Facebook Evenementen

27-05-2015 14:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ineens die rage van die Facebook evenementen vandaan komt?

Er zijn echt tal van evenementen die nergens op slaan, zoals WK Schnitzel werpen of NK Plofkip slingeren. Heeft iemand een idee wat dit ineens voor rage is?
Wat als? is als denken zonder doen
Ik zie het ook aldoor voorbij komen. Misschien nog n.a.v. dat evenement over verstoppertje spelen in de Ikea? Dat evenement was binnen no time razend populair.
Vind je het niet hilarisch dan?
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Volgens mij is dat het idee, dat het grappig moet zijn.
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Geen idee het werkt bij nog al op mijn lach spieren
ik heb gehoor dat dit begonnen is met een serieus event: Photoshoot met je paard/pony.

Hierop zijn zoveel onzin reacties gekomen dat de maker van het event het verwijderd heeft maar daardoor de lolbroeken het op hebben gepakt en nu al die rare events hebben gemaakt.

Zwaar irritant maar het waait wel weer over
Je hebt 'm misschien wel voorbij zien komen: de Facebookpagina 'Studioshoot met je paard'. De afgelopen 24 uur ging de pagina viral en verzamelde meer dan 20.000 likes. Maar de pagina is een kopie, waar de fotografe die de echte pagina oprichtte helemaal niet blij mee is. Wat kan je daar tegen doen?

Een paar weken geleden richtte dierenfotografe Hilde van der Heijden een evenementenpagina op: Studioshoot met je paard. Al snel werd de pagina overladen door grappenmakers. "Ik had 11.000 deelnemers en berichten van mensen die ik niet kende over slachtpaarden en allemaal rare grapjes", zegt Hilde.

Bron en nog meer info: http://nos.nl/op3/artikel ... rt-naar-25-000-likes.html
In België is het vooral populair onder studenten (examens zijn weer begonnen), het waren ook mijn Belgische vrienden die hier ongeveer twee weken geleden mee begonnen. Ik merk aan mijn tijdlijn dat het nu ook in Nederland populair is
Ik vind het wel leuk en doe mee aan de wedstrijd NS poortjes springen. Wat iki dan weer minder vind is dat de NS op dezelfde dag een open concours boetes uitdelen houdt, maar goed, dat maakt het weer extra avontuurlijk.
Briljant, verstop je paard in de ikea
Het is volgens mij begonnen na het 'fotoshoot met je paard' evenement.

Oh lekker mosterd.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Zijn jullie ook al uitgenodigd voor "Nep-evenement met een ludieke titel"?
quote:koekkoekje schreef op 27 mei 2015 @ 15:41:

Zijn jullie ook al uitgenodigd voor "Nep-evenement met een ludieke titel"? Ja, haha. Naar die ga ik wel
haha, daar ben ik ook al voor uitgenodigd. Ik doe ook mee aan het evenement Open NK Plofkip Slingeren, dat alleen al omdat er zulke briljante reacties opkomen van mensen die het serieus nemen en dus denken dat het echt dierenleed is! Briljant.

Er staat nu daar ook een artikel op over dat RTL Late Night ze wil hebben of zoiets. Dit is de bron. Staat wel op event pagina.

Ik zeg, van mij mag dit nog wel even duren, kan er wel om lachen
Wat als? is als denken zonder doen
quote:poldervrouw schreef op 27 mei 2015 @ 15:25:

Briljant, verstop je paard in de ikea Of verstop je IKEA in een paard
Ik heb wat gemist geloof ik. Ik zie alleen evenementen voor echte evenementen. Festival hier, foodie beurs daar, jaarlijkse evenementen van verenigingen en soms een voor een verjaardag van iemand die ik ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven