Huisaanbod

29-05-2015 11:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil vragen of iemand hier wijs uit kan worden, over een huisaanbod.

Laatste keer stond nummer 4 er voor de woning, maar die wilde het schijnbaar niet.

Ik stond in de ranglijst op nummer 11 en deze mail kreeg ik:

U bent 5e kandidaat van de 9 geselecteerde kandidaten voor deze woonruimte

Momenteel aangeboden aan positie: 5

Nu vroeg ik aan de woningbouw ben ik de eerste die keus heeft, had ze het over nummer 9 of zo. Begreep er echt niks van, je telt toch omhoog en niet van hoog naar laag. Als jullie dit zo lezen wat wat kun je er uit op maken? beetje vaag omschreven vind ik het. Je zou denken 4 t/m 10 hebben afgezegd en ik ben daardoor nummer 5 geworden?

Bedankt alvast
Waarom heb je dat niet meteen gevraagd aan de mevrouw van de woningbouw?

In ieder geval zijn er een paar kandidaten afgevallen en ben jij nu op plek nummer 5 terecht gekomen.

Als er nu nog een paar (4 lijkt me) weigeren mag jij gaan kijken of je de woning wil.
Het kan ook zijn dat nummers 4 t/m 10 niet aan de voorwaarden voldeden (te laag inkomen bijv.).
Hoi,

Ja dat dacht ik ook dat ik nummer 11 nu automatisch 5 ben geworden daardoor. Laatste keer kon ik zien dat ze het aanboden aan nummer 4, en nu kreeg ik een uitnodiging voor een groepsbezichting waar in staat U bent 5e kandidaat van de 9 geselecteerde kandidaten voor deze woonruimte.

Heb het gevraagd, maar kreeg een vaag antwoord over nummer 9 of zoiets. Beetje het idee dat die er ook niet helemaal bij was, dus denk laat ik het aan mensen vragen die dit eerder heb meegemaakt misschien. Totaal hebben 548 mensen gereageerd.
Ah, dus als ik het goed begrijp mogen er 9 mensen komen kijken, en ben jij 5e in rij om het te accepteren.

Dus als nummer 1 t/m 4 weigeren (om wat voor reden dan ook) dan krijg jij het huis aangeboden.

Nou, succes, wie weet wordt je het!
Hoi Maisy,

Tellen ze dan door vanaf nummer 5? want 1 t/m 4 heeft het niet genomen kon ik zien toen ze het per persoon aanboden. De teller staat nu aangeboden aan positie 5.

Erg lekker duidelijk is het niet.
Ik heb er weinig ervaring mee hoor maar zoals ik het snap op basis van je verhaal

- Ze hebben het eerst persoonlijk aangeboden aan nr. 1 t/m 4. Die hebben allemaal geweigerd.

- Nu plannen ze een groepsbezichtiging voor 9 anderen, dus de oorspronkelijke nr. 5 t/m 13

- Van dat groepje zijn er nog 2 afgevallen, om wat voor reden dan ook.

- Daardoor ben jij opgeschoven van 11 naar de genoemde 9 en ben je, na de 4 die de woning hebben afgewezen, ook nr. 5 om de woning te accepteren.

Dat lijkt mij de meest logische conclusie maar zeker weten doe ik het niet hoor.
Hoi,

Ja dat bedacht ik mij dus ook, eindelijk......

We wachten maar af, ieder geval bedankt voor het meedenken.
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. De eerste 5 hadden de woning afgewezen en toen was er een groepsbezichtiging voor nummers 6 t/m 10. Ik was nummer 6 en had dus de eerste keus.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2015 14:40
Reden: spam
% gewijzigd
Ook in een kartonnen doos, Jud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven