September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
hoi weekend,

bedoel hsg ja..

Ja vreemd he,ik denk dat ik na donderdag helemaal lichtelijk baal omdat ik zo'n vermoeden heb dat we na 5 min weer buiten staan..

maar ik weet ook niet wat hierin de standaard procedure is.. je hebt het maar te accepteren he..

misschien dat ik ze straks nog ff opbel.. gewoon ff me baalmoment uiten tegen hun...

Ik maak me man wel ff warm vanaf dag 9/10 we wilen het allebei graag dus ff ons best doen..
Ons gesprek gaat volgende week dinsdag ook niet door, heeft nog niet veel zin aangezien ik eerst dat hsg onderzoek moet hebben ( maar hoop natuurlijk dat dat volgende maand niet het geval is..).

Gister had ik het ziekenhuis gebeld namelijk over die afspraak of dat dat nog wel doorging.

Had ik ( sorry was ff boos ) echt zo'n zakelijke trut aan de lijn die aangaf dat ze dat gister al hadden doorgegeven.

Nou naar mijn weten niet.. maar goed had ook weinig nut om die discussie aan te gaan..

Gezegd dat ik wel baalde hoe het verlopen was..

Maar goed, wat kan hun een maand nou schelen dacht ik. Nu wordt het sowieso pas ergens eind juni voor we een gesprek zouden hebben met de arts, als het al in juni kan..

We hopen maar dat de natuur ons volgende maand goed gezind is en gaan we deze komende dagen maar lekker geregeld sexen met hopelijk positief nieuws volgende maand!

Maar wat voelde ik me vanmiddag ff boos, kwaad, verdrietig om alles.. en die onzekerheid, verschrikkelijk!
Wat is het stil hier....

Hoe gaat het met iedereen?

Sohappy, sterkte met je ziekenhuis afspraken.

Ik zit vandaag op 40+2 en nog steeds geen baby. Gisteren controle gehad en alles is goed. Dus afwachten...

Ik mag woensdag bellen als ik gestript wil worden. Daar kan ik nu even over nadenken. Ik hoop dat de baby voor die tijd uit zichzelf komt.
Jaimes spannend zeg!!

Sohappy balen dat t nog nog langer duurt... T duurt al zo lang! Dikke knuffel en goed aangeven bij ze als t genoeg is geweest!!

Hier op 11 dagen na de eisprong, m'n NOD is aanstaande dinsdag en ik heb vanochtend positief getest, dus vet onwerkelijk maar hij staat er echt en snel. Bij m'n miskramen had ik op NOD deze test en nu heb ik hem nu al. Dus vet hopen dat die goed oploopt en een lieve baby word!! Ikvind t nog moeilijk te geloven maar wil niet doemdenken dis geniet er maar van en probeer niet te angstig te worden van krampen.
Pff, sohappy, het schiet maar niet op he... Mijn advies is om alles los te laten tot het moment dat er daadwerkelijk iets gedaan wordt. Het moment dat ik niet meer temperatuurde en geen ovulatietesten meer deed ben ik zwanger geworden, loslaten helpt echt!

Spannend James! Hopelijk komt de baby voordien uit zichzelf!

Jeej! Weekend! Gefeliciteerd! Goed teken dat je voor NOD al zo'n duidelijke test hebt! Goede instelling dat je geen doemdenker wilt zijn en er van wilt genieten. Hopelijk lukt dat ook! Ik vind het erg lastig namelijk....
Gefeliciteerd weekend!! Wat leuk en wat spannend!
@weekend, gefeliciteerd! Wat super!

@jaimesblond, spannend nog afwachten, succes met de laatste loodjes!

Hier wat minder nieuws. Gister ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek over het hsg-onderzoek wat ik volgende week woensdag nu krijg.

De arts was aardig hoor en snapte mijn frustratie over de communicatie. Het hsg-onderzoek staat nu voor volgende week woensdag gepland. Begin volgende week, denk maandag, verwacht ik mijn eisprong. Tot die tijd moeten we het veilig doen wat betekent dat we deze maand mijn vruchtbare periode niet kunnen benutten. Of mijn eisprong moet later komen maar dat verwacht ik niet. ( had vandaag wat dikker, helder slijm)

Hier had ik niet opgerekend dat ik naar het ziekenhuis ging. Dat viel me best zwaar gister. Wetende dat het nu sowieso nog 2 mnd kan duren.. Anders had ik nog weer hoop gehad als we het wel hadden kunnen doen deze dagen.

half juni gaan we terug voor een gesprek met de arts en bespreken we onze kansen op een spontane zwangerschap. We weten wel dat ze ons in ieder geval nog max 6 mnd zelf laten proberen omdat ik wel al een keer zwanger ben geweest. Maar goed, dat kunnen we altijd 9 juni nog bespreken of wij het daar zelf mee eens zijn ( op dit moment niet)

Nu zou ik willen dat ze ons gaan helpen en niet nog eens een half jaar proberen, willen ook gewoon graag een kindje..

Gisteravond werd ik gebeld door een vriendin dat ze weer zwanger is van haar 3e. Ze belde mij zelf eerst op voordat ze het op een verjaardag zou vertellen waar we elkaar ook zouden zien. Vond ik wel pittig. Gelukkig raakte t me niet zo en ben ik niet jaloers.

Voelde me gister leeg en moe, verdrietig. Nu gaat het wel redelijk. Probeer het even los te laten al is dat lastig. Misschien is het ook wel even goed dat we er deze maand niet voor kunnen gaan en hopelijk doet dat onderzoek goed werk en word ik sneller zwanger..

We wachten het maar rustig af en blijven genieten samen, wat gelukkig goed gaat!
Sohappy wat naar voor je dat je telkens zo geconfronteerd word met al die zwangere meiden! T is bij jou in de omgeving echt wel erg veel!!

Balen van die slechte timing van t hsg onderzoek. Het schijnt dat je dan 3 maanden vruchtbaarder ben toch?

Maar idd moeilijk dat je nu in de wacht staat 😞
Weekend, gefeliciteerd!!! Wat spannend!!!

Sohappy, poehhh wat frustrerend! Je mag inderdaad niet zwanger zijn bij het hsg onderzoek, dus extra balen dat het verplaatst is en je daardoor een ronde over moet slaan!!! Het zit niet mee...

En wat een hoop zwangeren om je heen zeg, niet normaal!

Hopelijk wordt je uiteindelijk wel wat wijzer van al het gedoe bij de gyn, sterkte meid!

Jaimes, jeeetje, nog geen beeb! wachten duurt lang he

Ik heb met 40+5 een strippoging gehad, wat nog niet helemaal lukte, maar de dag erop is wel de bevalling begonnen... Zou het zo weer laten doen als ik ooit weer zo ver kwam!

Heb ook wee opwekkers gehad om te proberen de ontsluiting te laten vorderen, maar wat een rotspul is dat!!!!! Hopelijk komt het sowieso niet zo ver en begint je bevalling gewoon heeeel snel nu!
Gefeliciteerd weekend!

Ga je dinsdag weer een nieuwe test doen?
Morgen doe ik een nieuwe. Heb zaterdag getest en dan wil k maandag doen want 2 dagen tussen. Dan moet die duidelijker zijn.
Hoe is het nu weekend? Heb je nog een keer getest?

Hier nog steeds geen baby nieuws. Ik zit nu op 40+5 en begin het een beetje zat te worden. Wel al 2 nachten 'oefenweeen' maar het zet steeds niet door. Ik ga vandaag overleggen met de verloskundige om te laten strippen.
Succes met strippen! Zelf nooit meegemaakt ( ze maakte zelf aanstalten) maar t valt volgens mij ( qat ik hoor) reuze mee!

Gister getest en hij was 3x zo duidelijk dus ben natuurlijk nog steeds flink onzeker, denk de ene keer weer helemaal niks te voelen, de andere x teveel. Zoals gister best wel ongesteldheids pijn maar dat ging na een tijdje weer weg, dus t zal er wel bij horen.

Zit te twijfelen of ik door ga testen. Vorige keer toen testte ik niet door, en bleek het 2 dagen daarna mis te zijn gegaan. Dat had ik graag zien aankomen ipv opeens bloeden onder de douche. Maar aan de andere kant streepjes turen is ook echt zinloos haha want hij is nu half knal. Dus zo heel veel donkerder kan die niet meer. Hij is nu een beetje als n bijna positieve ovulatie test.

Vandaag m'n NOD!
@ weekend, strippen zal ws iedereen anders ervaren. Mijn zus is ook gestript maar die vond het geen pretje.

Was je 1e test niet zo duidelijk dan? Kun je dan niet beter nog een paar dagen wachten, ook al is dat lastig? Dit maakt je ook heel onzeker lijkt mij.. Al kan ik het me goed voorstellen..

Ik heb vanmorgen een ovulatie-test gedaan ( kon het ook niet laten, was toch de laatste..). Hij gaf 2 streepjes aan dus ik hoop dat ik me morgen na dat ondezoek nog redelijk ok voel om het savonds met mijn man te doen. Heb ik toch nog een klein beetje hoop al is de kans heel klein volgende maand.

Gister hebben we het wel gedaan maar voor het zingen de kerk uit.. Best lastig hoor als je het niet mag doen ( en we wilden geen condooms gebruiken, dan maar ff niet.

We gaan het zien morgen!

@jaimesblond, succes!
Succes morgen!! Dus als dat onderzoek gebeurt is, kan je gewoon seks hebben en heeft t geen effect op eisprong? Ben ik wel benieuwd naar.

De eerste was tuur en droogde na 10 minuten duidelijk op, wel licht roze maar licht. ( 11dpo) en 13 dpo gisteren droogde heel duidelijk op en is bijna paars.

Dus wil denk ik zaterdag nog eentje doen want dan ben ik vrij.
Dank je!

Als dat onderzoek gebeurt is mogen we volgens mij gewoon sex hebben. Of ze moeten morgen aangeven dat het niet mag. Het mocht in ieder geval niet voor het onderzoek.

Dat klinkt in ieder geval positief. Op naar zaterdag!
@sohappy: wat balen dat de behandeling niet doorging zeg. Nu wel al snel een nieuwe datum gelukkig. Succes alvast!

Je vroeg nog naar het spuiten. Ik spuit hormonen die de follikelgroei stimuleren. Als er een follikel groot genoeg is, spuit ik Pregnyl, deze zorgt voor de eisprong.

@weekend: gefeliciteerd, wat geweldig!

@jaimes: jeetje, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Hopelijk heb je jullie kleine snel in je armen. Succes nog even.

Hier alles ok. Vanochtend alweer Pregnyl gespoten, dus m'n eisprong komt morgen. Komende vrijdag hebben we gesprek met een geneticus. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn.
De verloskundige heeft me net 'gestript'. Het viel nog best wel mee, beetje ongemakkelijk, maar niet echt pijnlijk.

Ze kon wel voelen dat er ongeveer 1 à 2 cm ontsluiting is. Dus het begin is er

To be continued...
oeeeee... nu gaat het echt spannend worden! Succes Jamesblond! Onthoud: je kunt dit!

Weekend, een voorzichtige felicitatie is op zijn plaats? Of wil je nog even wachten met juichen?
Spannend jaimes!! Hopelijk een gebroken nacht voor jou hahaha!

Thnx buuv ik probeer lekekr te genieten en zie t wel.

Voel me wel echt zwanger. Maar goed je weet t toch nooit
@jaimesblond, zet hem op!

Vanmorgen hsg-onderzoek gehad. Nou tot nu toe is de uitslag positief. Ze kon niet zo snel een blokkade aan of in me eileiders zien weg maar. De rechter kwam zo te voorschijn, de linker zat meer in een kronkel. Er zijn foto's gemaakt van me baarmoeder, die bespreken ze maandag en 9 juni krijgen we de uitslag en welke stappen er voor de rest genomen gaan worden.

het onderzoek zelf viel me niet echt mee, jee wat deed dat zeer. Vooral het inspuiten van de contrast vloeistof. Ik kon me niet meer concentreren op me ademhaling, zo'n pijn deed het.

Na afloop kwamen even de tranen van spanning, opluchting..

Heb tot nu toe nergens last van, geen krampen ofzo. Misschien morgen maar hoop het niet..

Voel me wel moe.. Volgens de app op me telefoon ben ik vandaag en morgen nog vruchtbaar dus daar gaan we nog maar even gebruik van maken..

Hopelijk met succes al verwacht ik niks de volgende maand.. kleine kans..
Sohppy, fijn dat t achter de rug is! ben je blij dat er niks uitkomt tot nu toe of heb je zoiets van laat ze maar een oorzaak vinden, dan kunnen we er iets mee...?

Weekend, wat goed dat de streep al duidelijker is!!! Hopelijk blijft dit steeds duidelijker worden!!!!

Ik heb geloof ik wel 10 testen gedaan bij deze goede zwangerschap

Jaimes..... En? Al nieuws

Hopelijk ben je lekker aan het bijkomen en genieten!

Bb, veel plezier!!!! :D
Weekend! Gefeliciteerd! Probeer er wat van te genieten, al is dat toch altijd eng door je ervaringen. Hopelijk vliegen die eerste weken voorbij!!

Jaimes: ah, jij wacht ook nog steeds? Kan nu toch echt niet lang meer duren! Ben je nerveus? Voor mij is het een beetje gek omdat ik weet wanneer mijn baby geboren gaat worden. Exact met 39 weken krijg ik een keizersnee omdat de baby dwars ligt.. Erg spannend. Ik vond het in het begin erg jammer te weten dat ik het op een natuurlijke manier geen kans mag geven, maar heb nu zoiets van: als de baby maar met de minste risico's geboren wordt. Wel heb ik al een paar weken last van regelmatige harde buiken. Ik vraag me af of ik die geplande datum ga redden. Vandaag ben ik exact 37 weken!
So happy: wat vervelend dat je deze cyclus niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van je vruchtbare dagen. En zo'n HSG is ook niet niks hoor.. Moet wel zeggen dat ik veel gehoord heb dat je de eerste maanden na het onderzoek extra vruchtbaar bent. Ik stond ook in de wacht voor dit onderzoek maar bleek toen zwanger te zijn. Dus heb het niet hoeven ondergaan. Hebben de bij jou ook je cyclus al wel eens gevolgd? Met om de dsg echo's om te kijken hoe groot je follikels worden en de opbouw van je slijmvlies? Misschien heb je dat al wel eens verteld hoor, maar ik ben een tijdje afwezig geweest dus ben niet van alles oso de hoogte...
Nou meiden, hier inmiddels op 41 weken en nog steeds geen baby.

Lotus, jou baby ligt letterlijk dwars, die van mij ligt figuurlijk dwars.

Zelfs het strippen heeft niet geholpen. Morgen heb ik weer controle bij de verloskundige en dan hopelijk strippen met resultaat.

Sohappy, ik hoop dat je gisteren nog net voor je eisprong zat en dat verder onderzoek niet nodig is. Wel fijn om te horen dat de onderzoeken positief zijn.

Lotus, jij ook sterkte met de laatste loodjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven