Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 mei 2015 om 14:17
vrijdag 22 mei 2015 om 14:19
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 14:17:
Voorpagina Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b ... koopt__Mein_Kampf___.html
Open ff een topic op actueel
Of happy daddy, als hij tenminste nog onder ons is.
Voorpagina Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b ... koopt__Mein_Kampf___.html
Open ff een topic op actueel
Of happy daddy, als hij tenminste nog onder ons is.
.
vrijdag 22 mei 2015 om 14:20
quote:marana schreef op 22 mei 2015 @ 14:17:
Vind het toch wonderlijk dat ze in haar allereerste post onder deze nick schreef dat ze niet met iemand in 1 huis kan wonen, en dat ze dat dan toch probeert met haar dochter...Ze heeft de afgelopen jaren zoveel wonderlijke topics geopend daar is dat nog peanuts bij.
Vind het toch wonderlijk dat ze in haar allereerste post onder deze nick schreef dat ze niet met iemand in 1 huis kan wonen, en dat ze dat dan toch probeert met haar dochter...Ze heeft de afgelopen jaren zoveel wonderlijke topics geopend daar is dat nog peanuts bij.
vrijdag 22 mei 2015 om 14:21
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 13:45:
Wat jammer dat ze nu alleen maar uit is op wraak ipv dat ze gaat nadenken over wát er gezegd is en iets doet met de adviezen.
bestpittig in "Centraal Moderatortopic I|"
Arme dochter
Sowee, wat is daar weer gegumd.
Ik heb ook in dat vreselijke topic gereageerd.
Wat is er gebeurd daar bij de Mods?
Someone fill me in?
Wat jammer dat ze nu alleen maar uit is op wraak ipv dat ze gaat nadenken over wát er gezegd is en iets doet met de adviezen.
bestpittig in "Centraal Moderatortopic I|"
Arme dochter
Someone fill me in?
Huts!
vrijdag 22 mei 2015 om 14:21
Wegens uit het modtopic weggenoordkoreaand val ik hier maar even in herhaling : er is niks vorigs aan die nicks. Die nicks zijn niet geanonimiseerd of gepermaat, die zijn er gewoon nog. En verwijzen naar bestaande forummers mag vooralsnog gewoon, dus.
*disclaimer: ik kan jullie niet garanderen dat de mods deze logische conclusie ook gaan trekken *
*disclaimer: ik kan jullie niet garanderen dat de mods deze logische conclusie ook gaan trekken *
vrijdag 22 mei 2015 om 14:23
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 14:21:
Wegens uit het modtopic weggenoordkoreaand val ik hier maar even in herhaling : er is niks vorigs aan die nicks. Die nicks zijn niet geanonimiseerd of gepermaat, die zijn er gewoon nog. En verwijzen naar bestaande forummers mag vooralsnog gewoon, dus.
Ah! Dus voor hinten naar oude geanonimiseerde nicks kan er niet geband worden.
Goede zaak!
Ah! Dus voor hinten naar oude geanonimiseerde nicks kan er niet geband worden.
Goede zaak!
vrijdag 22 mei 2015 om 14:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:19:
Maarrrrr.... Het zou me net zo min verbazen als er enorm gestuft gaat worden. Heel veel zwarte balkjes.Pittig gewoon moeten staffen toen het gebeurde. Die stafjes zijn óf genegeerd, of ze heeft het niet gedaan en verwacht nu dat de mods zelf alles terug gaan zoeken. Ik had ervoor bedankt, als ik mod was.
Maarrrrr.... Het zou me net zo min verbazen als er enorm gestuft gaat worden. Heel veel zwarte balkjes.Pittig gewoon moeten staffen toen het gebeurde. Die stafjes zijn óf genegeerd, of ze heeft het niet gedaan en verwacht nu dat de mods zelf alles terug gaan zoeken. Ik had ervoor bedankt, als ik mod was.
.
vrijdag 22 mei 2015 om 14:24
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 mei 2015 @ 14:21:
[...]
Someone fill me in?BP heeft net zo lang zitten drammen en janken om bans dat de mods overstag zijn gegaan en haar topics 'ter beoordeling' hebben geparkeerd. En ze hebben een twee (!) jaar oud topic verwijderd over Mein Kampf, omdat dat plotsklaps ongepast was geworden.
[...]
Someone fill me in?BP heeft net zo lang zitten drammen en janken om bans dat de mods overstag zijn gegaan en haar topics 'ter beoordeling' hebben geparkeerd. En ze hebben een twee (!) jaar oud topic verwijderd over Mein Kampf, omdat dat plotsklaps ongepast was geworden.
vrijdag 22 mei 2015 om 14:27
vrijdag 22 mei 2015 om 14:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:26:
Zou je een punt hebben als je staft ( voor trollen ) als iemand onder een en dezelfde naam schrijft dat ze geen kinderen heeft en later dat ze ze wel heeft?
Give it a try.
En dan wordt het hinten naar oude nicks opeens trollhinten. En dat mag wel
Zou je een punt hebben als je staft ( voor trollen ) als iemand onder een en dezelfde naam schrijft dat ze geen kinderen heeft en later dat ze ze wel heeft?
Give it a try.
En dan wordt het hinten naar oude nicks opeens trollhinten. En dat mag wel
.