Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 mei 2015 om 19:25
quote:ThunderassMan schreef op 10 mei 2015 @ 18:54:
[...]
Zo zie je maar weer: onder de bezielende leiding van mannen (oftewel gewoon ikke) is meer mogelijk dan je denkt.
Ja nou.....waar was je toen je nodig was?
Happy new topic!
Heerlijke non-moederdag gevierd vandaag: motorritje, lunch op terras, drankje in de tuin bij een vriend en zojuist een rondje hardgelopen. Dat laatste viel 'n beetje tegen met bijna 20 graden...
[...]
Zo zie je maar weer: onder de bezielende leiding van mannen (oftewel gewoon ikke) is meer mogelijk dan je denkt.
Happy new topic!
Heerlijke non-moederdag gevierd vandaag: motorritje, lunch op terras, drankje in de tuin bij een vriend en zojuist een rondje hardgelopen. Dat laatste viel 'n beetje tegen met bijna 20 graden...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 10 mei 2015 om 19:31
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 mei 2015 @ 19:25:
[...]
Happy new topic!
Heerlijke non-moederdag gevierd vandaag: motorritje, lunch op terras, drankje in de tuin bij een vriend en zojuist een rondje hardgelopen. Dat laatste viel 'n beetje tegen met bijna 20 graden... Klinkt leuk! Het was idd warm vandaag, Morgen nog warmer!
[...]
Happy new topic!
Heerlijke non-moederdag gevierd vandaag: motorritje, lunch op terras, drankje in de tuin bij een vriend en zojuist een rondje hardgelopen. Dat laatste viel 'n beetje tegen met bijna 20 graden... Klinkt leuk! Het was idd warm vandaag, Morgen nog warmer!
zondag 10 mei 2015 om 19:34
quote:elfje12 schreef op 10 mei 2015 @ 19:31:
[...]
Klinkt leuk! Het was idd warm vandaag, Morgen nog warmer!
Ja, morgen wordt het helemaal zomers!
Helaas is morgen een werkdag voor mij. Ik heb al amper werkdagen door die gekke gebroken weken met al die feestdagen momenteel, maar precies morgen wel werken. Maar het einde van deze opdracht komt in zicht en dan heb ik even weer wat meer tijd om van het zonnetje te genieten, hoop ik.
[...]
Klinkt leuk! Het was idd warm vandaag, Morgen nog warmer!
Helaas is morgen een werkdag voor mij. Ik heb al amper werkdagen door die gekke gebroken weken met al die feestdagen momenteel, maar precies morgen wel werken. Maar het einde van deze opdracht komt in zicht en dan heb ik even weer wat meer tijd om van het zonnetje te genieten, hoop ik.
zondag 10 mei 2015 om 19:35
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 mei 2015 @ 19:34:
[...]
Helaas is morgen een werkdag voor mij. Ik heb al amper werkdagen door die gekke gebroken weken met al die feestdagen momenteel, maar precies morgen wel werken. Maar het einde van deze opdracht komt in zicht en dan heb ik even weer wat meer tijd om van het zonnetje te genieten, hoop ik.He dat is wel balen!
[...]
Helaas is morgen een werkdag voor mij. Ik heb al amper werkdagen door die gekke gebroken weken met al die feestdagen momenteel, maar precies morgen wel werken. Maar het einde van deze opdracht komt in zicht en dan heb ik even weer wat meer tijd om van het zonnetje te genieten, hoop ik.He dat is wel balen!
zondag 10 mei 2015 om 19:36
zondag 10 mei 2015 om 19:38
quote:elfje12 schreef op 10 mei 2015 @ 19:35:
[...]
He dat is wel balen!
Nee hoor, is niet erg; ik moet morgen en dinsdag werken en dan gaan we met 20 man lekker 5 dagen met de motor naar Frankrijk.
Ik hoop alleen wel dat de weersvoorspellingen beter worden, want voor de 2e helft van de regen geven ze regen op in het gebied waar we zitten.
[...]
He dat is wel balen!
Nee hoor, is niet erg; ik moet morgen en dinsdag werken en dan gaan we met 20 man lekker 5 dagen met de motor naar Frankrijk.
Ik hoop alleen wel dat de weersvoorspellingen beter worden, want voor de 2e helft van de regen geven ze regen op in het gebied waar we zitten.
zondag 10 mei 2015 om 19:39
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 mei 2015 @ 19:38:
[...]
Ik hoop alleen wel dat de weersvoorspellingen beter worden, want voor de 2e helft van de regen geven ze regen op in het gebied waar we zitten.Ik zag net woensdag 37 !!!! graden in de Pyreneeen. Het weer is gek momenteel.
[...]
Ik hoop alleen wel dat de weersvoorspellingen beter worden, want voor de 2e helft van de regen geven ze regen op in het gebied waar we zitten.Ik zag net woensdag 37 !!!! graden in de Pyreneeen. Het weer is gek momenteel.
zondag 10 mei 2015 om 19:40
zondag 10 mei 2015 om 19:41
quote:Star schreef op 10 mei 2015 @ 19:39:
[...]
Ik zag net woensdag 37 !!!! graden in de Pyreneeen. Het weer is gek momenteel.
Hahaha, zo zuidelijk ga ik (godzijdank!) niet
Edit: hoewel ik wel vakanties op de motor heb meegemaakt met dat soort temperaturen. Het is te doen, maar veel hydrateren
[...]
Ik zag net woensdag 37 !!!! graden in de Pyreneeen. Het weer is gek momenteel.
Hahaha, zo zuidelijk ga ik (godzijdank!) niet
Edit: hoewel ik wel vakanties op de motor heb meegemaakt met dat soort temperaturen. Het is te doen, maar veel hydrateren
zondag 10 mei 2015 om 19:43
zondag 10 mei 2015 om 19:44