vliegengordijn

10-05-2015 17:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
iemand een idee voor een leuk (eventueel zelfgemaakt) vliegengordijn?

alvast bedankt
not all who wander are lost
Zo'n kattenstaarten-ding? Of een bamboegordijn?
Ik zou een barnyarn achtige schuifdeur maken. Op pinterest staan veel leuke voorbeelden
dank je voor de reacties

zo'n kattestaartengordijn vind ik niet echt mooi

ik vind het vliegengordijn van kitsch kitch wel leuk maar ik vraag me af of het ook functioneel is

schuifdeur lukt niet bij gebrek aan plaats, 't is voor mijn (kleine) caravan
Je hebt ook hele leuke bij de Xenos op het moment
Hordeur aan de buitenkant, gewoon met een scharnier? Een hor is nog altijd het meest effectief. Je kunt hem op maat (laten) maken.
verba volant, scripta manent.
Ik denk dat werking voorop staat? Ik heb verschillende gehad en de enige die goed werkte waren een zelfbouw-kit hoordeur en die ik nu heb, een magneet horgordijn, verschil in kwaliteit is er, ik heb een torresol en daar ben ik zeer tevreden over.
Je kunt ze makkelijk zelf maken met lint en kraaltjes. Maar als het ook echt effectief moet zijn kun je beter een hordeur kopen. Wij hebben een schuifdeur/hor. Geweldig ding.

En op de slaapkamers zo´n zelfklevend klitteband-met-horgaas. Voordeel van kunststof kozijnen, daar kun je die klitteband in plakken. Werkt perfect, wij slapen ´s zomers met het raam wagenwijd open. Heerlijk.
Zo'n magneethorgordijn, ik vind het echt ideaal!
Ik heb een vliegengordijn met zwarte verschillende kralen. Erg mooi, en ik geniet ook zo vam het geluid als je er doorloopt of de wind waait er een beetje doorheen.

En het werkt echt wel tegen vliegen hoor.

Op internet zat keuze trouwens, maar heb de mijne gewoon bij Intratuin gekocht, ik liep er tegenaan en was toen nog in de aanbieding ook.
dank je wel voor de reacties!
Ik heb een gordijn gekocht van een olifant. Prachtig gordijn. Ben er zo trots op is echt een eyecatcher. Is wel wat duurder maar is ook een uniek product. Je krijgt dan ook 5 jaar garantie. Ze hebben prachtige gordijnen op die site. Hier is hun site www.decocreations.nl

Hoop dat je wat aan mijn tip hebt.
ik heb er een van vliegengordijn.

Moet je zelf in elkaar zetten. Stevig en als er hulsjes stuk gaan heb je het snel gerepareerd.
O ja ik heb model liso

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven