Vakantieveiling
zaterdag 23 mei 2015 om 09:13
Hallo Dames en Heren,
sinds vorige week heb ik per ongeluk een bod gezet van 320 euro via vakantieveilingen, op zich is het redelijk goedkoop voor 2 personen naar venetie in italie inclusief vliegticket.
alleen de probleem is.
ik ben er niet in staat om te gaan, en ik kan het niet weigeren.
weet iemand toevallig een raad?
of heeft iemand interesse?
sinds vorige week heb ik per ongeluk een bod gezet van 320 euro via vakantieveilingen, op zich is het redelijk goedkoop voor 2 personen naar venetie in italie inclusief vliegticket.
alleen de probleem is.
ik ben er niet in staat om te gaan, en ik kan het niet weigeren.
weet iemand toevallig een raad?
of heeft iemand interesse?
zaterdag 23 mei 2015 om 11:53
TO heeft niet per ongeluk geboden.
Ze bedoelt dat ze voor de gein aan het bieden was. Net als die Marktplaats bieders, die bieden als hobby om dan niets te willen kopen. Een soort van nieuwsgierigheid om te kijken wat er met het bod gebeurt. Bij Marktplaats, behalve een gefrustreerde verkoper, niets. Hier wordt het wel serieus genomen. Stomme fout. Vooral dure fout.
Ze bedoelt dat ze voor de gein aan het bieden was. Net als die Marktplaats bieders, die bieden als hobby om dan niets te willen kopen. Een soort van nieuwsgierigheid om te kijken wat er met het bod gebeurt. Bij Marktplaats, behalve een gefrustreerde verkoper, niets. Hier wordt het wel serieus genomen. Stomme fout. Vooral dure fout.
zaterdag 23 mei 2015 om 11:56
zaterdag 23 mei 2015 om 11:58
Leer hier van. Als je niet verantwoordelijk genoeg bent (of gewoon niet nadenkt) om met dit soort site's om te gaan, zeg dan je account op en ga nooit meer naar de site toe. Tja, nu kan je kiezen : regelen dat je kan gaan, en dan genieten. Of het bedrag betalen en verder niets doen dan balen. Zie het dan als een soort boete voor het niet nadenken. En het uit de handen trekken van iemand die wél graag wilde gaan.
zaterdag 23 mei 2015 om 17:25
Wat ik nou niet snap.
Stel je wilt iemand een hak zetten en maakt een account aan met gegevens van die persoon, inclusief rekeningnummer.
Dan kan dit dus ook op deze manier.
Als je jezelf aanmeld geef je alleen een email en gebruikersnaam en rekeningnummer op toch?
Gaan ze dan op basis van de gegevens van jouw rekeningnummer jou aanmaningen sturen en je tot betalen verplichten ?
Stel je wilt iemand een hak zetten en maakt een account aan met gegevens van die persoon, inclusief rekeningnummer.
Dan kan dit dus ook op deze manier.
Als je jezelf aanmeld geef je alleen een email en gebruikersnaam en rekeningnummer op toch?
Gaan ze dan op basis van de gegevens van jouw rekeningnummer jou aanmaningen sturen en je tot betalen verplichten ?