Geld & Recht alle pijlers

kwijtschelding

07-05-2015 12:35 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor dit jaar kwijtschelding aangevraagd voor gemeentelijkebelastingen enzo, nu 7wkn later nog geen antw, Stond in brief binnen 6wkn bericht, Kun je het ook nog van vorig jaar terug vragen?
Je hoeft hier geen belasting over letters te betalen hoor.
Ik zou als ik jou was je gemeente gewoon even bellen en daar jou vragen stellen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:prik schreef op 07 mei 2015 @ 12:43:

Je hoeft hier geen belasting over letters te betalen hoor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
hier slecht bereikbaar ben je zo door je beltegoed heen, wat ik niet zomaar kan kopen, en mail reageren ze niet op
Je kunt het gemeentehuis ook bezoeken.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Gwn lope of met fiets of OV jeweettog

Is ni moeilijk gwn doen

XD
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Ik zou ook gewoon even langs gaan. Meestal is er wel een gemeentehuis in de buurt die je kan bezoeken als je per fiets of de benenwagen erheen gaat.

Persoonlijk denk ik dat je gewoon nog even geduld moet hebben. 1 weekje langer dan toegestaan tja, nog geen reden voor paniek lijkt mij.
van vorig jaar kan je niet meer terug vragen. Het wachten op kwijtschelding duurt erg lang, voor Hoogheemraadschap hadden ze ver over de 10.000 aanvragen gehad, ze mochten er officieel 3 tot 5 maanden over doen om alles af te handelen. Vorige week heb ik over gebeld.
quote:winnie2000 schreef op 07 mei 2015 @ 12:48:

hier slecht bereikbaar ben je zo door je beltegoed heen, wat ik niet zomaar kan kopen, en mail reageren ze niet op

Dan bel je toch met je vaste lijn?

Is sowieso goedkoper!!
Meestal krijg je bericht zo vlak voor feestdagen als het gemeentehuis een paar dagen dicht is. ( doen ze bewust Waarschijnlijk vlak voor Hemelvaartsdag.
quote:godfried schreef op 07 mei 2015 @ 13:12:

[...]

Is sowieso goedkoper!!Die heb ik niet eens meer. En vast meer mensen met mij.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 07 mei 2015 @ 13:02:

Ik zou ook gewoon even langs gaan. Meestal is er wel een gemeentehuis in de buurt die je kan bezoeken als je per fiets of de benenwagen erheen gaat.

Persoonlijk denk ik dat je gewoon nog even geduld moet hebben. 1 weekje langer dan toegestaan tja, nog geen reden voor paniek lijkt mij.Als antw kreeg ik kan nog wkn of nog langer duren
quote:godfried schreef op 07 mei 2015 @ 13:12:

[...]

Is sowieso goedkoper!!Die heb ik niet. Ik kan niet alles zomaar oen o don
quote:winnie2000 schreef op 07 mei 2015 @ 13:22:

[...]

Als antw kreeg ik kan nog wkn of nog langer durenDan heb je je antwoord toch?

[...]

Als antw kreeg ik kan nog wkn of nog langer duren

Nou voila.

PS: het forum is geen SMS hoor. Je hoeft niet alles af te korten. Je betaalt niet per getikte letter.

[...]

Als antw kreeg ik kan nog wkn of nog langer durenJe hebt je antwoord en daar zal je het mee moeten doen.

[...]

Als antw kreeg ik kan nog wkn of nog langer durenNou dan heeft langs gaan of bellen toch geen nut. Het is heel vervelend hoor dat je moet wachten op je antwoord maar voor nu is het niet anders. Gewoon volgende maand nog eens langsgaan als je dan niks gehoord hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven