Lekker lang weekend!

24-05-2015 19:54 25 berichten
Yay! Ik zit nu heerlijk aan een wijntje, aangezien ik morgen nog niet hoef te gaan werken. Dus dat wordt fijn op de bank kruipen met manlief en een film kijken en wat langer opblijven dan normaal. Morgen is in de stad een leuk evenement georganiseerd waar we naar toe gaan met mijn broers. Gezellig, gezellig.

Wat ga jij nog van die extra dag maken?
Ik ben benieuwd.....bij dat wijntje ook wat te knabbelen?

Wij gaan morgen uitslapen, poetsen en relaxen.
Die extra dag gaan wij gebruiken om nog wat laatste dingetjes te regelen en in te pakken. Daarna gaan man en ik samen op vakantie. Eindelijk
Alle reacties Link kopieren
Zeker lekker lang weekend. Het weer zit ook niet tegen. Lekker buiten gezeten. Beetje koud, maar niet alles kan meezitten. Nu lekker eten en daarna tv kijken. Maak niet uit wat er komt, er is altijd wel wat. Verder doe ik niks extra. Ik kan erg genieten van niks doen.
quote:liara schreef op 24 mei 2015 @ 19:59:

Die extra dag gaan wij gebruiken om nog wat laatste dingetjes te regelen en in te pakken. Daarna gaan man en ik samen op vakantie. Eindelijk Prettige vakantie !
Als het morgen lekker weer is ga ik naar 'n groot concours hippique, lekker beetje springen kijken en in 't strodorp hangen.
Shoot first, ask questions later!
quote:Raldy schreef op 24 mei 2015 @ 19:59:

Zeker lekker lang weekend. Het weer zit ook niet tegen. Lekker buiten gezeten. Beetje koud, maar niet alles kan meezitten. Nu lekker eten en daarna tv kijken. Maak niet uit wat er komt, er is altijd wel wat. Verder doe ik niks extra. Ik kan erg genieten van niks doen.

Koud?

Ik zat vanmorgen om 10.00 al in korte broek op de fiets

Daarna de hele dag lekker in het zonnetje gezeten, mijn neus is er van verbrand
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Raldy schreef op 24 mei 2015 @ 20:00:

[...]

Prettige vakantie !Dank je. Gaat zeker lukken.
Ik ga huiswerk van leerlingen nakijken en de rest hangt af van mijn rug (heb spit )

Het liefst wil ik even naar de praxis om verfstalen te halen, want ik krijg binnenkort een nieuwe keuken en wil met de stalen naar de keukenboer om te kijken welke kleur verf ik moet hebben.

Verder rustig aan.
Fijne vakantie Liara, waar gaan jullie heen?
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2015 @ 20:03:

[...]

Koud?

Ik zat vanmorgen om 10.00 al in korte broek op de fiets

Daarna de hele dag lekker in het zonnetje gezeten, mijn neus is er van verbrand Nou, beetje koud dan. Maar jij was op de fiets, dan fiets je jezelf warm. Ik zat buiten, ook in korte broek.
Liara: oooh heerlijk! Geniet er heerlijk van!

Redbulletje: klinkt erg gezellig! Ik heb concoursen ook altijd gezellig gevonden, al rijd ik nu niet meer. Veel plezier!

Raldy: in de zon was het heerlijk, maar in de schaduw toch wat fris. Maar ik ben dan ook best een koukleum.

Troelalaatje: hmmm, ik heb nog wel wat lekkers in huis maar ik vind de wijn ook al een traktatie op zich!
Wollstonecraft: wat vervelend! :( maar wel iets leuks in het vooruitzicht zeg! Heb je al een idee welke kleur het gaat worden?
Heerlijk zo'n extra dag weekend!! Morgenochtend gaan we met onze twee peuters naar het zwembad, 's middags bij een vriendin op bezoek.

Lekker genieten dus!
Ob ja, en net weer eens uitgebreid sushi gegeten! Ook zoiets wat er in een normaal weekend meestal niet van komt..
quote:fleetfox schreef op 24 mei 2015 @ 20:14:

Wollstonecraft: wat vervelend! :( maar wel iets leuks in het vooruitzicht zeg! Heb je al een idee welke kleur het gaat worden?Ja, gebroken wit, met een (kunststof) werkblad in houtmotief. Ik verheug me er nu al op.
Wollstonecraft: een nieuwe keuken is echt heerlijk. Doe een beetje rustig aan met je rug he!

We gaan eerst naar Parijs en reizen dan door via Versailles naar Orleans en dan langs de kust weer terug.

Dus eigenlijk een super toeristisch rondje Frankrijk
quote:liara schreef op 24 mei 2015 @ 20:36:

Wollstonecraft: een nieuwe keuken is echt heerlijk. Doe een beetje rustig aan met je rug he!

We gaan eerst naar Parijs en reizen dan door via Versailles naar Orleans en dan langs de kust weer terug.

Dus eigenlijk een super toeristisch rondje Frankrijk Leuke reis, hopelijk is het weer goed. Veel plezier!
Helaas gewoon werken. Maar gelukkig heb ik heel leuk werk
Wat een actie hier. Ik doe eigenlijk niets, er staat voor morgen ook niets in de planning.
Bij mijn ouders op bezoek.
Ik hoop dat dochter zin heeft om te rommelmarkten morgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat burgerlijk allemaal................
Moi
Nieuwe tafel ophalen, beetje rommelen, schilderen...

En dat een heel lang weekend lang, heerlijk!
quote:LittleLilly schreef op 24 mei 2015 @ 21:49:

Wat burgerlijk allemaal................ Wat ga jij doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven