Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Micchan! Je werd gemist!
Life is short. Eat dessert first.
Gatti,

Herkenbaar wat je zegt over dat 'er leek niks aan de hand'. Hier n andere situatie, maar ook hier ging opeens een beerput open.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gek is dat he, dat als je ouder wordt, je ineens een hele andere kijk krijgt op bepaalde situaties in je jeugd.

Ik had onlangs op heel ander vlak zo'n openbaring. Mijn moeder werd op haar 29e weduwe (vader overleed toen hij 34 was, ik was toen 8).

Nooit eerder had ik me beseft wat dat werkelijk voor haar betekend heeft. En ineens kwam dat laatst bij me binnen, BAM!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Waarom wordt dat moderatortopic de hele tijd gewist?

Ik vroeg daar: 'waarom is het niet strafbaar om naar bans voor medeforummers te hengelen?'

Lijkt me 'n zinvoller verbod dan date/seks hengelen afstraffen met een ban.
Shoot first, ask questions later!
Er zijn twee topics van BP 'ter beoordeling offline gehaald', lees ik net in het mod topic.

Ik ben heel benieuwd, want de vorige nicks bestaan gewoon nog, en ja er zijn mensen die aan die nicks hebben gerefereerd, maar of dat banwaardig is in dit geval, vraag ik me toch echt af.

Ik hoop maar dat de mods het grotere geheel zien in dit verhaal, dat iedereen het beste wil voor het kind, zeg maar.
Nou hèhè ze heeft het voor elkaar hoor. Beide topics offline ter beoordeling gehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 22 mei 2015 @ 13:46:

Micchan! Je werd gemist!
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 13:45:

Wat jammer dat ze nu alleen maar uit is op wraak ipv dat ze gaat nadenken over wát er gezegd is en iets doet met de adviezen.

bestpittig in "Centraal Moderatortopic I|"

Arme dochter

Niet meer gezien

De topics 'Kind zuigt haar leeg?' & 'En wéér voer ik voor de 200ste keer hetzelfde gesprek...' zijn ter beoordeling offline gehaald.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 13:56:

Er zijn twee topics van BP 'ter beoordeling offline gehaald', lees ik net in het mod topic.

Ik ben heel benieuwd, want de vorige nicks bestaan gewoon nog, en ja er zijn mensen die aan die nicks hebben gerefereerd, maar of dat banwaardig is in dit geval, vraag ik me toch echt af.

Ik hoop maar dat de mods het grotere geheel zien in dit verhaal, dat iedereen het beste wil voor het kind, zeg maar.Wat denk je zelf?
Ah de topics van BP zijn offline nou de bannenregen kan beginnen..
quote:redbuIIetje schreef op 22 mei 2015 @ 13:53:

Waarom wordt dat moderatortopic de hele tijd gewist?

Ik vroeg daar: 'waarom is het niet strafbaar om naar bans voor medeforummers te hengelen?'

Lijkt me 'n zinvoller verbod dan date/seks hengelen afstraffen met een ban.Je mag in het openbaar niet naar Het Beleid vragen

Alleen: er is geen eenduidig beleid, totaal niet.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 13:59:

[...]

Je mag in het openbaar niet naar Het Beleid vragen

Alleen: er is geen eenduidig beleid, totaal niet.Daarom mag je er ook niet naar vragen !
.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 13:57:

[...]

Niet meer gezien

De topics 'Kind zuigt haar leeg?' & 'En wéér voer ik voor de 200ste keer hetzelfde gesprek...' zijn ter beoordeling offline gehaald.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ze wees erop dat hengelen of hinten naar vorige nicks niet was toegestaan.

Stukje tekst uit de huisregels.

En of de mods dus bannen konden gaan uitdelen.

Waarop Nouschi nog zei: Daarmee geef je dus toe dat dat je vorige nick was.

Ook gewist.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 14:00:

[...]

Waarop Nouschi nog zei: Dus je geeft toe dat dat je vorige nick was?Nee!
Bedankt Miss.I. en hatsetats.

Ik hoop oprecht dat BP hulp zoekt. Dat arme kind is nu in een zo'n kwetsbare leeftijd. En ook voor BP lijkt 't me beter.

Ik had destijds een hele goede uitlaatklep, paardrijden, waar ik me in terug kon trekken. En waar veel discipline nodig was.

Ik stond rond mijn 15e echt op een punt waar 't heel fout kon gaan. Zonder uitlaatklep was dat misschien ook wel gebeurd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 14:00:

[...]

Waarop Nouschi nog zei: Daarmee geef je dus toe dat dat je vorige nick was.

Ook gewist.

Hahaha geweldig!

Maar ja, bannenregen zit er wel aan te komen dus...
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 13:59:

[...]

Alleen: er is geen eenduidig beleid, totaal niet.

Zoals dat weghalen van dat Mein Kampf topic bijvoorbeeld. Dat raakt toch kant noch wal.

Het bestond al jaren, niks aan de hand. En nu whoppa, heel topic opeens weg. Terwijl er nog zát andere topics zijn over Mein Kampf waar niks mee gebeurt. En ook helemaal nergens staat dat je het niet over dat boek mag hebben.

Denk maar niet dat je daar duidelijkheid over gaat krijgen in het modtopic. Ik probeer het niet eens, je hebt zo een waarschuwing of ban aan je broek wegens het ter discussie stellen van het beleid.
.
Ik vind het gesprek over goede intenties vs (grove) opvoed fouten heel interessant. Iets waar ik ook behoorlijk mee geworsteld heb, zowel wb mijn eigen jeugd als bij kids in mijn omgeving. Ik kan er niet zo coulant naar kijken ben ik bang, vooral wanneer er ooknog eens totaal geen zelfreflectie bij komt kijken.
quote:marana schreef op 22 mei 2015 @ 14:03:

[...]

Hahaha geweldig!

Maar ja, bannenregen zit er wel aan te komen dus...Ja ik zit er klaar voor ik heb bij de vorige ban alvast een topic voor bannelingen bij de violen geopend dus dat komt helemaal goed..
dubbel
.
quote:marana schreef op 22 mei 2015 @ 14:03:

[...]

Hahaha geweldig!

Maar ja, bannenregen zit er wel aan te komen dus...

Nou dat lijkt me niet. Dan hadden ze ff eerder in moeten grijpen. Dit suddert al dágen, zo niet wéken.

Ik verwacht een algemene mededeling en een algemene waarschuwing.

Oh ja, en een nieuwe nick natuurlijk
.
Tvp Fijne dag
Gingembre nu het nog kan
quote:Gatti schreef op 22 mei 2015 @ 14:01:

Bedankt Miss.I. en hatsetats.

Ik hoop oprecht dat BP hulp zoekt. Dat arme kind is nu in een zo'n kwetsbare leeftijd. En ook voor BP lijkt 't me beter.

Ik had destijds een hele goede uitlaatklep, paardrijden, waar ik me in terug kon trekken. En waar veel discipline nodig was.

Ik stond rond mijn 15e echt op een punt waar 't heel fout kon gaan. Zonder uitlaatklep was dat misschien ook wel gebeurd.Mijn uitlaatklep was blowen, uitgaan en de slettebak uithangen ;)
Test

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven