Vakantieveiling

23-05-2015 09:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames en Heren,

sinds vorige week heb ik per ongeluk een bod gezet van 320 euro via vakantieveilingen, op zich is het redelijk goedkoop voor 2 personen naar venetie in italie inclusief vliegticket.

alleen de probleem is.

ik ben er niet in staat om te gaan, en ik kan het niet weigeren.

weet iemand toevallig een raad?

of heeft iemand interesse?
Hoezo dan per ongeluk?
In de voorwaarden staat dat je bod bindend is en dat je sowieso moet betalen.
TO dacht een koopje te hebben en heeft nu de kleine lettertjes gelezen. Of de recensies
Hoezo per ongeluk? je voert toch zelf een bedrag in en klinkt op bieden?

Waarom bied je op iets voor je kijkt of je kunt?
Heb je geen ouders, vrienden, of andere familie die kan/wil gaan?

Of iemand die een duur cadeau verdient (40 jarig huwelijk van je ouders).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hopen dat je overboden wordt en anders zal je het af moeten nemen. Evt verkopen op marktplaats, maar dat levert waarschijnlijk verlies op.
Bod is bindend en kan niet per ongeluk geplaatst zijn aangezien je dit moet bevestigen.. En leer Nederlands!
Kun je met 'n anonieme proxy niet 'n fake account maken en je eigen bod overbieden?
Shoot first, ask questions later!
Hoezo per ongeluk?

Om te bieden moet je inloggen. Een bedrag intoetsen en bevestigen. Door jouw suffe gedrag loopt een ander die dit wel graag wilde hebben dit mis.

Je zal dus gewoon moeten betalen en dan nooit meer inloggen op vakantie veilingen. Dan overkomt het je niet nog een keer.
Vind het trouwens wel 'n oerdomme actie van je te bieden terwijl je niet eens checkt of je wel kan....
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 23 mei 2015 @ 09:40:

Kun je met 'n anonieme proxy niet 'n fake account maken en je eigen bod overbieden?Iedereen gilt altijd moord en brand over oplichting bij veilingsites zodra hun bod steeds overboden wordt of wanneer de beschikbaarheid niet zo gunstig blijkt....maar zelf fraude plegen daar hebben we blijkbaar helemaal geen moeite mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zo iets doe je niet per ongeluk helaas voor jou
Hier kun je niet onderuit.

Stel dat het via bebsy gaat de vakantie, kun je hem wel verzetten. Kost extra, maar kan je alsnog gaan.
Dat kan echt niet perongeluk aangezien je moet drukken en daarna nog eens bevestigen.

Eerst dus kijken of je uberhaupt wel kan voordat je met je vingers op een knop druk.

Je kan niks, alleen hopen dat je overboden wordt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:redbuIIetje schreef op 23 mei 2015 @ 09:40:

Kun je met 'n anonieme proxy niet 'n fake account maken en je eigen bod overbieden?

Dat lijkt me onmogelijk, gok zo dat je echt wel kunnen achterhalen wie erachter zit. Kun je alsnog het hogere bod gaan betalen.

En bovendien is het dikke fraude.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik neem aan dat ze al ''gewonnen'' heeft. Dus het overbieden kan dan niet meer. En per ongeluk, hoe werkt dat dan, per ongeluk. Je vult toch zelf je naam in en bedrag. Lijkt mij niet dat er een oplossing is, behalve betalen en dan niet gaan of zoals iemand al zei, cadeau doen aan iemand.
Duur ongelukje
quote:viva-amber schreef op 23 mei 2015 @ 09:41:

[...]

Iedereen gilt altijd moord en brand over oplichting bij veilingsites zodra hun bod steeds overboden wordt of wanneer de beschikbaarheid niet zo gunstig blijkt....maar zelf fraude plegen daar hebben we blijkbaar helemaal geen moeite mee.Je weet tegen wie je het hebt toch? Ze neemt het wel vaker niet zo nauw met regeltjes enz.
Volgens miji kun je een gekochte veiling herroepen.

Die voorwaarden moeten ook op hun website staan.

En er geldt altijd een bedenktijd voor internetaankopen, ik weet alleen niet of dat ook voor veilingen geldt.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Nee dat geld niet voor veilingen en ook niet voor op maat gema a kte en gepersonaliseerde produkten.
Helaas...

Heb je een veiling met een product gewonnen? (dat wil zeggen: een boek, scheermesjes, stofzuiger e.d.)

Je hebt het recht een veiling waarmee je een product hebt gewonnen binnen 14 dagen te annuleren.

Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn vakanties, hotelovernachtingen, kaartjes voor pretparken e.d.

Let op! Dit gaat om een veiling met een product zoals een stofzuiger of een boek en niet om vakanties, hotelovernachtingen, kaartjes voor pretparken etc. Andere verzoeken tot annuleren worden niet in behandeling genomen.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Tsja.. Je zult naar Ventie toe moeten. Geniet ervan!
Wanneer is het? Ik wil hem voor 20 euro wel van je overnemen
Zonder oorzaak geen gevolg
Per ongeluk

Je hebt PER ONGELUK geboden en toen PER ONGELUK op bevestigen gedrukt? Bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven