Geeks en nerds-topic

18-05-2015 10:01 1269 berichten
Viva-nerds, verzamelen...

Hier kunnen de geeks van Nederland al hun vraagstukken/onzekerheden

/nerdonderwerpen kwijt.

Mijn maandag-ochtendconclusie voorlopig: koffie absoluut goud...

Ik ben blij dat het bestaat...
quote:Morrowind schreef op 27 mei 2015 @ 21:51:

[...]

Mag ik even inbreken?

Vroeger hadden mensen nog niet zoveel last van het maakbaarheidsdenken. Ze waren niet constant aan zichzelf aan het werken, maar accepteerden dingen zoals ze waren. Waar we nu iemand voor zouden dumpen, daar deden ze toen niet zo moeilijk over. Dat scheelt ook een hoop.

Maar ja, vrouwen hadden zelf geen vermogen, en mannen konden nog niet eens een ei koken, om maar even te chargeren. Mensen waren idd veel meer tot elkaar veroordeeld.

Tuurlijk mag je inbreken

Dat ook denk ik:maakbaarheid, alles is mogelijk.
quote:phoebe1982 schreef op 27 mei 2015 @ 21:57:

[...]

Nee Jaws en Spell ;)

Nee we gaan het niet hebben over mijn chaotische liefdesleven. Geen zin in, klaar mee.Ah, oké. Waar strijden ze om en hoe? Als ik moet scheidsrechteren, dan moet ik dat soort dingen wel weten
quote:spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 21:39:

[...]

Nou, man man vrouwen weten ook echt niet wat ze willen! Trouwen ok, maar die ring kan je vergeten natuurlijk. Je krijg als huwelijkscadeautje wel een TomTom met mijn adres erin, weet je zeker dat je niet in Groningen of een ander dorp uitkomst als je de bus pakt. Oh en ik houd van jaren 60 muziek, dus je moet wel de beatles mee kunnen schreeuwen (ik zal een bakkie citroenijs voor je kopen, zodat je keel dat aankan)

Uiteindelijk is natuurlijk de enige reden dat iemand een relatie begint, eigen belang. Dat blijft gewoon altijd een machtsstrijd en ik heb daar niet zo veel meer mee. Ik snap eerlijk gezegd ook het doel ervan niet. Het doel is uit de naam van liefde, de ander te beperken tot monogamie en de gedachte allerlei dingen te mogen eisen. Ik zou zeggen als je om iemand geeft dan laat je hem/haar vrij, maar ja wie ben ik.

Ik vind jou nieuwe onderschrift wel cool. Ik probeer ook zo min mogelijk te doen, dat geeft me echt een gevoel van controle en dat ik niet zo door het leven raas als iedereen om me heen. Ik probeer wel een beetje genieten als ik iets doe of niets doe.

Onderschrift is therapietje voor mezelf, ben ik namelijk vrij slecht in.

Owww the beatles ... Daar heb ik vroeger een keer een werkstuk over gemaakt. Geweldig! Ik kan niet stilzitten op de beatles. Nou ja ik kan dat sowieso niet zo goed.

Ja gloeiende gloeiende... ik weet prima wat ik wil... als jij nou ff chronisch chagerijnig gaat zijn en een botte aap dan is er niks aan de hand. Mjah dat doe je niet.. je bent grappig en ik moet erg om je lachen. En je bent Geeky... Als je daar nou ff mee ophoudt, hoef ik niet te kiezen . Of vechten met Jaws.. dat mag ook ;)

(Wauw... dit was mijn mafste reactie vandaag geloof ik... nou ja dat mag hier...)

[...]

Ik vind jou nieuwe onderschrift wel cool. Ik probeer ook zo min mogelijk te doen, dat geeft me echt een gevoel van controle en dat ik niet zo door het leven raas als iedereen om me heen. Ik probeer wel een beetje genieten als ik iets doe of niets doe.Ik kan van helemaal niemand het onderschrift lezen . Ik zit nu niet op mijn mobiel ik dacht eerst dat het misschien daar aan lag. Is er ergens een knopje dat ik gemist heb in de cursus "help, ik wil op viva forum aan de slag"? Of is het weer een irritante bug?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 27 mei 2015 @ 21:46:

[...]

Ik heb er ook op los gefilosofeerd.....Ik dacht waarom blijven mensen "vroeger" langer bij elkaar en tegenwoordig scheidt 1 op 3 stellen, laat staan hoeveel stellen uit elkaar gaan. Dus eigenlijk zijn weinig relatie beschoren voor het leven. Denk dat vroeger scheiden not done was, taboes en dat daardoor het "lijkt" dat mensen langer bij elkaar bleven. Terwijl ik denk dat de werkelijkheid was dat veel mensen niet uit elkaar gingen gewoon of niet durfen, financiële afhankelijkheid van vrouwen etc etc.

Dus ja, denk dat veel relaties tijdelijk zijn (inclusief die van mijzelf) Geloof op zich ook wel in de "en ze leven nog lang en gelukkig" maar lang is dus relatief. Overigens, genoeg mensen die gelukkig bij elkaar zijn. Het heeft zijn periodes natuurlijk.

Als je echt van jezelf houdt, waarom laat je dan niet een ander van je houden? Dat is toch ook zelfliefde? Ik kan mij niet voorstellen dat je niet genoeg te geven heb aan een ander

En ik vind jou niet zielig/triest, maar wel het beeld wat je hebt van romantische relaties

Ik weet dat je het niet op mijn persoon betrekt, zo schat ik je ook helemaal niet in gezien de manier waarop je schrijft. Iedereen mag van me houden hoor, maar dat kan toch ook zonder dat ik erbij ben?

Weet je welke relaties ik het langst volhoud? Met mijn vrienden die ik 2x per jaar zie. Die niet zeiken als ik een maand niet bel, die niet constant mijn tijd opeisen met hun shit, omdat ze lompe beslissingen nemen in hun levens, zonder eens na te denken. Maar als ik ze zie, is het net of het gisteren voor het laatst was, geen verwijten niks en hebben we van alles te bespreken, zodat we echt een hele avond en nacht zoet zijn.

Je hebt gelijk dat veel mensen om allerlei redenen bij elkaar blijven, maar die niks met gevoelens te maken hebben. En wat Morrowind zegt is ook waar, maar het is ook nog eens zo dat men vroeger een heel ander beeld had bij een relatie. Toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg toen had ik zo'n romantische komediebeeld in mijn hoofd en dat hebben er heel veel, en zo werkt het gewoon niet dan word je en gedumpt en heel je geloofssysteem ligt in duigen. Dat beeld hadden mijn opa en oma in ieder geval niet, dat weet ik wel. Mijn oma heeft me altijd geadviseerd alleen te blijven. Dus ja wie ben ik om dat niet te eren!

Het enige dat ik echt leuk vind van relaties is samen in slaap vallen. Samen slapen vind ik dan weer verschrikkelijk, want ik krijg gewoon geen rust en dan word ik na 2 dagen sjaggie,
quote:phoebe1982 schreef op 27 mei 2015 @ 22:06:

[...]

Onderschrift is therapietje voor mezelf, ben ik namelijk vrij slecht in.

Owww the beatles ... Daar heb ik vroeger een keer een werkstuk over gemaakt. Geweldig! Ik kan niet stilzitten op de beatles. Nou ja ik kan dat sowieso niet zo goed.

Ja gloeiende gloeiende... ik weet prima wat ik wil... als jij nou ff chronisch chagerijnig gaat zijn en een botte aap dan is er niks aan de hand. Mjah dat doe je niet.. je bent grappig en ik moet erg om je lachen. En je bent Geeky... Als je daar nou ff mee ophoudt, hoef ik niet te kiezen . Of vechten met Jaws.. dat mag ook ;)

(Wauw... dit was mijn mafste reactie vandaag geloof ik... nou ja dat mag hier...)

Nou heb jij geluk, ik houd ook van de jaren 80, we are the 80ies VH1 staat dan ook regelmatig aan of ik zet een LP'tje op van een band uit die jaren om te kijken of ik nog eens een leuk onbekend nummer tegenkom. Remember the promise you made (de maxi single), Forever young, Jeanny (ook de maxi single) en Vienna zijn voor mij toch wel nummers die voor mij typisch 80 zijn.

Doe maar eens 10 minuten aan mijn kop zeuren, moet jij eens kijken hoe snel ik sjaggo wordt...

En ik ben GEEN geek. Ik heb niets met gamen, SF, fantasy, ik heb alle Star Wars films gezien, echt at gunpoint, zo wat, man man wat een marterling. Ik snapte er na 2 minuten echt al geen hol meer van. Ik heb ook 1 aflevering van Game of Thrones gezien, ik kon het na de 1e scene echt niet meer te volgen. Teveel personages dan word ik helemaal paran... He wat? Kende hem! Hansie Teeuwen! Trouwens Emilio Guzman is ook wel leuk, de broer van.

Nee ik ben een echte nerd, ik vind economie leuk en voeding en psychologie ik weet echt de meest rare dingen waar je dus echt niks mee kunt. Dus ik ben echt een Sheldon..

Je kan me altijd bellen voor een traininkje trek-je-van-de-hele-wereld-geen-zak-aan-en-maak-je-niet-druk-who-cares!

Ik raad in het kader van dat onderwerp mijn favo nummer aan: The great song of indifference van Bob Geldof aan, die doet het altijd goed.
quote:Lovestar schreef op 27 mei 2015 @ 22:03:

[...]

Ah, oké. Waar strijden ze om en hoe? Als ik moet scheidsrechteren, dan moet ik dat soort dingen wel weten

Moi

Spell: zucht, ik word moe van je. Jij onschrijft nerdy, oww nou weer wel, grrr. . Ja ik vind eten en psychologie ook leuk, en een econome ben ik bijna zelf hihi... (van thuis meegekregen, en genetisch, ik ben wel een cijfer-nerd)

Ik bedoel meer dat je meer je eigen gang gaat dan doen zoals de rest. Dat heb ik ook, altijd gehad.

Jaaaa Emilio is leuk! En heel aardig, sta met hem op de foto. Vorig jaar geweest en zn 1e show ken ik van tv.

Oww in oktober komt ie weer hier met nieuwe show, ga ik heen denk ik. (Als je mee wil ;))

Oww en ik weet ook al wie voor de 5e x de sinterklaasconferance gaat doen.. joepie olee tralalalala... ikke blij..!

Heb het jaarprogramma van het cabarettheater hier binnen.. ik ga die website de komende maanden platspammen, ik wil ik wil ik wil...!! En ik ga ook al moet ik er een moord voor plegen...
quote:KiaOraHoi schreef op 27 mei 2015 @ 22:10:

[...]

Ik kan van helemaal niemand het onderschrift lezen . Ik zit nu niet op mijn mobiel ik dacht eerst dat het misschien daar aan lag. Is er ergens een knopje dat ik gemist heb in de cursus "help, ik wil op viva forum aan de slag"? Of is het weer een irritante bug?

Geen idee, ik zit op de laptop, ik heb verder nergens last van, wellicht anderen wel.

Het ging om dit onderschrift: I’m not lazy. I’m just highly motivated not to do anything.
Als jij hem leuk vind dan verander ik hem weer 😆😆..

Ik ben trouwens best wel bankelturig.. dit is mijn 5e al.. hihi..

Wel de 1e nieuwe ipv 2ehands. Oww nee 2e...
quote:phoebe1982 schreef op 27 mei 2015 @ 22:32:

[...]

Moi

Spell: zucht, ik word moe van je. Jij onschrijft nerdy, oww nou weer wel, grrr. . Ja ik vind eten en psychologie ook leuk, en een econome ben ik bijna zelf hihi... (van thuis meegekregen, en genetisch, ik ben wel een cijfer-nerd)

Ik bedoel meer dat je meer je eigen gang gaat dan doen zoals de rest. Dat heb ik ook, altijd gehad.

Jaaaa Emilio is leuk! En heel aardig, sta met hem op de foto. Vorig jaar geweest en zn 1e show ken ik van tv.

Oww in oktober komt ie weer hier met nieuwe show, ga ik heen denk ik. (Als je mee wil ;))

Oww en ik weet ook al wie voor de 5e x de sinterklaasconferance gaat doen.. joepie olee tralalalala... ikke blij..!

Heb het jaarprogramma van het cabarettheater hier binnen.. ik ga die website de komende maanden platspammen, ik wil ik wil ik wil...!! En ik ga ook al moet ik er een moord voor plegen...

Njah, eigen gang gaan, dat noem ik een social outcast. Als je het zelf bent kan je beter een sjieke term zoeken. Oh en dat moe worden is normaal hoor, tenzij jij ook ADHD hebt of zoiets flitsends, als je ook nog van Jochem Meijer houdt EN hem kunt volgen, dan zeg ik: "say no more"!

Ja ja, ligt het nou aan mij of combineer ik ineens, "als je mee wil" en "al moet ik er een mooird voor plegen".

Zeker de ultieme samenspanning met haaitje om van mijn persoontje af te komen! Ik heb jullie wel door hoor!
Ow trouwens, wat is jouw ultieme jaren 80 nr?
Ja ja, ligt het nou aan mij of combineer ik ineens, "als je mee wil" en "al moet ik er een mooird voor plegen".

Zeker de ultieme samenspanning met haaitje om van mijn persoontje af te komen! Ik heb jullie wel door hoor![/quote]

Ja dat ligt inderdaad aan jou... en 2e: pffff... wat jij wil...

Je begint nog vermoeiender te worden dan SK soms.. .

Correctie: ik zal het bij mezelf houden: ik ben spell-legt-op-elke-slak-een-zoutje-en-ik-ben-uitleg-en-op-inga-moe ;).

Ik ga knorren, nighty night...
Euhhh... ff denken... oww errug fout... Wake me up enz. van Wham, like a prayer van Madonna en nog een nummer maar daar kom ik ff niet op. Jij?
quote:spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 22:12:

[...]

Ik weet dat je het niet op mijn persoon betrekt, zo schat ik je ook helemaal niet in gezien de manier waarop je schrijft. Iedereen mag van me houden hoor, maar dat kan toch ook zonder dat ik erbij ben?

Weet je welke relaties ik het langst volhoud? Met mijn vrienden die ik 2x per jaar zie. Die niet zeiken als ik een maand niet bel, die niet constant mijn tijd opeisen met hun shit, omdat ze lompe beslissingen nemen in hun levens, zonder eens na te denken. Maar als ik ze zie, is het net of het gisteren voor het laatst was, geen verwijten niks en hebben we van alles te bespreken, zodat we echt een hele avond en nacht zoet zijn.

Je hebt gelijk dat veel mensen om allerlei redenen bij elkaar blijven, maar die niks met gevoelens te maken hebben. En wat Morrowind zegt is ook waar, maar het is ook nog eens zo dat men vroeger een heel ander beeld had bij een relatie. Toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg toen had ik zo'n romantische komediebeeld in mijn hoofd en dat hebben er heel veel, en zo werkt het gewoon niet dan word je en gedumpt en heel je geloofssysteem ligt in duigen. Dat beeld hadden mijn opa en oma in ieder geval niet, dat weet ik wel. Mijn oma heeft me altijd geadviseerd alleen te blijven. Dus ja wie ben ik om dat niet te eren!

Het enige dat ik echt leuk vind van relaties is samen in slaap vallen. Samen slapen vind ik dan weer verschrikkelijk, want ik krijg gewoon geen rust en dan word ik na 2 dagen sjaggie,

Ah, gelukkig maar. Want ik wil jou als persoon niet veroordelen oid, maar ben blij dat we kunnen discussiëren over je mening

Zie jij je vrienden echt zo weinig? Maar zo te horen ben je van de kwaliteit dan van de kwantiteit.

Haha, je bedoelt gewoon hetgeen wat gebeurd voor het slapen gaan

[...]

Nou, man man vrouwen weten ook echt niet wat ze willen! Trouwen ok, maar die ring kan je vergeten natuurlijk. Je krijg als huwelijkscadeautje wel een TomTom met mijn adres erin, weet je zeker dat je niet in Groningen of een ander dorp uitkomst als je de bus pakt. Oh en ik houd van jaren 60 muziek, dus je moet wel de beatles mee kunnen schreeuwen (ik zal een bakkie citroenijs voor je kopen, zodat je keel dat aankan)

kijk daar heb ik nou wat aan... een tomtom is veel handiger voor mij dan zo'n stom stukje staal. En citroenijs is altijd goed... niet dat het helpt tegen die rotkeel.. ik word er moedeloos van... maar goed.

Klopt trouwens wat je zegt over vriendschap en het feit dat veel mensen waarschijnlijk soms meer uit veiligheid en gemak bij mekaar blijven dan uit liefde. Al kan je jezelf met dat laatste ook wel aardig voor de gek houden/wijsmaken dat het wel l'amour is...
Lovestar schreef op 27 mei 2015 @ 19:49
systeemkast schreef op 27 mei 2015 @ 18:09
[quote]spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 19:54:

[...]

Jeetje dan heb jij wel je portie gehad zeg in het leven. Man man. Knap hoor dat je van zover terug aan het komen bent, dat zal veel pijn en moeite kosten lijkt me. Maar fijn dat je in ieder geval een man en een kindje hebt die je kunnen steunen. Hopelijk helpt hier praten ook, dat zou helemaal mooi zijn.

Ja en als je voedingsstoffen tekort, hebt dan wordt het idd een andere zaak. Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen natuurlijk, anders heb je aan het heelproces ook niet zoveel.

Maar nogmaals ga zo door je bent op de goede weg![/quote

Tegenwoordig kan ik, in plaats van zielig als slachtoffer boehoe huilie doen, er ook wel naar kijken van: ik heb dat allemaal meegemaakt, maar ik ben er nog steeds. Ik ben echt wel een sterke vrouw!!!

Ik vecht voor mijzelf en ik kom er bovenop!

Maar soms gaat mij dat nog wat minder goed af hoor. Iets met vallen en opstaan enzo.
quote:KiaOraHoi schreef op 27 mei 2015 @ 20:02:

[...]

Maar zeker goed dat je het gedaan hebt. Het is toch iets dat een plekje in je hoofd innam tijdens therapie. En helaas hoort uitputting bij het voelen van emoties, vooral als die al een tijdje "vast" zitten. Haal kracht uit de opluchting.Dankje, dat doe ik zeker.
quote:spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 20:06:

[...]

Dat weet ik. Maar waar je erin gelooft dat iedereen gelukkig kan worden met een ander, zie ik dat om me heen, maar zelden. En dan heb ik het over mensen die een jaar of 3 of langer bij elkaar zijn. Een aantal die ik ken, hebben een relatie, om een huishoudster te hebben en een paar kunnen gewoon niet alleen zijn en vinden dus dat elk dekseltje wel past.

Ik ben 12 jaar geleden begonnen aan mezelf te werken en inmiddels ben ik zover dat ik erachter gekomen ben dat ik op de langere termijn toch echt liefst in mijn eigen gezelschap ben. Ik hou inmiddels echt van mezelf en ik vind mezelf ook echt leuk en goed bezig.

Ik ben ook niet zo bezig met wat ik allemaal niet heb, maar elke dat vind ik wel weer iets, wat ik wel heb of ben en dat waardeer ik altijd ten zeerste. Zoals Lebbis mooi zei en dat heb ik ter harte genomen dat advies: "ben altijd trots op wat jezelf kunt en nooit jaloers op wat een ander kan".

Oh en mijn lijflied is ook het nummer van Harrie Jekkers: "ik hou van mij". Is trouwens ook een superleuke cabaretier (en dat zelfs zonder echt grof taalgebruik).

Dus echt ik ziet het niet al zielig hoor. Maar uiteindelijk moet iedereen doen waar ie zin in heeft natuurlijk, maaar het is wel mooi dat je zo begaan ben met anderen, daar kan ik nog wel een kruiwagen van gebruiken....

Ook jij hebt blijkbaar je portie wel gehad. En je hebt er hard aan gewerkt zo te lezen.

Wat goed van je dat je zo ver bent gekomen dat je ook echt kan zeggen dat je van jezelf houd!
quote:phoebe1982 schreef op 27 mei 2015 @ 20:37:

[...]

Dat klopt dus niet... de zuidpool ligt niet vast aan

land maar drijft... en mijn logica is toch dat met een beetje noordenwind

dat klote ding dus echt niet meer in het zuiden ligt.

Gloeiende gloeiende.. nou wil ik echt weten hoe het zit...

Spell wat is de logica van deze laatste actie?

Ik heb besloten dat jullie om me vechten mogen.

Als scheidsrechter stel ik aan Love en Polka .

Het klopt wel wat je zegt... heel veel mensen

denken dat ze gelukkig worden als ze een relatie hebben,

en dat klopt dus niet. Dat zou dus zeggen dat geluk hem in een ander

zit, en dus van buitenaf komt en dat klopt dus niet.

Geluk zit altijd in jezelf.

High five!

Ik heb sinds ik gestopt ben met dingen die mij stress geven/waar ik me niet goed bij voel

het gevoel dat ik ook echt op weg ben naar blij worden met mezelf.

Gevaar is wel dat ik als zwart-wit-typje straks misschien heulemaal geen zin

meer heb in een relatie... hihi..Ah Yay! Ik mag scheidsrechter zijn! Wie bepaalt de regels/voorwaarden???
quote:phoebe1982 schreef op 27 mei 2015 @ 20:48:

Polka: erg herkenbaar, ik ben ook een enorme controlfreak.

Ik werd daar de afgelopen jaren zo gestoord van dat ik al een paar

jaar bezig ben met dat wat los te laten.

Dat perfectionisme gaat nooit helemaal weg, het hoort bij mij en

controle loslaten is bovendien ook heel erg eng, maar het voelt zo ontzettend goed om dat toch te doen.

Ik vecht er niet meer tegen maar accepteer ook wat meer dat het gewoon bij mij hoort.

Accepteren en het omarmen werkt beter dan er tegen te vechten.

Net nog even lekker naar buiten geweest, daar word ik erg rustig van.

Nou ja dat was ik al maar ik had zin om even naar buiten te gaan.

Zoals ik al eerder tikte ben ik nu ook aan het leren controle los te laten.

Maar blijkbaar als ik ergens de controle loslaat gaat die er ergens dubbel zo hard weer op...

Kan me voorstellen dat je even zin had om naar buiten te gaan. De hele dag binnen op je bank wachten is ook niet alles...
quote:Audrey-Parker schreef op 27 mei 2015 @ 21:09:

Ik ga er toch maar weer even een geek stelling ingooien:

Welke Star Trek captain en waarom?

Want ik dacht dat ik in een nerd topic zat

En nu lijkt het meer hengelsport

Benjamin Sisko/Jean Luc Picard

Kan nog steeds niet kiezen, vind beide geweldig

Sisko, omdat hij echt zich ontwikkeld in de serie en omdat hij

steeds moeilijke keuzes moet maken. Picard is gewoon stijlvol & klassiek.

Ja, begint inderdaad een beetje 'jezelf een schouderklopje geven' topic te worden.

Hebben diegenen ook Eye of the Tiger als ringtone, 2 mobieltjes en als zij zich rot

voelen dat ze hunzelf dan gaan bellen?

Ik geloof niet in die 'maakbaarheid', wordt meestal gepreekt door mensen die

het standaard al mee hebben. Lekker makkelijk.

Ik hou het bij dit:

Nothing in the world can take the place of Persistence.

Talent will not; nothing is more common than unsuccessful men with talent.

Genius will not; unrewarded genius is almost a preverb.

Education will not; the world is full of educated derelicts.

Persistence and determination alone are omnipotent. The slogan 'Press On' has solved and always will solve the problems of the human race.

- Calvin Coolidge
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 22:12:

[...]

omdat ze lompe beslissingen nemen in hun levens, zonder eens na te denken.

-

Toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg toen had ik zo'n romantische komediebeeld in mijn hoofd en dat hebben er heel veel, en zo werkt het gewoon niet dan word je en gedumpt en heel je geloofssysteem ligt in duigen.

-_-

Eh... okay. Terugkomend op jouw vraag, eerste quote is het antwoord

Betreffende relazions: "Just because you suck at Mario Kart, doesn't make it a bad game."

Ik begrijp dat jezelf overtuigen het belangrijkste is, maar komop mensen.

Anyway, Spell68, je weet dat Phoebe niet in het wit wil trouwen.

Gisteren bezoek bij huisgenoot, kon niet verder met Demon's Souls.

Ik speel het nu met de regel dat ik wapens niet mag opwaarderen.

En dat ik het karakter zo min mogelijk mag levelen.

Gaat nog redelijk, maar die rollende skeletten zijn bloedirritant.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:systeemkast schreef op 28 mei 2015 @ 08:18:

[...]

Benjamin Sisko/Jean Luc Picard

Kan nog steeds niet kiezen, vind beide geweldig

Sisko, omdat hij echt zich ontwikkeld in de serie en omdat hij

steeds moeilijke keuzes moet maken. Picard is gewoon stijlvol & klassiek.

Ja, begint inderdaad een beetje 'jezelf een schouderklopje geven' topic te worden.

Hebben diegenen ook Eye of the Tiger als ringtone, 2 mobieltjes en als zij zich rot

voelen dat ze hunzelf dan gaan bellen?

Ik geloof niet in die 'maakbaarheid', wordt meestal gepreekt door mensen die

het standaard al mee hebben. Lekker makkelijk.

Ik hou het bij dit:

Nothing in the world can take the place of Persistence.

Talent will not; nothing is more common than unsuccessful men with talent.

Genius will not; unrewarded genius is almost a preverb.

Education will not; the world is full of educated derelicts.

Persistence and determination alone are omnipotent. The slogan 'Press On' has solved and always will solve the problems of the human race.

- Calvin CoolidgeSisko fosho!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven