egypte in december

19-05-2015 11:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

We zijn aan het kijken voor een bestemming in december. We willen een weekje zon, all inclusive en niet zoveel doen.

Een temperatuur van ongeveer 25 gr zou lekker zijn.

Wat zijn de ervaringen met Hurghada in december?

Of heeft iemand nog een andere tips?
quote:longwayhome schreef op 20 mei 2015 @ 10:51:

Ik kan me voorstellen dat je voor een week niet naar het Caribisch gebied gaat!Da's anders prima te doen hoor! Het is maar een paar uur langer vliegen en je krijgt er 'n hoop meer gezelligheid voor terug. Veel toffere mensen dan de opdringerige soms zelfs agressieve Egyptenaren.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 20 mei 2015 @ 12:45:

[...]

Da's anders prima te doen hoor! Het is maar een paar uur langer vliegen en je krijgt er 'n hoop meer gezelligheid voor terug. Veel toffere mensen dan de opdringerige soms zelfs agressieve Egyptenaren.Het is dubbel zo lang vliegen en je hebt er flink meer tijdsverschil waar je ook een paar dagen aan moet wennen. Ik begrijp dat deze dame dat de moeite niet waar vind voor een weekje.
Ik vond Egypte al lang vliegen voor een weekje, daarom zijn wij 2 weken gegaan.
Ik ben eind november in Hurghada geweest, was ongeveer 30 graden, s savonds ook nog lekker om buiten te zitten. Er kunnen veel russen zitten, ligt er maar net aan in welk hotel je zit.

Egypte is niet enorm vies hoor, is vergelijkbaar met Turkije, Cyprus, noem al die toeristische landen maar op.

Bevolking valt reuze mee, het is maar net hoe je er zelf op reageert. Verkopers duidelijk zijn, zeg gewoon 'nee, bedankt' en loop door.

Zoek een goed hotel met lekker eten uit, dat scheelt al een hoop!

Ohja, mijn vriend en ik hebben 2x in Hurghada gegeten. 'S avonds kan je heerlijk bij de haven eten, heel veel leuke restaurantjes die écht goed zijn en enorm betaalbaar! Echt een aanrader.
Een leven zonder zorgen, dat is pas leven.
Ik ben nog nooit in Egypte geweest, maar wel de afgelopen 2 jaar in de kerstvakantie op een Canarisch eiland.

Wij vonden het er prima weer. Het is alleen niet helemaal zonzeker. We hebben beide keren ongeveer 2 dagen in onze vakantie wat minder mooi weer gehad. Laatste keer was het ook echt een paar dagen behoorlijk fris (lees: ca 18-20 graden, dus valt nog mee) en winderig. Wij zaten er niet mee, omdat we altijd van alles ondernemen en dat kan prima als het wat minder goed weer is. Maar we hebben ook een paar dagen met 25 graden op het strand en bij het zwembad gezeten.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven