Cadeau tips

23-05-2015 20:31 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Mijn vriend is 1 maand geleden naar Amerika vertrokken voor zijn pilotenopleiding. Hij blijft daar ongeveer 7 maanden. vorige week had hij als verrassing rozen laten leveren bij mij thuis. Ik zou hem ook graag willen verrassen maar ik weet niet hoe aangezien ik hem niet kan gaan bezoeken wegens school, vakantiewerk, ... heeft iemand leuke ideetjes die ik kan opsturen naar Arizona Fenix?

bedankt!
is het niet phoenix? Komt zo lullig over als het niet aankomt.
Ga hem bezoeken. School is bijna afgelopen en je gaat toch niet de hele zomer werken? Je kunt op z'n minst 2 weken vrij nemen om op vakantie te gaan. Dus boek 'n ticket en trakteer 'm op jouw aanwezigheid.
Shoot first, ask questions later!
quote:Tuorrebout schreef op 23 mei 2015 @ 20:34:

is het niet phoenix? Komt zo lullig over als het niet aankomt.Oeps ja
Omdat hij jou verrast betekent het niet dat je gelijk wat terug moet doen natuurlijk! Enne, een leuke kaart is altijd goed.
Hollandse dingen opsturen? Snoep of wat anders wat hij daar moet missen. Ik stuur een paar keer per jaar drop, chocola en hagelslag (maar ook surinaamse kruiden, voor iemand potjes salmiakpoeder, ander iemand bepaalde mentholsnoep etc) naar mensen op.

Spullen uit de hema. H&m hebben ze daar ook niet overal. Etc.

Maakt niet uit wat je stuurt, een pakket met persoonlijke dingen is altijd leuk.
Je kunt natuurlijk ook iets op een Amerikaanse website bestellen, dat scheelt nogal verzendkosten. Als je een creditcard of paypal hebt wil dat prima. Ik heb laatst mijn moeder en haar vriend (die in Amerika wonen) een dinerbon gegeven van hun favoriete restaurant. Kon ik gewoon digitaal verzenden Wat vindt je vriend leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven