Geeks en nerds-topic

18-05-2015 10:01 1269 berichten
Viva-nerds, verzamelen...

Hier kunnen de geeks van Nederland al hun vraagstukken/onzekerheden

/nerdonderwerpen kwijt.

Mijn maandag-ochtendconclusie voorlopig: koffie absoluut goud...

Ik ben blij dat het bestaat...
quote:Lovestar schreef op 29 mei 2015 @ 14:10:

[...]

Ze hebben het zelfs over een alter ego....Volgens mij is de wedstrijd al gespeeld

Nou niet helemaal... ik ga het ze ook niet makkelijk maken he.. dat snap je toch wel...

Polka: nee uiteraard niet... ik wil bovendien op zijn minst een middeleeuwse competitie. ..
Ja je hebt gelijk phoebs.

Dat hoort er jou eenmaal bij als 2 ridders een jonkvrouwe willen veroveren!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 29 mei 2015 @ 07:14:

Tja, die kans is wel aanwezig dat ik idd. min of meer jouw vrouwelijke alterego ben...

Ik ben inderdaad zeer eng, dat klopt zeker .

Ik heb namelijk ook een schijthekel aan 'smalltalk'.

Serieus, dit verzin ik niet, ik kan dat 5 minuten aan en dan krijg ik al zin om in de rijn te springen .

Jaaaaaa Wham is fouter dan fout, ik weet het.

Ben trouwens wel eens naar een 90's party geweest, dat is nog fouter maar zo leuk en lollig...

Moggel! Ga mezelf maar ff uit bed hijssen...

Pff vrijdag om 7.14 wakker zijn.... wat een hel zeg!

Begin juli ga ik me eens begeven naar zo un party. Kijken hoe lang ik dat trek. Ik ben zo in 1994 gestopt net top40 luisteren, ik had er helemaal niets meer mee dus ik ben benieuwd.
quote:Lovestar schreef op 29 mei 2015 @ 13:15:

[...]

Oh ja, koetjes en kalfjes Ik kan daar ook zo weinig mee. Maar goed, heb wel geleerd om small talk te doen.

Niet echt tegenovergesteld, maar ik heb wel het idee dat jij berust ben met wie jij ben en ik een beetje zit te wroeten in jouw psyche

Vergeet de hap haar niet!En heb je er al wat gevonden? Zo diep is het er niet hoor, behalve dan dat ik gewoon niet spoor. Berusten is niet het woord denk ik, meer accepteren en vanuit daar je een beetje ontwikkelen. Je moet toch iets in je leven.
quote:phoebe1982 schreef op 29 mei 2015 @ 15:40:

[...]

Nou niet helemaal... ik ga het ze ook niet makkelijk maken he.. dat snap je toch wel...

Polka: nee uiteraard niet... ik wil bovendien op zijn minst een middeleeuwse competitie. ..A Knights tale! Leuke film trouwens.
quote:phoebe1982 schreef op 29 mei 2015 @ 15:40:

[...]

Polka: nee uiteraard niet... ik wil bovendien op zijn minst een middeleeuwse competitie. ..Favo tv serie of all time??
Och nee, niet de Cliché schaak de prinses toch?

Meestal was het zo dat er ergens een draak zat die een prinses in een kasteel heeft. En dan komen de dappere ridders aan om haar te redden van de draak waar die prinses al jaren mee samenleeft. Dus, als de redder niet door de goedkeur van de prinses heen komt, vraagt ze aan de draak om hem af te branden.

De vraag is, wie is de draak nu precies en wie wordt er zo afgebrand?

Misschien dat Spell nog een leuke spreuk weet om zijn huid te redden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Tja er zijn mensen die werken moeten op vrijdag.

En ze zijn zeldzaam maar er lopen op de aardbol ochtendmensen rond. En daar ben ik er toevallig 1 van..

Ja zeg... dat zoeken jullie maar lekker zelf uit Spell...

Haai: wat klinkt dat poëtisch... dat vind ik wel leuk. Puntje voor jou... weer gelijkspel... jonge jonge het wordt mij niet makkelijk gemaakt
quote:jaw schreef op 29 mei 2015 @ 16:48:

Och nee, niet de Cliché schaak de prinses toch?

Meestal was het zo dat er ergens een draak zat die een prinses in een kasteel heeft. En dan komen de dappere ridders aan om haar te redden van de draak waar die prinses al jaren mee samenleeft. Dus, als de redder niet door de goedkeur van de prinses heen komt, vraagt ze aan de draak om hem af te branden.

De vraag is, wie is de draak nu precies en wie wordt er zo afgebrand?

Misschien dat Spell nog een leuke spreuk weet om zijn huid te redden.Nou ja ik zou denken, laat zitten, laat zitten! Heb je alle tijd en vrijheid om met de mede tafelridders een goede kroes bier te gaan drinken, zonder dat zeurt waar je nu weer bent!
quote:phoebe1982 schreef op 29 mei 2015 @ 16:52:

Tja er zijn mensen die werken moeten op vrijdag.

En ze zijn zeldzaam maar er lopen op de aardbol ochtendmensen rond. En daar ben ik er toevallig 1 van..

Ja zeg... dat zoeken jullie maar lekker zelf uit Spell...

Haai: wat klinkt dat poëtisch... dat vind ik wel leuk. Puntje voor jou... weer gelijkspel... jonge jonge het wordt mij niet makkelijk gemaakt Hoe voelt dat nou om op een vrijdag te moeten werken dat heb ik me altijd al afgevraagd, maar het lijkt me te eng om eens zelf te proberen...
quote:spell68 schreef op 29 mei 2015 @ 16:55:

[...]

Nou ja ik zou denken, laat zitten, laat zitten! Heb je alle tijd en vrijheid om met de mede tafelridders een goede kroes bier te gaan drinken, zonder dat zeurt waar je nu weer bent! .

Pfff. Ik zou denken dat het de prinses was die als eerste haar paard gezadeld heeft wanneer het idee geopperd wordt om weer eens gezellig de taveerne op te zoeken voor een kroes bier. De enige keer dat ze zeurt waar ik ben, is als ik niet snel genoeg bij haar ben met de drankjes van de bar wanneer ze een tafel heeft veroverd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 29 mei 2015 @ 17:01:

[...]

.

Pfff. Ik zou denken dat het de prinses was die als eerste haar paard gezadeld heeft wanneer het idee geopperd wordt om weer eens gezellig de taveerne op te zoeken voor een kroes bier. De enige keer dat ze zeurt waar ik ben, is als ik niet snel genoeg bij haar ben met de drankjes van de bar wanneer ze een tafel heeft veroverd.En waar haal je die prinses vandaan? Die zat net lekker te keuvelen bij de draak dacht ik. Of heeft ze die inmiddels een schop onder zijn reet gegeven? Dan is het wel een stoere prinses iig.
quote:spell68 schreef op 29 mei 2015 @ 16:55:

[...]

Nou ja ik zou denken, laat zitten, laat zitten! Heb je alle tijd en vrijheid om met de mede tafelridders een goede kroes bier te gaan drinken, zonder dat zeurt waar je nu weer bent!

Denk wel dat je iets over het hoofd ziet... mobietjes hadden ze nog niet in de Middeleeuwen dus ik weet niet hoe je gedacht had hoe een vrouw toendertijd had kunnen mauwen waar je bleef. Maar goed misschien heb jij daar iets geniaals op bedacht of zie ik iets over het hoofd...

ik ben geeky dus wel een stoere prinses idd...
quote:jaw schreef op 29 mei 2015 @ 17:01:

[...]

.

Pfff. Ik zou denken dat het de prinses was die als eerste haar paard gezadeld heeft wanneer het idee geopperd wordt om weer eens gezellig de taveerne op te zoeken voor een kroes bier. De enige keer dat ze zeurt waar ik ben, is als ik niet snel genoeg bij haar ben met de drankjes van de bar wanneer ze een tafel heeft veroverd.

Jij snapt het...

Oww en mijn moeder heeft je zonder dat ze het weet waarschijnlijk al goedgekeurd met je kasteelgeleuter.. . (Ze is mediëviste..)
quote:phoebe1982 schreef op 29 mei 2015 @ 17:19:

[...]

Denk wel dat je iets over het hoofd ziet... mobietjes hadden ze nog niet in de Middeleeuwen dus ik weet niet hoe je gedacht had hoe een vrouw toendertijd had kunnen mauwen waar je bleef. Maar goed misschien heb jij daar iets geniaals op bedacht of zie ik iets over het hoofd...

He.. je bent ook niet echt een romianticus hoor.. Haaitje wel

Ja, met de postduif natuurlijk, zo doen ze dat bij Harry Potter ook, maar dan met een uil!

Romanticus, nee daar sta ik volgens mij niet echt om bekend. Daarom maakt het ook altijd zoveel impact als ik het wel eens doe he he
Nou ik wacht met smart...

Op npo best zenden ze FortAlpha uit, jeugdsentiment!! Erg grappig om dat terug te zien, ik vond het geweldig vroeger.
Iemand Kong Fury al gezien?

Ik vind hem echt meer dan briljant.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Spell en Jaw, kunnen jullie niet even lekker verder discusseren over kastelen en taveernes, ik moet erg om jullie lachen dus go on please..

Ok zwaar dilemma, muziek of boek of Luther... Alledrie tegelijk

gaat niet... Wat heb ik toch een zwaar leven...

AP: je motto...
Boek!
Sorry maar deze moet ik even delen met Systeemkast.

Ben jij dit toevallig???

Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Waarvan akte Polka! Helaas te moe nu om verder te lezen... meeehhh....

Slaap lekker lieve mede-nerdies en verloofden.. ()
Ik heb net Kung Fury met mijn man gekeken en toen ging de externe HD gelijk verder met Kick-ass 2.

Vermakelijk maar lang niet zo goed als deel 1.

Al is de scene met de grasmaaier door de voorruit dan wel weer tof.
quote:Audrey-Parker schreef op 29 mei 2015 @ 23:11:

Sorry maar deze moet ik even delen met Systeemkast.

Ben jij dit toevallig???

[afbeelding]
zou zo kunnen maar het is hem niet ;)...
quote:spell68 schreef op 27 mei 2015 @ 20:06:

[...]

Dat weet ik. Maar waar je erin gelooft dat iedereen gelukkig kan worden met een ander, zie ik dat om me heen, maar zelden. En dan heb ik het over mensen die een jaar of 3 of langer bij elkaar zijn. Een aantal die ik ken, hebben een relatie, om een huishoudster te hebben en een paar kunnen gewoon niet alleen zijn en vinden dus dat elk dekseltje wel past.

Ik ben 12 jaar geleden begonnen aan mezelf te werken en inmiddels ben ik zover dat ik erachter gekomen ben dat ik op de langere termijn toch echt liefst in mijn eigen gezelschap ben. Ik hou inmiddels echt van mezelf en ik vind mezelf ook echt leuk en goed bezig.

Ik ben ook niet zo bezig met wat ik allemaal niet heb, maar elke dat vind ik wel weer iets, wat ik wel heb of ben en dat waardeer ik altijd ten zeerste. Zoals Lebbis mooi zei en dat heb ik ter harte genomen dat advies: "ben altijd trots op wat jezelf kunt en nooit jaloers op wat een ander kan".

Oh en mijn lijflied is ook het nummer van Harrie Jekkers: "ik hou van mij". Is trouwens ook een superleuke cabaretier (en dat zelfs zonder echt grof taalgebruik).

Dus echt ik ziet het niet al zielig hoor. Maar uiteindelijk moet iedereen doen waar ie zin in heeft natuurlijk, maaar het is wel mooi dat je zo begaan ben met anderen, daar kan ik nog wel een kruiwagen van gebruiken....

Ik zit ff terug te lezen dus late reactie maar dit vind ik zo'n opsteker wat je hier zegt.

Ik word vrij moe van alle ooww wat Jammer reacties als ik zeg dat ik na 10 jaar weer single ben. Ok is achteraf misschien makkelijk gezegd maar de laatste tijd was het toen ik nog niet single was ook niet gezellig.

En idd. Geluk zit hem niet in anderen.

Maar goed, hard werken aan jezelf loont wel merk ik aan jou, wauw. Daar heb ik grote bewondering voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven