Geld & Recht alle pijlers

advies

22-05-2015 16:04 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me al een tijdje iets af.

wij hebben een vaste lasten per maand van 3100 euro... Daar zit dan wel 680 euro aan kinderalimentatie bij wat mijn man betaald voor zijn kinderen.

Maar dan nog lijkt mij dit errug hoog.

Ik zou heel graag een keer iemand hier naar willen laten kijken. Om te kijken of we bijvoorbeeld niet iets dubbel hebben of wat goedkoper kan.

Maar dan nu concreet mijn vraag wie of welke instantie zou dat willen en kunnen doen?

Budgetcoaches zijn volgens mij voor mensen die diep in de ellende zitten

ik heb gewoon geen idee

misschien 1 van jullie wel

dank jullie wel alvast
quote:dikkiedik1980 schreef op 22 mei 2015 @ 16:26:

kpn mobiel man

Vodafone mobiel ik

simpel mobiel kind

ziggo is televisie internetEen kind met een abonnement van bijna 18 euro? Dat is onnodig en veel te veel. Hier mogen kinderen pas een abbonement als ze verdienen. Tot die tijd doen ze het maar met prepaid voor bellen en een wifi voor het internet. Ook je eigen abbonement is veel duurder dan nodig. Daar kun je echt op bezuinigen.
80e Ziggo is ook veel.... 45 is ook prima als basis abbo.
Er is ook een handige 30 dagen challenge app waar je iedere dag een tip krijgt om te besparen, dat zou misschien ook een goed overzicht zijn waarbij je inzicht krijgt in de uitgaven en ook ziet hoe je kunt besparen.
Ik had ooit dit topic geopend om vaste lasten te vergelijken, misschien heb je er wat aan.
Mannetjes zijn er vooral om zelf rijk te worden en om je valse zekerheden aan te praten. Neem geen verzekeringen of financiele producten af die jezelf niet begrijpt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven