soa test
dinsdag 12 mei 2015 om 19:13
Hee allemaal, ik ben een meisje van 18 en heb nu een half jaar een relatie voor mijn relatie heb ik mij door de dokter laten testen nu klaagt vriendlief over branderig gevoel tijdens het plassen.. nu heb ik nooit wat gehoord maar normaal met uitslagen word ik gebeld ik neem aan dat ik als de dokter uitslag had mij wel zou benaderen ik kan er neem ik aan vanuit gaan dat ik dus niks had! Vriendlief denkt aan een soa omdat ik vaak.. niet altijd na het vrijen brandig gevoel heb zelf denk ik dat het door de wrijving komt .. kan iemand mij helpen en mijn vraag beantwoorden?
Kus
Kus
dinsdag 12 mei 2015 om 20:24
quote:Moiren_ schreef op 12 mei 2015 @ 20:22:
[...]
Topic.Reageer op een ander topic bijdehand mokkel. Niks te doen ofso? Beetje dom reageren op alles! Jij bent mn aandacht geen eens waard kook gaar in je eigen shit! Beetje klaar met zulk gedrag hier ga ik niet eens meer op in! Bedankt voor je tips, toen je nog serieus was. Bye.
[...]
Topic.Reageer op een ander topic bijdehand mokkel. Niks te doen ofso? Beetje dom reageren op alles! Jij bent mn aandacht geen eens waard kook gaar in je eigen shit! Beetje klaar met zulk gedrag hier ga ik niet eens meer op in! Bedankt voor je tips, toen je nog serieus was. Bye.
dinsdag 12 mei 2015 om 20:25
quote:meisjehartje12 schreef op 12 mei 2015 @ 20:24:
[...]
Reageer op een ander topic bijdehand mokkel.
Doe ik ook.
Niks te doen ofso?
Nee
Beetje dom reageren op alles!
Ik reageer vrij intelligent zelfs.
Jij bent mn aandacht geen eens waard kook gaar in je eigen shit! Beetje klaar met zulk gedrag hier ga ik niet eens meer op in! Bedankt voor je tips, toen je nog serieus was. Bye.Graag gedaan!
[...]
Reageer op een ander topic bijdehand mokkel.
Doe ik ook.
Niks te doen ofso?
Nee
Beetje dom reageren op alles!
Ik reageer vrij intelligent zelfs.
Jij bent mn aandacht geen eens waard kook gaar in je eigen shit! Beetje klaar met zulk gedrag hier ga ik niet eens meer op in! Bedankt voor je tips, toen je nog serieus was. Bye.Graag gedaan!
woensdag 13 mei 2015 om 09:31
Branderig gevoel kan inderdaad duiden op een SOA. Dus laten testen. En als jij het al heb laten doen en hij heeft nu ook last van een branderig gevoel dan moet hij zich laten testen. Hij kan elders ook wat opgelopen hebben. Of heeft het al lang opgelopen zonder er zelf last van te hebben. Dat kan. Dat is het gemene van sommige soa's.
Maar als vrouw ben je de sigaar als je later aan kinderen wil beginnen. Sommige SOA's kunnen, als ze ongemerkt door kunnen woekeren, onvruchtbaarheid veroorzaken.
Dus niet je kop in het zand steken.
Maar als vrouw ben je de sigaar als je later aan kinderen wil beginnen. Sommige SOA's kunnen, als ze ongemerkt door kunnen woekeren, onvruchtbaarheid veroorzaken.
Dus niet je kop in het zand steken.