soa test

12-05-2015 19:13 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, ik ben een meisje van 18 en heb nu een half jaar een relatie voor mijn relatie heb ik mij door de dokter laten testen nu klaagt vriendlief over branderig gevoel tijdens het plassen.. nu heb ik nooit wat gehoord maar normaal met uitslagen word ik gebeld ik neem aan dat ik als de dokter uitslag had mij wel zou benaderen ik kan er neem ik aan vanuit gaan dat ik dus niks had! Vriendlief denkt aan een soa omdat ik vaak.. niet altijd na het vrijen brandig gevoel heb zelf denk ik dat het door de wrijving komt .. kan iemand mij helpen en mijn vraag beantwoorden?

Kus
quote:Nijn5 schreef op 12 mei 2015 @ 20:03:

[...]

Ik dacht nog dat je verdrietig was over TO's gebruik van Nederlands Eigenlijk vooral verdrietig dat ze het zelf niet door heeft
quote:Moiren_ schreef op 12 mei 2015 @ 19:47:

[...]

Dat is wel heel verdrietig.
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 19:29:

[...]

Dat ik na seks een branderig gevoel heb jaa dat is bij mij normaal door de wrijfing. Staat toch niet ik heb geen condoom gebruikt?TIP: Gebruik eens wat glijmiddel als het niet zo lekker wrijft.
quote:Moiren_ schreef op 12 mei 2015 @ 19:47:

[...]

Dat is wel heel verdrietig.
quote:Nijn5 schreef op 12 mei 2015 @ 20:03:

[...]

Ik dacht nog dat je verdrietig was over TO's gebruik van Nederlands Volgens mij had ik niet een reactie gevraagdt over mijn nederlands ;)
quote:Bieb2.0 schreef op 12 mei 2015 @ 20:08:

[...]

TIP: Gebruik eens wat glijmiddel als het niet zo lekker wrijft.Gaan we doen thanks voor je tip
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 20:17:

[...]

Volgens mij had ik niet een reactie gevraagdt over mijn nederlands ;)Je hoeft er ook niet om te vragen om het te krijgen
quote:ikbenmeereentje schreef op 12 mei 2015 @ 20:10:

[...]

haha oh dat vinden ze grappig ga even reageren op iemand anders zijn of haar forum als je toch met onzin komt dankje!
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 20:17:

[...]

Volgens mij had ik niet een reactie gevraagdt over mijn nederlands ;)Dit is wel heel erg, TO, dit doet pijn aan mijn ogen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 20:20:

[...]

haha oh dat vinden ze grappig ga even reageren op iemand anders zijn of haar forum als je toch met onzin komt dankje!

Ik ben gewoon grappig

En het is topic, een forum is het hele geheel aan topics.
quote:Moiren_ schreef op 12 mei 2015 @ 20:19:

[...]

Je hoeft er ook niet om te vragen om het te krijgen reageer dan even op andermans topic ;) haha dan kan je mooi op alle reageren en mijne overslaan bijdehand! ! ;) jullie zijn natuurlijk perfect
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 20:21:

[...]

reageer dan even op andermans forum ! ;) jullie zijn natuurlijk perfectTopic.
quote:Moiren_ schreef op 12 mei 2015 @ 20:22:

[...]

Topic.Reageer op een ander topic bijdehand mokkel. Niks te doen ofso? Beetje dom reageren op alles! Jij bent mn aandacht geen eens waard kook gaar in je eigen shit! Beetje klaar met zulk gedrag hier ga ik niet eens meer op in! Bedankt voor je tips, toen je nog serieus was. Bye.
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 20:24:

[...]

Reageer op een ander topic bijdehand mokkel.

Doe ik ook.

Niks te doen ofso?

Nee

Beetje dom reageren op alles!

Ik reageer vrij intelligent zelfs.

Jij bent mn aandacht geen eens waard kook gaar in je eigen shit! Beetje klaar met zulk gedrag hier ga ik niet eens meer op in! Bedankt voor je tips, toen je nog serieus was. Bye.Graag gedaan!
To, even on topic, wellicht kan het ook een schimmel infectie zijn waar jullie beiden last van hebben. of iets anders. in ieder geval, zoals al eerder geadviseerd, huisarts voor beiden. succes
Branderig gevoel kan inderdaad duiden op een SOA. Dus laten testen. En als jij het al heb laten doen en hij heeft nu ook last van een branderig gevoel dan moet hij zich laten testen. Hij kan elders ook wat opgelopen hebben. Of heeft het al lang opgelopen zonder er zelf last van te hebben. Dat kan. Dat is het gemene van sommige soa's.

Maar als vrouw ben je de sigaar als je later aan kinderen wil beginnen. Sommige SOA's kunnen, als ze ongemerkt door kunnen woekeren, onvruchtbaarheid veroorzaken.

Dus niet je kop in het zand steken.
Haha voel je niet zo aangevallen to, je openingspost is nou eenmaal lastig te lezen zonder leestekens .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven