Help!! Dringende tattoo vraag!!!!

06-05-2015 18:31 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb advies nodig. Zaterdag 2 mei heb ik mijn 2e tattoo laten zetten. Na een paar uur was het al zichtbaar dat de kleur niet goed pakte .. Nu een paar dagen later aai ik de gekleurde vellen er zo vanaf ! Nee ik zit er niet aan te wrijven maar t gebeurt als ik hem insmeer. De helft van de kleur is al vervaagd.. Ik weet dat de artiest hem opnieuw moet inkleuren maar kan hem niet meer bereiken vandaag. Wat moet ik nu doen als noodoplossing? Gewoon insmeren of juist droog houden??
The quiest people have the loudest minds
Insmeren zou ik doen als ik jou was voor de genezing en morgen even bellen?!
Waarom bel je niet een andere shop op? Het klinkt alsof 'ie niet goed is gezet. Ik zou geen risico meer nemen en de hulp van een andere (goede) shop inschakelen.
Oh wacht, ik lees nu pas 'vellen'. Aai je echt de huid van je tattoo af?
Ja bel morgenvroeg meteen... Vervellen is normaal dat weet ik maar de kleur komt er gewoon af. Ben juist naar een betere shop gegaan omdat de vorige helemaal waardeloos was.. Nog niet goed genoeg dus. Maar je kijkt er nu dwars doorheen 😣 kant niet zijn dat mijn huid gewoon niet goed pakt? Zwart zit er namelijk prima op en zit heel mooi
ik vind wel een verschil zitten tussen 'een beetje vervellen' en 'de vellen er vanaf aaien' eigenlijk. In het geval van het laatste zou ik ook bij een arts langsgaan.
Bij mij kwam er ook kleur mee met de vellen en had ik de tattoo op mijn kussen staan de volgende dag. Maar toen alles genezen was, zat er nog wel kleur op mijn arm.

Dit klinkt dus niet zo best als je aangeeft dat de kleur echt weggaat.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Wat voor kleuren heb je dan? Bij mij bleef het wit niet goed zitten, blauw veel beter maar had ook vellen. Tenminste, het leek nogal veel door de kleur en de getatoeëerde oppervlakte was niet erg klein.
Geel en rood. Geel kijk je dwars doorheen. Moeilijke kleur op de huid maar zie m'n eigen huidskleur erin.. En rood vervelt nu. Het jeukt wel en dat hoort bij t helen.. Maar heb nu lichtroze op me arm.. Blijven smeren dus??
Ik zou blijven smeren. Geel is sowieso een lastige kleur schijnt op veel huid types. Mijn witte delen heb ik later laten bijkleuren, net als sommige blauwe lijntjes, nu redelijk tevreden, al mag een deel roze wel iets feller.
Heb je hem wel bij een tatoeëerder met een beetje goede reputatie laten zetten? Of was het bij beun de haas omdat hij zo lekker goedkoop was?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou gewoon de nazorgtips van je tatoeëerder blijven toepassen. Kans dat jij anders de beschuldigende vinger krijgt straks.

Ikzelf heb enkel tatoeages in zwarte inkt en herken wel dat er velletjes inkt vanaf komen. Maar dit klinkt niet heel oké.

Rustig blijven en z.s.m. bellen.
Ik zou het alvast melden bij de shop, en aan hen vragen of het zin heeft om alvast langs te komen of dat je hier beter mee kunt wachten tot het genezen is.
Zo fel als net gezet blijft het natuurlijk nooit, en velletjes horen er ook bij.

Maar zo te lezen heeft het bij jou niet/slecht gepakt.

Is het een gecertificeerde, goede tatoeëerder?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ja de tatoeëerder is gecertificeerd en de shop is bekend.. Geen beunhazen dat doe ik mijzelf niet aan! Heb denk ik gewoon pech dat me huid de kleur niet lekker pakt. Bijwerken kost niks als je binnen 6 weken bericht doet. Bel morgenvroeg op en maak direct een afspraak over een paar weekjes als het compleet genezen is. Ben netjes blijven smeren ook vanwege de jeuk haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven