Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:redbuIIetje schreef op 22 mei 2015 @ 14:31:

Ik had net 'n waarschuwing voor offtopic in moderatortopic. Iedereen wordt daar toch gewist wegens offtopic?Maar niet iedereen krijgt - elke keer - een waarschuwing. Heeft te maken met de hormonen van de mods, je banverleden, je gunfactor en een wel of niet lekkere, geile avatar en of je afspraken hebt gemaakt met de oppermoT.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:redbuIIetje schreef op 22 mei 2015 @ 14:31:

Ik had net 'n waarschuwing voor offtopic in moderatortopic. Iedereen wordt daar toch gewist wegens offtopic?

Ja, en dan kun je uitgegumd worden, waarschuwing of ban krijgen.

Lachen en zwaaien mag daar ook niet.

Kreeg ik 24 uur voor.

Voor:
Ik vind het zonde dat het topic weg is.

Er stonden zoveel goede adviezen in.

Ik hoop maar dat ze alles opgeslagen heeft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 14:33:

[...]

Maar niet iedereen krijgt - elke keer - een waarschuwing. Heeft te maken met de hormonen van de mods, je banverleden, je gunfactor en een wel of niet lekkere, geile avatar en of je afspraken hebt gemaakt met de oppermoT.Competenties en ervaring.
Dan vraag je of je topic verwijderd kan worden en dan halen ze het offline en dan ga je vervolgens zelf een pagina vol zitten quoten met wat er allemaal gezegd is. Schiet mij maar lek hoor, maar dan breng je het toch alsnog zelf weer allemaal onder de aandacht?

Ze zou haar energie moeten steken in zichzelf en de relatie met haar dochter met alle adviezen die zijn gegeven.

En niet alle energie moeten steken in een wraakactie omdat men haar verhaal herkend heeft.

Waarom ziet ze zelf niet in dat iedereen eigenlijk het beste voor heeft met haar kind?

Of zou dat zijn omdat ze alleen het beste met zichzelf voor heeft en niet met haar dochter, waar ze een hekel aan lijkt te hebben?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nou mooi hoor, officiële waarschuwing voor off topic gaan. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn gezien alle zwarte balkjes in het moderatortopic
quote:Flashy schreef op 22 mei 2015 @ 14:33:

Ik vind het zonde dat het topic weg is.

Er stonden zoveel goede adviezen in.

Ik hoop maar dat ze alles opgeslagen heeft.Ijdele hoop. Maar hoop doet leven.
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 14:33:

[...]

Ja, en dan kun je uitgegumd worden, waarschuwing of ban krijgen.

Lachen en zwaaien mag daar ook niet.

Kreeg ik 24 uur voor.

Voor:

Bizar!

De term die me daarbij te binnen schiet zal ik hier maar niet schrijven, want die zal je ook wel niet meer mogen bezigen op dit forum.
Shoot first, ask questions later!
quote:Anyco schreef op 22 mei 2015 @ 14:35:

Nou mooi hoor, officiële waarschuwing voor off topic gaan. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn gezien alle zwarte balkjes in het moderatortopic Ik ben meerdere malen uitgegumd maar zie nog geen waarschuwing.
Ja bizar hè MissInnuendo! Ik snap echt niet dat ze alles nu zelf weer aan het plaatsen is.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 14:35:

Waarom ziet ze zelf niet in dat iedereen eigenlijk het beste voor heeft met haar kind?

Omdat dat een ongelooflijk moeilijk inzicht is, nog moeilijker dan het inzicht dat haar kind gewoon een kind/puber is met een hekel aan regeltjes
quote:redbuIIetje schreef op 22 mei 2015 @ 14:36:

[...]

Bizar!

De term die me daarbij te binnen schiet zal ik hier maar niet schrijven, want die zal je ook wel niet meer mogen bezigen op dit forum.Oo, die term heb ik tijden geleden ook eens gebezigd (toen was er nog een ander modteam) en toen kreeg ik een perma.
quote:[message=18765433,noline]Miss.Innuend

Of zou dat zijn omdat ze alleen het beste met zichzelf voor heeft en niet met haar dochter, waar ze een hekel aan lijkt te hebben?

Serieuze vraag?

Ze werkt bijv. niet omdat ze zo'n last van zweetvoeten heeft. Het gaat verder dan dat. En dat zal de oorzaak zijn van veel van haar problemen.
Nou, ik moet de deur uit, ik merk het wel allemaal.

Nogmaals, ik hoop maar dat de mods het grotere geheel bekijken en dat men eigenlijk het beste voor heeft met dat kind in dit verhaal.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Present, fijne dag iedereen, later!
Is er al eens geprobeerd om dit te melden bij bv jeugdzorg?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 14:37:

[...]

Ik ben meerdere malen uitgegumd maar zie nog geen waarschuwing.

Ja hoor

Ik voel me nou net calimero
quote:Anyco schreef op 22 mei 2015 @ 14:35:

Nou mooi hoor, officiële waarschuwing voor off topic gaan. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn gezien alle zwarte balkjes in het moderatortopic Haha, ik ook! Moest even 3 x kijken, vond het zo bizar. Maar hier kunnen we dus ongestoord napraten?
quote:hatsetats schreef op 22 mei 2015 @ 14:44:

Is er al eens geprobeerd om dit te melden bij bv jeugdzorg?Niemand weet geloof ik waar ze woont dus dan wordt dat moeilijk.
quote:hatsetats schreef op 22 mei 2015 @ 14:44:

Is er al eens geprobeerd om dit te melden bij bv jeugdzorg?

Hoe wil je dat doen dan?

Bezorgde Viva forummer:

"Hallo Jeugdzorg, Ik wil graag een melding doen. BestPittig hier op het Viva forum lijkt niet zo best met haar kind om te gaan. Als ze tenminste dezelfde is als Schouderklopje"

Jeugdzorg: ?

Bezorgde Viva forummer:

"Nee, ik weet niet hoe ze heet, waar ze woont en of het wel echt waar is allemaal. Oh, u kunt niks doen? Wat laks, hier ga ik een topic over openen!!!!"
O ja, nieuw topic natuurlijk, ik vond het ineens al zo rustig daarzo.

En ik zag Micch, hoi Micch.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Hallo.
Zou nou niemand haar ooit herkend hebben?

Ze schreef zoveel specifieke informatie over haar eigen leven, dat van kind en ook over haar man en zijn familie. Alles bij elkaar zou je haar direct herkennen, als je haar kent. Oh ja, een foto heeft ze ook nog eens geplaatst.

En dan klaagt zij over privacy-schending? Als iemand alleen maar haar ándere schuilnaam noemt?
.
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 14:51:

Zou nou niemand haar ooit herkend hebben?

Ze schreef zoveel specifieke informatie over haar eigen leven, dat van kind en ook over haar man en zijn familie. Alles bij elkaar zou je haar direct herkennen, als je haar kent.Dat denk ik ook wel.
Ik hoop 1 ding en dat is dat bestpittig niet haar zin krijgt met d'r geleur om bannen. Als er eentje een ban verdiend dan is zij het wel met het stuk maken van d'r kind, bah!

En het raakt me omdat onze jongste ook echt heel niet makkelijk is, daar zijn we keihard mee aan het werk en kost bakken met energie maar ik zie heus wel dat hij zichzelf zo vreselijk in de weg zit. Kan me niet voorstellen dat ik zo over mijn zoon zou schrijven zoals bestpittig over haar kind schrijft. Ik krijg daar een heel naar gevoel van in mijn buik, het arme kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven