Cadeau tips
zaterdag 23 mei 2015 om 20:31
Hallo!
Mijn vriend is 1 maand geleden naar Amerika vertrokken voor zijn pilotenopleiding. Hij blijft daar ongeveer 7 maanden. vorige week had hij als verrassing rozen laten leveren bij mij thuis. Ik zou hem ook graag willen verrassen maar ik weet niet hoe aangezien ik hem niet kan gaan bezoeken wegens school, vakantiewerk, ... heeft iemand leuke ideetjes die ik kan opsturen naar Arizona Fenix?
bedankt!
Mijn vriend is 1 maand geleden naar Amerika vertrokken voor zijn pilotenopleiding. Hij blijft daar ongeveer 7 maanden. vorige week had hij als verrassing rozen laten leveren bij mij thuis. Ik zou hem ook graag willen verrassen maar ik weet niet hoe aangezien ik hem niet kan gaan bezoeken wegens school, vakantiewerk, ... heeft iemand leuke ideetjes die ik kan opsturen naar Arizona Fenix?
bedankt!
zaterdag 23 mei 2015 om 20:48
Hollandse dingen opsturen? Snoep of wat anders wat hij daar moet missen. Ik stuur een paar keer per jaar drop, chocola en hagelslag (maar ook surinaamse kruiden, voor iemand potjes salmiakpoeder, ander iemand bepaalde mentholsnoep etc) naar mensen op.
Spullen uit de hema. H&m hebben ze daar ook niet overal. Etc.
Maakt niet uit wat je stuurt, een pakket met persoonlijke dingen is altijd leuk.
Spullen uit de hema. H&m hebben ze daar ook niet overal. Etc.
Maakt niet uit wat je stuurt, een pakket met persoonlijke dingen is altijd leuk.
zaterdag 23 mei 2015 om 21:17
Je kunt natuurlijk ook iets op een Amerikaanse website bestellen, dat scheelt nogal verzendkosten. Als je een creditcard of paypal hebt wil dat prima. Ik heb laatst mijn moeder en haar vriend (die in Amerika wonen) een dinerbon gegeven van hun favoriete restaurant. Kon ik gewoon digitaal verzenden Wat vindt je vriend leuk?