Geld & Recht alle pijlers

Korting bij Carpet Right

24-05-2015 09:12 20 berichten
Carpetright heeft nu een actie, 21% korting op alles.

We waren daar gisteren eigenlijk alleen maar even om te oriënteren maar toen vertelde de verkoper dat we ook van die korting gebruik kunnen maken als we nu alvast een bestelling doen en het dan pas over een half jaar komen halen. We moeten dan alleen wel een kleine aanbetaling doen, maar we kunnen daarna dan gewoon nog nadenken over de kleur etc.

Opzich klonk het wel goed, maar ik vroeg me wel af: is dit inderdaad een goede korting of hebben ze wel eens betere acties?? Want ik weet dat ze vrij regelmatig acties hebben, maar wat het maximale kortingsbedrag is weet ik eigenlijk niet...
Alle reacties Link kopieren
ze geven altijd korting.....!
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ja al jaren...
volgens mij een prima korting.
Die korting is zo vaak... Ik zou gewoon wachten tot je het nodig hebt.

Misschien vind je tegen die tijd iets heel anders mooi bij een andere winkel.
Elk weekend hebben ze kortingacties bij deze zaak. Laat je niet vastleggen voor over een half jaar, zo goed gaat het niet met dit bedrijf.
Je gaat toch niet nu iets bestellen om pas over een half jaar te halen? In die 6 maanden kan er veel veranderen, ondertussen zit je wel vast aan Carpet Right. Het is wel een slimme verkooptruc van ze, waar ongetwijfeld mensen in zullen trappen.
Wat betreft verf en vloeren is er altijd overal wel een aanbieding. Laat je niet vastleggen. Voor echt goeie kortingen kan je in mijn ervaring het best naar een restpartij vragen/kijken.
Verkooptruc. Trap er niet in. Ze hebben altijd kortingsacties, overal. Nooit de volle mep betalen in dat soort zaken.
Niet doen
De sticker "alleen deze week" hangt al zo lang op de ruit dat ze hem nooit meer los kunnen krijgen.

Ze hebben echt altijd korting.

Een aanbetaling doen is trouwens akkoord gaan met de aankoop, dus dan is hij definitief.
quote:Rubber_Ducky schreef op 24 mei 2015 @ 10:31:

De sticker "alleen deze week" hangt al zo lang op de ruit dat ze hem nooit meer los kunnen krijgen.

Ze hebben echt altijd korting.

.

Dit! Moet altijd wel even lachen als ik die reclame voorbij zie komen.

Heb precies dezelfde ervaring gehad daar. Opdringerig. Je echt het gevoel willen geven dat je nu moet toeslaan want morgen betaal je veel meer!

Dikke onzin.

Die korting kun je altijd wel bedingen en anders ga je toch gewoon een deur verder?

Hier zijn wij uiteindelijk bij een lokale stoffeerder beland. Dacht vantevoren dat hij veel duurder zou zijn maar dat bleek erg mee te vallen. Zeker wanneer je kijkt naar de kwaliteit (duidelijk beter).
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ze doen niet anders dan zgn stunten met kortingen.

Staar je niet blind op CR, zó goedkoop zijn ze niet.

Wat Vera ook al zegt, prijs/kwaliteit verhouding is ook niet om over naar huis te schrijven.
Wij hebben heel mooi laminaat van hun ook goede kwaliteit dus het kan wel goed zijn. Korting is er echter altijd.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 mei 2015 @ 11:56:

Ze doen niet anders dan zgn stunten met kortingen.

Staar je niet blind op CR, zó goedkoop zijn ze niet.

Wat Vera ook al zegt, prijs/kwaliteit verhouding is ook niet om over naar huis te schrijven.Ik heb net ook even bij de Gamma gekeken en daar is het standaard al goedkoper dan bij de Carpetright, zag ik net...
Hier laatst ook binnen geweest. Als we direct zouden besluiten kregen we 100 euro extra korting. Ik ben zo blij dat we er niet ingestonken zijn! We hebben uiteindelijk namelijk precìes hetzelfde laminaat elders gekocht voor 7 euro per m2 goedkoper! We hadden 50 m2 nodig dus tel uit je winst!
Wij hebben het uiteindelijk ook (nog) niet gedaan.... Inderdaad omdat het bij andere winkels toch wel stukken goedkoper is!
quote:Bumba1985 schreef op 24 mei 2015 @ 12:38:

[...]

Ik heb net ook even bij de Gamma gekeken en daar is het standaard al goedkoper dan bij de Carpetright, zag ik net...
Ze geven helemaal geen korting, ze roepen dat alleen. En ze zetten het op de offerte zodat het lijkt alsof ze speciaal voor jou een prachtige prijs hebben gemaakt. Blijkbaar werkt het nog steeds. Ongelofelijk. Zulke irritante en doorzichtige blaatverkooppraat is voor mij per definitie een reden om snel een andere winkel op te zoeken. Eentje waar ik wel als volwassen en wilsbekwaam wordt behandeld.
Ik kwam voor het leggen van 3 novilon vloeren goedkoper uit bij een zelfstandige speciaalzaak dan bij Carpetright met de korting. En daar zat dan ook het egaliseren van de vloer al bij. Moesten we bij Carpetright zelf doen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven