Geeks en nerds-topic
donderdag 28 mei 2015 om 15:18
quote:jaw schreef op 28 mei 2015 @ 13:34:
Nou Phoebe, speciaal voor jou om lekker bij weg te huilen omdat je niet mee kan zingen: https://youtu.be/UY30Qgj6LJM
Hahaha... rotzak...
Mmm ja of je doet erg je best om voor te blijven op je concurrent
...
Nou Phoebe, speciaal voor jou om lekker bij weg te huilen omdat je niet mee kan zingen: https://youtu.be/UY30Qgj6LJM
Hahaha... rotzak...
Mmm ja of je doet erg je best om voor te blijven op je concurrent
donderdag 28 mei 2015 om 15:19
Warhammer voor mij leek meer Poppetjes schilderen. Dat dobbelen en meten kan je beter door een computer laten doen. Dan gebeurd er tenminste nog wat.
Magic speel ik af en toe nog wel eens bij vrienden. Blijft wel leuk, maar niet iets waar ik de energie in wil steken die sommigen van hen doen met hun wereldkampioenschappen en GP toernooien.
D&D is meer voor het roleplay karakter dan voor de dobbelstenen, al is dat wel leuk. Toch heb ik dan liever een Nordic-short-LARP als avond vulling.
Magic speel ik af en toe nog wel eens bij vrienden. Blijft wel leuk, maar niet iets waar ik de energie in wil steken die sommigen van hen doen met hun wereldkampioenschappen en GP toernooien.
D&D is meer voor het roleplay karakter dan voor de dobbelstenen, al is dat wel leuk. Toch heb ik dan liever een Nordic-short-LARP als avond vulling.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 28 mei 2015 om 15:34
zit ik mobiel een heel bericht te wijzigen
(lees: nog veel meer bullshit schrijven) boem, weg.
Gloeiende gloeiende. Dan maar ff zo.
Heb vanwege mijn drankloze 6 maanden jubileum een cadeautje gekocht voor mezelf.
Kan er niks aan doen, zag het toevallig liggen: boek nummertje vier van Dan Brown .
(oei ik word wel echt een nerd)
Eerst gauw een verloren symbool maar ff uitlezen.
Nou daar moet ik ff goed over nadenken... Jaw had net een liedje
maar zat me ook wel weer te pesten.. (aangezien ik dus nog ff zangverbod heb)
Nou ja idd. wel origineel, nipte voorsprong voor Jaw dus.. .
En nu gaan we het weer over middeleeuwse letterkunde/plankton/griekse oudheden
enzovoort hebben...
Jaaaaaaaa we gaan een soort van nerd-topic-game-event organiseren!
Daar lig ik binnen 2 minuten dan al uit aangezien ik totaal niet kan gamen,
maar goed dan zorg ik wel voor de muziek en de drankjes of zo...
(lees: nog veel meer bullshit schrijven) boem, weg.
Gloeiende gloeiende. Dan maar ff zo.
Heb vanwege mijn drankloze 6 maanden jubileum een cadeautje gekocht voor mezelf.
Kan er niks aan doen, zag het toevallig liggen: boek nummertje vier van Dan Brown .
(oei ik word wel echt een nerd)
Eerst gauw een verloren symbool maar ff uitlezen.
Nou daar moet ik ff goed over nadenken... Jaw had net een liedje
maar zat me ook wel weer te pesten.. (aangezien ik dus nog ff zangverbod heb)
Nou ja idd. wel origineel, nipte voorsprong voor Jaw dus.. .
En nu gaan we het weer over middeleeuwse letterkunde/plankton/griekse oudheden
enzovoort hebben...
Jaaaaaaaa we gaan een soort van nerd-topic-game-event organiseren!
Daar lig ik binnen 2 minuten dan al uit aangezien ik totaal niet kan gamen,
maar goed dan zorg ik wel voor de muziek en de drankjes of zo...
donderdag 28 mei 2015 om 18:33
donderdag 28 mei 2015 om 22:40
Zo heb je ff... ik ben best wel een lees-nerd... De laatste tijd iets minder
maar van de andere kant als ik eenmaal aan het lezen ben...
Ik hou van van alles, romans, historische romans, hoop thrillers gelezen, etc.
(ok dat is niet erg intellectueel maar leest wel lekker...)
En heb mezelf trouwens vandaag dus nog op een 4e Brown
getrakteerd... maar goed eerst maar ff gauw het verloren symbool
uitknallen...
maar van de andere kant als ik eenmaal aan het lezen ben...
Ik hou van van alles, romans, historische romans, hoop thrillers gelezen, etc.
(ok dat is niet erg intellectueel maar leest wel lekker...)
En heb mezelf trouwens vandaag dus nog op een 4e Brown
getrakteerd... maar goed eerst maar ff gauw het verloren symbool
uitknallen...
donderdag 28 mei 2015 om 23:37
quote:phoebe1982 schreef op 28 mei 2015 @ 00:03:
Euhhh... ff denken... oww errug fout... Wake me up enz. van Wham, like a prayer van Madonna en nog een nummer maar daar kom ik ff niet op. Jij?Eerste nummer dat altijd in me opkomt is The promise you made. Wham niet natuurlijk want dat is errug errug fout!
Euhhh... ff denken... oww errug fout... Wake me up enz. van Wham, like a prayer van Madonna en nog een nummer maar daar kom ik ff niet op. Jij?Eerste nummer dat altijd in me opkomt is The promise you made. Wham niet natuurlijk want dat is errug errug fout!
donderdag 28 mei 2015 om 23:42
quote:Lovestar schreef op 28 mei 2015 @ 00:06:
[...]
Ah, gelukkig maar. Want ik wil jou als persoon niet veroordelen oid, maar ben blij dat we kunnen discussiëren over je mening
Zie jij je vrienden echt zo weinig? Maar zo te horen ben je van de kwaliteit dan van de kwantiteit.
Haha, je bedoelt gewoon hetgeen wat gebeurd voor het slapen gaan
Nou ja, de meeste mensen kunnen niet mee met mijn hersenspinsels en ik heb een hekel aan koetjes en kalfjes praat dus ik mis er niet zoveel aan. Zit ik nou verkeerd of heb ik het idee dat jij echt tegenovergesteld bent aan mij?
En natuurlijk denken vrouwen weer als eerste aan dat! Ik bedoel als de vrouw op je borst in slaap valt en je zo'n lekker lamme arm krijgt als man zijnde.
[...]
Ah, gelukkig maar. Want ik wil jou als persoon niet veroordelen oid, maar ben blij dat we kunnen discussiëren over je mening
Zie jij je vrienden echt zo weinig? Maar zo te horen ben je van de kwaliteit dan van de kwantiteit.
Haha, je bedoelt gewoon hetgeen wat gebeurd voor het slapen gaan
Nou ja, de meeste mensen kunnen niet mee met mijn hersenspinsels en ik heb een hekel aan koetjes en kalfjes praat dus ik mis er niet zoveel aan. Zit ik nou verkeerd of heb ik het idee dat jij echt tegenovergesteld bent aan mij?
En natuurlijk denken vrouwen weer als eerste aan dat! Ik bedoel als de vrouw op je borst in slaap valt en je zo'n lekker lamme arm krijgt als man zijnde.
donderdag 28 mei 2015 om 23:45
quote:Polkadot28 schreef op 28 mei 2015 @ 08:07:
[quote]spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 19:54:
[...]
Jeetje dan heb jij wel je portie gehad zeg in het leven. Man man. Knap hoor dat je van zover terug aan het komen bent, dat zal veel pijn en moeite kosten lijkt me. Maar fijn dat je in ieder geval een man en een kindje hebt die je kunnen steunen. Hopelijk helpt hier praten ook, dat zou helemaal mooi zijn.
Ja en als je voedingsstoffen tekort, hebt dan wordt het idd een andere zaak. Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen natuurlijk, anders heb je aan het heelproces ook niet zoveel.
Maar nogmaals ga zo door je bent op de goede weg![/quote
Tegenwoordig kan ik, in plaats van zielig als slachtoffer boehoe huilie doen, er ook wel naar kijken van: ik heb dat allemaal meegemaakt, maar ik ben er nog steeds. Ik ben echt wel een sterke vrouw!!!
Ik vecht voor mijzelf en ik kom er bovenop!
Maar soms gaat mij dat nog wat minder goed af hoor. Iets met vallen en opstaan enzo.Tuurlijk, want je vecht alleen voor iets als je het de moeite waard vind dus dat is een hele goede stap voorwaarts en mindere dagen houd je toch, dat bied je mooi een stukje perspectief. Je bent in ieder geval goed bezig hoor!
[quote]spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 19:54:
[...]
Jeetje dan heb jij wel je portie gehad zeg in het leven. Man man. Knap hoor dat je van zover terug aan het komen bent, dat zal veel pijn en moeite kosten lijkt me. Maar fijn dat je in ieder geval een man en een kindje hebt die je kunnen steunen. Hopelijk helpt hier praten ook, dat zou helemaal mooi zijn.
Ja en als je voedingsstoffen tekort, hebt dan wordt het idd een andere zaak. Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen natuurlijk, anders heb je aan het heelproces ook niet zoveel.
Maar nogmaals ga zo door je bent op de goede weg![/quote
Tegenwoordig kan ik, in plaats van zielig als slachtoffer boehoe huilie doen, er ook wel naar kijken van: ik heb dat allemaal meegemaakt, maar ik ben er nog steeds. Ik ben echt wel een sterke vrouw!!!
Ik vecht voor mijzelf en ik kom er bovenop!
Maar soms gaat mij dat nog wat minder goed af hoor. Iets met vallen en opstaan enzo.Tuurlijk, want je vecht alleen voor iets als je het de moeite waard vind dus dat is een hele goede stap voorwaarts en mindere dagen houd je toch, dat bied je mooi een stukje perspectief. Je bent in ieder geval goed bezig hoor!
donderdag 28 mei 2015 om 23:49
quote:phoebe1982 schreef op 28 mei 2015 @ 10:20:
[...]
Dat is mn basisvoorwaarde, persoon moet wel kunnen koken. Ik wens ze veel succes, mijn ex
was een professionele kok.. .
Voorlopig staat Spell voor, het haaitje is aan het forum-spijbelen.
He gads polka, lijkt me niet heel erg lollig zo'n sollicatie-training..
Sterkte...
Pff ik kan voor geen meter zingen, maar ik kan wel aardig koken, althans ik vind het zelf wel te nassen en ik leef nog.
Verder vind ik jou een eng persoon. Weet jij zeker dat je niet mijn vrouwelijke alter ego bent?
Ik had ook geen bal zin vandaag dus ik heb me de hele dag opgesloten, behalve naar de kapper wat ik niet meer kon afzeggen, maar ik wilde daar meteen weer weeeeeeeg. En ik heb de hele dag ook nog eens op de bank gelegen en alleen een boek gelezen.....
Scary!
[...]
Dat is mn basisvoorwaarde, persoon moet wel kunnen koken. Ik wens ze veel succes, mijn ex
was een professionele kok.. .
Voorlopig staat Spell voor, het haaitje is aan het forum-spijbelen.
He gads polka, lijkt me niet heel erg lollig zo'n sollicatie-training..
Sterkte...
Pff ik kan voor geen meter zingen, maar ik kan wel aardig koken, althans ik vind het zelf wel te nassen en ik leef nog.
Verder vind ik jou een eng persoon. Weet jij zeker dat je niet mijn vrouwelijke alter ego bent?
Ik had ook geen bal zin vandaag dus ik heb me de hele dag opgesloten, behalve naar de kapper wat ik niet meer kon afzeggen, maar ik wilde daar meteen weer weeeeeeeg. En ik heb de hele dag ook nog eens op de bank gelegen en alleen een boek gelezen.....
Scary!
vrijdag 29 mei 2015 om 07:14
Tja, die kans is wel aanwezig dat ik idd. min of meer jouw vrouwelijke alterego ben...
Ik ben inderdaad zeer eng, dat klopt zeker .
Ik heb namelijk ook een schijthekel aan 'smalltalk'.
Serieus, dit verzin ik niet, ik kan dat 5 minuten aan en dan krijg ik al zin om in de rijn te springen .
Jaaaaaa Wham is fouter dan fout, ik weet het.
Ben trouwens wel eens naar een 90's party geweest, dat is nog fouter maar zo leuk en lollig...
Moggel! Ga mezelf maar ff uit bed hijssen...
Ik ben inderdaad zeer eng, dat klopt zeker .
Ik heb namelijk ook een schijthekel aan 'smalltalk'.
Serieus, dit verzin ik niet, ik kan dat 5 minuten aan en dan krijg ik al zin om in de rijn te springen .
Ben trouwens wel eens naar een 90's party geweest, dat is nog fouter maar zo leuk en lollig...
anoniem_210046 wijzigde dit bericht op 29-05-2015 12:27
Reden: omdat Spell anders aan mijn hoofd gaat zeuren ;-)
Reden: omdat Spell anders aan mijn hoofd gaat zeuren ;-)
% gewijzigd
vrijdag 29 mei 2015 om 11:36
quote:spell68 schreef op 28 mei 2015 @ 23:45:
[...]
Tuurlijk, want je vecht alleen voor iets als je het de moeite waard vind dus dat is een hele goede stap voorwaarts en mindere dagen houd je toch, dat bied je mooi een stukje perspectief. Je bent in ieder geval goed bezig hoor!
Mindere dagen zorgen er inderdaad voor dat ik het kan relativeren .
Het is tegenwoordig gewoon een mindere dag ipv het einde van de wereld...
[...]
Tuurlijk, want je vecht alleen voor iets als je het de moeite waard vind dus dat is een hele goede stap voorwaarts en mindere dagen houd je toch, dat bied je mooi een stukje perspectief. Je bent in ieder geval goed bezig hoor!
Mindere dagen zorgen er inderdaad voor dat ik het kan relativeren .
Het is tegenwoordig gewoon een mindere dag ipv het einde van de wereld...
vrijdag 29 mei 2015 om 11:37
quote:phoebe1982 schreef op 29 mei 2015 @ 07:14:
Ik ben zeer eng, dat zou idd. zo maar eens kunnen. Ik heb namelijk ook een schijthekel aan 'smalltalk'. Serieus, dit verzin ik niet, ik kan dat 5 minuten aan en dan krijg ik al zin om in de rijn te springen .
Ik voel mij vaak bij smalltalk niet zo op mijn gemak. Ben er niet zo goed in...
En al uit je bed gehesen??!
Ik ben zeer eng, dat zou idd. zo maar eens kunnen. Ik heb namelijk ook een schijthekel aan 'smalltalk'. Serieus, dit verzin ik niet, ik kan dat 5 minuten aan en dan krijg ik al zin om in de rijn te springen .
Ik voel mij vaak bij smalltalk niet zo op mijn gemak. Ben er niet zo goed in...
En al uit je bed gehesen??!
vrijdag 29 mei 2015 om 13:12
quote:Polkadot28 schreef op 28 mei 2015 @ 14:52:
[...]
zwaait terug.
Beetje dubbel. Want eigenlijk ben ik er nog niet aan toe om alweer normale uren te werken
Uwv vind echter van wel.
Ook nu het bezwaar loopt dien ik toch te solliciteren...
Nouw jah, komt wel goehoed!!!
:Hello: allemaal
Oh, dat is wel minder. Ik vind dat ze in zulke situaties altijd de 'werknemer' het voordeel moeten geven.
[...]
zwaait terug.
Beetje dubbel. Want eigenlijk ben ik er nog niet aan toe om alweer normale uren te werken
Uwv vind echter van wel.
Ook nu het bezwaar loopt dien ik toch te solliciteren...
Nouw jah, komt wel goehoed!!!
Oh, dat is wel minder. Ik vind dat ze in zulke situaties altijd de 'werknemer' het voordeel moeten geven.
vrijdag 29 mei 2015 om 13:15
quote:spell68 schreef op 28 mei 2015 @ 23:42:
[...]
Oh ja, koetjes en kalfjes Ik kan daar ook zo weinig mee. Maar goed, heb wel geleerd om small talk te doen.
Niet echt tegenovergesteld, maar ik heb wel het idee dat jij berust ben met wie jij ben en ik een beetje zit te wroeten in jouw psyche
Vergeet de hap haar niet!
[...]
Oh ja, koetjes en kalfjes Ik kan daar ook zo weinig mee. Maar goed, heb wel geleerd om small talk te doen.
Niet echt tegenovergesteld, maar ik heb wel het idee dat jij berust ben met wie jij ben en ik een beetje zit te wroeten in jouw psyche
vrijdag 29 mei 2015 om 13:39
quote:Lovestar schreef op 29 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Ja, vind ik ook. Maar ik zie wel hoe het loopt.
Ik kan bezwaar maken, maar heb er weinig verdere invloed op.
Ik moet afwachten.
[...]
Ja, vind ik ook. Maar ik zie wel hoe het loopt.
Ik kan bezwaar maken, maar heb er weinig verdere invloed op.
Ik moet afwachten.
vrijdag 29 mei 2015 om 15:36
quote:Lovestar schreef op 29 mei 2015 @ 13:15:
[...]
Keep going...
Halve psycho's heb ik niks an..
[...]
Keep going...
Halve psycho's heb ik niks an..