Pffff... Vakantie van hell!

08-05-2015 10:07 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht weer thuis gekomen van vakantie. Eerder dan gepland. Wat een kut vakantie!! Was dan ook niet 1 ding wat tegen zat... Nee dan meteen alles!

1. Laat ik het netjes zeggen;

We konden niet echt zien vanuit welke hoek de foto's waren genomen die in de reisbrochure stonden. Sterker nog als er geen naam op had gestaan dan hadden we het nooit gezien.

Bel je de reis organisatie en dan krijg je een dom antwoord als ; de foto's zijn oud en het hotel kan best was veranderd zijn.

Zouden 2 zwembaden bij zitten. Pierebaden en een grootzwembad etc. Grote zwembad was beschadigd en stond leeg. Van andere mensen begrepen wij dat dit al een jaar zo was.

2. Eten was niet te eten/koud. Keuze was er niet.

Ik een week zwaar aan de diarree. Zei dat het wel mee viel want wou het niet voor de rest verpesten. Eerste vakantie waar ik lichter weg kwam als dat ik er heen ging.

Eergisteren met vriend op eerste hulp gezeten. Kan het nog steeds niet laten om te lachen als ik er aan terug denk. Hij viel in slowmotion van een stoel. De stoelpoot brak. Was best grappig om te zien.

Afloop alleen wat minder grappig; pols gebroken. Dachten/hoopten eerst dat het wel mee zou vallen. Maar écht kapot. Hebben het voor noodgespalkt en de reisverzekering gebeld met de boodschap dat we naar huis MOETEN!

Deden eerst ook moeilijk....

Met als resultaat wij zitten in het vliegtuig. Eigenlijk ik zit in het vliegtuig;

Met een zombie door de pijnstillers, halvewege werkten de medicijnen uit en begon het te klagen.

2 huilende/klagende kinderen want er was hun na de vakantie Disneyland beloofd. ( iets positiefs Disney had begrip voor de situatie en aangezien we verzekerd waren deden ze niet moeilijk over geld terug. Moesten wel een eigen risico betalen. Als we omboekte kon alles kosteloos.) heb in het vliegtuig gehoord dat ik de áller stomste mama ooit was. Kreeg een hele opsomming van zoon wie wél in Disneyland waren geweest.

Ondertussen heb ik meerdere malen de WC van het vliegtuig grondig bekeken.

Wou zoon en dochter wat laten uitzoeken want op heenreis/vakantie hadden ze zich goed gedragen. Dochter is diabetes patiënt met een pompje. Ze keek zelf ook geregeld en zei dan wat het was. liet het ook zien. (Thuis is dat wel eens anders.)

En ja hoor ;

Dan zoeken wij Disneyland uit!

Uitgelegd dat dat nú niet kon. En weer kwaaie gezichten....

Pffffffff....
Zo, ik zou een hele dikke klacht indienen, wat een kutvakantie.

Misschien dat je met het geld terug wel een leuke vakantie kunt boeken in de buurt van Disneyland.
"Het"= je partner?
Och jeetje, wat een pech allemaal.

Tip voor volgende keer: boek alleen als de recensies goed zijn op zoover.nl.

Daar kijken wij altijd en is de meerderheid negatief, dan boeken we er niet.

Voor nu, sterkte allemaal. Dit gebeurt je vast nooit weer.
Hoe oud zijn je kinderen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Turkijke geweest zeker in zo'n veel te goedkope all in? Die staan er om bekend om eten waar je ziek van wordt.

Check voortaan het hotel waar je je oog op laat vallen op tripadvisor.com, dan zie je ongecensureerde reviews van mensen die je voorgingen.
Shoot first, ask questions later!
Waarom MOET je naar huis met een gebroken pols?

Nogal warrig geschreven allemaal, zeker het laatste stukje.
quote:JollyJ schreef op 08 mei 2015 @ 10:13:

"Het"= je partner?Viel mij inderdaad ook al op. "Het begon te klagen."
Believe none of what you hear, only half of what you see
quote:redbuIIetje schreef op 08 mei 2015 @ 10:15:

Turkijke geweest zeker in zo'n veel te goedkope all in? Die staan er om bekend om eten waar je ziek van wordt. Turkije, Disneyland?
quote:vivapimpelmees schreef op 08 mei 2015 @ 10:16:

Waarom MOET je naar huis met een gebroken pols?

Nogal warrig geschreven allemaal, zeker het laatste stukje.Je laat je neem ik aan liever in Nederland opereren dan in een of ander vaag Turks ziekenhuis.
ik begrijp niet zo goed wat Disney er mee te maken heeft.
En waarom Disneyland niet omgeboekt? Of jij er alleen met de kinderen heen, zonder je vriend?
quote:JollyJ schreef op 08 mei 2015 @ 10:13:

"Het"= je partner?

De zombie denk ik.

bah, TO. Wat vervelend. Nog even volhouden. Over een paar uur en ben je weer thuis in je eigen boeltje met fatsoenlijk eten, een lekker bed en prima stoelen en de nodige hulp voor je man in het ziekenhuis.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik snap best dat kindjes van 3 en 6 boos en verdrietig zijn als hun Disneyland belooft is en dat dan niet door gaat.

Hoe lullig het ook is dat de vakantie in het water is gevallen, je kindjes kunnen er niks aan doen en die zullen zich heel erg verheugd hebben op Disneyland.
Tja, misschien voortaan eerst eens op internet en beoordelingssites kijken naar ervaringen van andere gasten met dit hotel/deze organisatie vóórdat je boekt? Kijken of je recente foto's van het hotel kunt vinden? Scheelt veel ellende.

En inderdaad, een gebroken pols is akelig, maar niet echt een reden om halsoverkop terug te gaan naar Nederland.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:redbuIIetje schreef op 08 mei 2015 @ 10:17:

[...]

Je laat je neem ik aan liever in Nederland opereren dan in een of ander vaag Turks ziekenhuis.Weet ik niet, is de gezondheidszorg daar zo slecht? Een vage kennis van mij laat er zijn tandartsbehandelingen doen. Schijnt veel goedkoper en net zo goed te zijn.
Balen TO! Ik hoop dat je de overige dagen nog kunt vullen met leuke dingen hier in de omgeving? Het schijnt wel mooi weer te worden in elk geval...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:FawnForrester schreef op 08 mei 2015 @ 10:20:

En waarom Disneyland niet omgeboekt? Of jij er alleen met de kinderen heen, zonder je vriend?Die vriend zal de komende tijd waarschijnlijk niet zelf mogen autorijden voor zijn bezoekjes aan ziekenhuis e.d., dus logisch dat TO dan ook thuisblijft. Die kinderen hebben binnenkort weer vakantie dus dan is er nog tijd genoeg om naar Disney te gaan.
quote:redbuIIetje schreef op 08 mei 2015 @ 10:22:

[...]

Die vriend zal de komende tijd waarschijnlijk niet zelf mogen autorijden voor zijn bezoekjes aan ziekenhuis e.d., dus logisch dat TO dan ook thuisblijft. Die kinderen hebben binnenkort weer vakantie dus dan is er nog tijd genoeg om naar Disney te gaan.Ah, zo.
quote:FawnForrester schreef op 08 mei 2015 @ 10:22:

[...]

Weet ik niet, is de gezondheidszorg daar zo slecht?

Misschien valt 't mee, maar het is wel praktischer als je je thuis laat behandelen waar je ook de vervolgcontroles gaat krijgen.

Ik ben met gebroken hand vanuit Italie teruggekeerd (werd aangereden 'n paar uur voor m'n terugvlucht, dus sowieso geen tijd om daar nog 'n ziekenhuis te bezoeken) en was blij dat ik me gewoon bij mijn eigen ziekenhuis kon laten opereren ipv bij die Italianen die vrijwel allemaal geen woord Engels spreken.
Ten eerste : wie boekt er nog uit een brochure als er zoveel sites zijn waarop je reviews kunt lezen?

Ten tweede : een week diarree is niet normaal en ook in het buitenland heb je artsen en apothekers. En als het eten koud is moet je meteen klagen en dan blijf je daar toch niet alsnog een week eten maar ga je ergens anders heen.

Ten derde: Zielig voor je vriend dat zijn pols gebroken is en nog zieliger voor hem dat jij hem uitlacht en geen begrip hebt voor het feit als de pijnstillers uitgewerkt zijn.
Ik hoop voor je dat je de klachten meteen daar geuit heb tegen de reisleiding en het reisbureau in Nederland?

Want dan je nu er nog even een dikke klacht achteraan doen schriftelijk, misschien krijg je nog wat retour.
En HET uitlachen?
Oh en ik vind het ook raar om Disneyland te beloven na een vakantie,net of de vakantie iets ergs(ja in dit geval dus wel) is en Disney de beloning. Is een vakantie al niet een beloning/iets extra's op zich?

Geen wonder dat ze teleurgesteld zijn.
En inderdaad, je vriend zo uitlachen vind ik nogal banaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven