar op, hier kreeg ik gisteren een Officiële Waarschuwing voor.Dan zat je zeker in het verkeerde topic te offtopikken. Dit gaat over de seksblogs. Dusssssss
Door de seksblogs interpreteer ik die "oops ik voel ineens kittens in mijn poes" ook heel anders
Misschien loop ik hopeloos achter hoor, maar valt het verbeteren van bef skills en masturbatie standjes tegenwoordig niet meer onder seks? Of is dat nog niet gewijzigd? Omdat de kont en ballen al wel uit beeld zijn.

Edit. En nu krijg ik deepthroaten en behaarde venusheuvels. Oh en 12 weetjes over de penis. Schrijft Viva tegenwoordig alleen seksblogs of hoe moet ik dat eigenlijk zien?

Edit2. Laat maar, ik heb nu de kont en de ballen weer in beeld. Ik zal nog even geduld moeten hebben denk ik :-)
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 mei 2015 @ 20:46:

[...]

Dan zat je zeker in het verkeerde topic te offtopikken. Dit gaat over de seksblogs. DusssssssJa, maar een proactieve houding in de vorm van creatieve inbreng wordt hoe dan ook niet gewaardeerd. Helaas.... Ik vond dat mannen ook recht hadden op dit soort blogs en had alvast wat titels bedacht 😊
Welk publiek probeert Viva aan te trekken met onderwerpen als 'zo verbeter je zijn bef skills'? ('Bef skills'... hoe verzin je het!?)
Dat zou wel de sneue mannentopics in seks kunnen verklaren die vaak in de nacht of ochtend geplaatst worden. Die mannen denken schijnbaar dat het hier bol staat van vrouwen die een cursus deepthroat volgen en tips over anale seks uitwisselen..
Weg met de scheermesjes,behaarde venusheuvels.

Mannen scoren? Stop met scheren.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven