Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Voorpagina Telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/b ... koopt__Mein_Kampf___.html
Vind het toch wonderlijk dat ze in haar allereerste post onder deze nick schreef dat ze niet met iemand in 1 huis kan wonen, en dat ze dat dan toch probeert met haar dochter...
Reken maar op een bannenregen ivm noemen of hinten naar de vorige nick(s) van bestpittig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 14:17:

Voorpagina Telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/b ... koopt__Mein_Kampf___.html

Open ff een topic op actueel

Of happy daddy, als hij tenminste nog onder ons is.
.
Maarrrrr.... Het zou me net zo min verbazen als er enorm gestuft gaat worden. Heel veel zwarte balkjes.
quote:Micchan schreef op 22 mei 2015 @ 13:57:

[...]

Alles goed met jou?
Life is short. Eat dessert first.
quote:marana schreef op 22 mei 2015 @ 14:17:

Vind het toch wonderlijk dat ze in haar allereerste post onder deze nick schreef dat ze niet met iemand in 1 huis kan wonen, en dat ze dat dan toch probeert met haar dochter...Ze heeft de afgelopen jaren zoveel wonderlijke topics geopend daar is dat nog peanuts bij.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 13:45:

Wat jammer dat ze nu alleen maar uit is op wraak ipv dat ze gaat nadenken over wát er gezegd is en iets doet met de adviezen.

bestpittig in "Centraal Moderatortopic I|"

Arme dochter

Sowee, wat is daar weer gegumd.

Ik heb ook in dat vreselijke topic gereageerd.

Wat is er gebeurd daar bij de Mods?

Someone fill me in?
Huts!
Wegens uit het modtopic weggenoordkoreaand val ik hier maar even in herhaling : er is niks vorigs aan die nicks. Die nicks zijn niet geanonimiseerd of gepermaat, die zijn er gewoon nog. En verwijzen naar bestaande forummers mag vooralsnog gewoon, dus.

*disclaimer: ik kan jullie niet garanderen dat de mods deze logische conclusie ook gaan trekken *
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 14:21:

Wegens uit het modtopic weggenoordkoreaand val ik hier maar even in herhaling : er is niks vorigs aan die nicks. Die nicks zijn niet geanonimiseerd of gepermaat, die zijn er gewoon nog. En verwijzen naar bestaande forummers mag vooralsnog gewoon, dus.

*disclaimer: ik kan jullie niet garanderen dat de mods deze logische conclusie ook gaan trekken *

Ah! Dus voor hinten naar oude geanonimiseerde nicks kan er niet geband worden.

Goede zaak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:19:

Maarrrrr.... Het zou me net zo min verbazen als er enorm gestuft gaat worden. Heel veel zwarte balkjes.Pittig gewoon moeten staffen toen het gebeurde. Die stafjes zijn óf genegeerd, of ze heeft het niet gedaan en verwacht nu dat de mods zelf alles terug gaan zoeken. Ik had ervoor bedankt, als ik mod was.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:19:

Maarrrrr.... Het zou me net zo min verbazen als er enorm gestuft gaat worden. Heel veel zwarte balkjes.niet aan te beginnen, SK werd al genoemd op de 2e bladzijde, van de 20 of zo...
hahaha zie wat bp nou allemaal doet in het modtopic
quote:marana schreef op 22 mei 2015 @ 14:23:

[...]

niet aan te beginnen, SK werd al genoemd op de 2e bladzijde, van de 20 of zo...Ze heeft zelf al een begin gemaakt, hoor. Zie modtopic.
quote:Nouschi schreef op 22 mei 2015 @ 13:56:

Nou hèhè ze heeft het voor elkaar hoor. Beide topics offline ter beoordeling gehaald.Wel zonde, want er stonden heel veel goede en bruikbare adviezen in. Mensen hebben er heel veel tijd en moeite aan besteed om mee te denken met BP.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 mei 2015 @ 14:21:

[...]

Sowee, wat is daar weer gegumd.

Ik heb ook in dat vreselijke topic gereageerd.

Wat is er gebeurd daar bij de Mods?

Someone fill me in?BP heeft net zo lang zitten drammen en janken om bans dat de mods overstag zijn gegaan en haar topics 'ter beoordeling' hebben geparkeerd. En ze hebben een twee (!) jaar oud topic verwijderd over Mein Kampf, omdat dat plotsklaps ongepast was geworden.
Zou je een punt hebben als je staft ( voor trollen ) als iemand onder een en dezelfde naam schrijft dat ze geen kinderen heeft en later dat ze ze wel heeft?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:26:

Zou je een punt hebben als je staft ( voor trollen ) als iemand onder een en dezelfde naam schrijft dat ze geen kinderen heeft en later dat ze ze wel heeft?Nee dat valt waarschijnlijk onder het wegens herkenbaarheid veranderen van details..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:26:

Zou je een punt hebben als je staft ( voor trollen ) als iemand onder een en dezelfde naam schrijft dat ze geen kinderen heeft en later dat ze ze wel heeft?

Give it a try.

En dan wordt het hinten naar oude nicks opeens trollhinten. En dat mag wel
.
Dankzij BP kom ik voor het eerst op het napraattopic. Het werd tijd voor een fijne dag!
BP zegt dat ze hier niet kan staffen...
Ik had net 'n waarschuwing voor offtopic in moderatortopic. Iedereen wordt daar toch gewist wegens offtopic?
Shoot first, ask questions later!
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 14:28:

[...]

Give it a try.

En dan wordt het hinten naar oude nicks opeens trollhinten. En dat mag wel Precies.
Thx Lady!

Dan wacht ik maar af of ik geband word.

In de tussentijd ga ik mijn oranje jas aantrekken en buitenspelen.
Huts!
quote:vivapimpelmees schreef op 22 mei 2015 @ 14:29:

BP zegt dat ze hier niet kan staffen...je kunt niet staffen in een gesloten topic, en de quotes komen dus allemaal uit het net gesloten deeltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven