Samsung S4 mini vraag
zaterdag 9 mei 2015 om 21:20
Ik overweeg deze telefoon te kopen. Ik heb nu een huawei Y300. Bij de huawei heb ik een SD kaartje maar het toestel staat maar heel erg weinig apps toe om te verzetten naar de SD kaart. Die optie is er niet. Daardoor is mijn geheugen veel te snel vol en wordt het toestel erg traag.
Ik vraag me af of dit met de Samsung S4 mini hetzelfde is of dat dit toestel dit het wel toelaat om meer apps op de SD kaart te zetten.
Ik vraag me af of dit met de Samsung S4 mini hetzelfde is of dat dit toestel dit het wel toelaat om meer apps op de SD kaart te zetten.
zaterdag 9 mei 2015 om 21:43
Voorgeinstalleerde apps kun je niet verplaatsen (en dat zijn er nogal wat bij Samsung). Je zult op zoek moeten naar een telefoon met een groter intern geheugen.
Heb wel eens gelezen dat andere merken minder voorgeinstalleerde apps hebben.
Heb wel eens gelezen dat andere merken minder voorgeinstalleerde apps hebben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 9 mei 2015 om 21:55
Sowieso is het meestal niet mogelijk om apps op de SD kaart te zetten. (Dat kan vaker niet dan wel..)
Je hebt nu een telefoon met 4Gb geheugen en de s4 mini heeft 8GB. Maar daar staat het besturingssysteem ook op; wat je echt zelf kunt gebruiken is een GB of 5-6. Nog niet echt veel, maar of dat genoeg is ligt aan wat je er allemaal mee wilt gaan doen.
Je hebt nu een telefoon met 4Gb geheugen en de s4 mini heeft 8GB. Maar daar staat het besturingssysteem ook op; wat je echt zelf kunt gebruiken is een GB of 5-6. Nog niet echt veel, maar of dat genoeg is ligt aan wat je er allemaal mee wilt gaan doen.
zaterdag 9 mei 2015 om 22:13
Ik ben heel tevreden over mijn S4-mini. Geen idee waar mijn apps op staan, maar ik heb geen opslagproblemen. Foto's en video's gaan naar mijn micro-SD van 32 GB.
Mooi compact toestel met relatief goede camera. Ik heb hem sinds september 2014, mijn oude vodafone prepaid sim-kaartje moest wel bijgeknipt worden.
Mooi compact toestel met relatief goede camera. Ik heb hem sinds september 2014, mijn oude vodafone prepaid sim-kaartje moest wel bijgeknipt worden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"